Gå til innhold

vil jeg noen gang forelske meg igjen?

Anbefalte innlegg

Gjest forfjamset
Skrevet

Det er tre måneder siden detble slutt med meg og eksen. Jeg har pratet med og hatt kontakt med et par gutter etter det. Men jeg faller ikke for dem. Tenker på at " det er ikke slik eksen gjorde det, og det er ikke slik eksen min er på det område". Jeg vet det kasnkje er tidlig. MEn jeg begynner å bli redd for at jeg ikke kommer til å forelske meg igjen. TEnk hvis jeg ga slipp på "den rette". selv om jeg ikke vet hva annet jeg kunne gjort enn å brytedet med eksen til sist. Vi prøvde flere ganger. OG nå har han ikke tatt kontakt på over to måneder, så da kan han jo ikke elske meg?

Off... stresser litt med å finne utav hva det egentlig er som skjer i hodet mitt og ikke minst i hjertet. :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Gulltopp
Skrevet

Tre måneder er altfor tidlig å skulle forelske seg igjen. Hadde det derimot vært tre år det var snakk om, kunne du bekymret deg.

Skrevet

Det kommer til å skje igjen :wink:

Har oppdaget at det som oftest skjer når man minst venter det :ler:

Gjest Chrizzy
Skrevet

Skjønner godt hvordan du tenker, men man gjør det vet du, som Dagoberta skriver når man minst venter det, det er da det bruker å skje :) At du ikke har gjort det enda, sier bare noe om at du ikke har vandret helt videre enda, og det gjør du når tiden er inne :)

Gjest GreenSky
Skrevet

Joda, det skjer nok. Helt sikkert. :)

Gjest SumoBryter
Skrevet

Ja, det føles jo sånn alltid etter et brudd, men du kommer helt sikkert til å forelske deg igjen. Man forelsker seg jo ikke i hvemsomhelst hellernoe må klikke. Kanskje trenger du en mellom mann hvis du ahr vært i et langt forhold.

Etter bruddet med min ex. lette jeg etter et forhold fordi jeg var så vant til å være i et forhold. Jeg hadde en mellom mann (som var veldig snill og grei, men ikke min type) den fasen fikk meg til å forstå at jeg ikke måtte søke forhold for forholdets skyld.

Men forelske deg vil su sikkert, men det kan dessverre ta lang tid(men trenger ikke det selvfølgelig)?

:)

Gjest Anonymous
Skrevet
OG nå har han ikke tatt kontakt på over to måneder, så da kan han jo ikke elske meg?

Off... stresser litt med å finne utav hva det egentlig er som skjer i hodet mitt og ikke minst i hjertet. :(

Slik jeg forstår det var det du som tok initiativet til å gjøre det slutt, og da kan du ikke akkurat forvente at han skal komme løpende etter deg.

Kanskje han har det like kjipt som deg, men han kan likevel ikke bare "krabbe" etter deg

Skrevet

Du kommer til å finne noen. 3 mnd er ikke lenge i det hele tatt. La livet komme til deg, og nyt det. Nå er det vår, og sommeren ligger foran deg. Kos deg med den så lenge :)

Gjest gjesta
Skrevet

Alle tenker sånn når det blir slutt, men så møter du en ny som er enda bedre! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...