Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette uttrykket brukes noen ganger. 
Det vil jo si at en person har sterk energi, han vedkommende har mye å gi og har en tiltrekningskraft. 
Selv har jeg manko på alt slik. Derfor føler jeg meg så mindreverdig når jeg liker noen ekstra godt også.
Snakket en gang med ei klarsynt, om en mann jeg liker, og så sier hun at han er lett å bli betatt av fordi han har sterk energi ? følte meg bare sååå mindreverdig ! selv synes jeg bare at jeg har svak energi. 

Anonymkode: 914d5...5f5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sterk energi, en spesiell tiltrekningskraft, men føler meg allikevel generelt mindreverdig.

Det kan oppstå i flere kombinasjoner.

Anonymkode: d319a...436

Skrevet (endret)

Jeg synes også jeg har svak energi (føler meg ikke mindreverdig da, mer helt normal). Men opplever at motsetninger ofte tiltrekker hverandre på det punktet. Føler det er de med sterk energi som viser mest interesse for meg. Og samboeren min er et ganske godt eksempel på det. Han eier rom, mens jeg opptar bare den plassen jeg sitter på.

Kanskje det gjelder for dere også?

Endret av heipådegsann
  • Liker 1
Gjest Dansken
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette uttrykket brukes noen ganger. 
Det vil jo si at en person har sterk energi, han vedkommende har mye å gi og har en tiltrekningskraft. 
Selv har jeg manko på alt slik. Derfor føler jeg meg så mindreverdig når jeg liker noen ekstra godt også.
Snakket en gang med ei klarsynt, om en mann jeg liker, og så sier hun at han er lett å bli betatt av fordi han har sterk energi ? følte meg bare sååå mindreverdig ! selv synes jeg bare at jeg har svak energi. 

Anonymkode: 914d5...5f5

Energi har jo lidt med selvtillid at gøre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...