AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #1 Skrevet 22. april 2019 Er venner med han på face. Han liker aldri noe jeg legger ut. Anonymkode: ee04a...d35
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #2 Skrevet 22. april 2019 Ja, det kan du ikke henge deg opp i. Han er ff din, ikke kjæresten din, å bryr seg antageligvis ikke så mye om deg, utover enkel tilgang til sex. Anonymkode: 8c15b...caa 10
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #3 Skrevet 22. april 2019 Ønsker du å ha han som noe mer enn ff? Ellers hadde du ikke brydd deg hverken om dere var venner på fb eller om han likte postene dine... Anonymkode: 6c620...785 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #4 Skrevet 22. april 2019 Jeg slette mon elsker frå fb, så slapp jeg overtenke som du gjør. Anonymkode: f597c...75a 1
Rotemor Skrevet 22. april 2019 #5 Skrevet 22. april 2019 Klassisk eksempel på en som faktisk ikke er fornøyd med «ff». Det er virkelig en ærlig sak og ønske noe mer men da må du jo ikke kalle ham det. 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #6 Skrevet 22. april 2019 8 minutter siden, Rotemor said: Klassisk eksempel på en som faktisk ikke er fornøyd med «ff». Det er virkelig en ærlig sak og ønske noe mer men da må du jo ikke kalle ham det. Klassisk eksempel på hvordan ting som oftest utarter seg mellom kvinner og menn. Anonymkode: 6c620...785
Rotemor Skrevet 22. april 2019 #7 Skrevet 22. april 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klassisk eksempel på hvordan ting som oftest utarter seg mellom kvinner og menn. Anonymkode: 6c620...785 Ja, enig i det. Men man velger å kalle noen fuck friend. «Han jeg liker» eller «dater» gir mer sympati for situasjonen. Det sagt så trenger jo ikke aktivitet på Facebook bety noe som helst.... 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #8 Skrevet 22. april 2019 47 minutter siden, Rotemor skrev: Klassisk eksempel på en som faktisk ikke er fornøyd med «ff». Det er virkelig en ærlig sak og ønske noe mer men da må du jo ikke kalle ham det. Du har gjerne rett i det. Ønsker vel egentlig kjæreste, Anonymkode: ee04a...d35 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #9 Skrevet 23. april 2019 Tipper én eller flere av disse grunnene: 1. Han unngår det bevist for at du ikke skal få idéer om at han liker deg bedre enn han gjør 2. Han vil ikke vedkjenne seg kontakt med deg/at andre skal kunne gjette seg frem til at dere har en eller relasjon 3. Han syns det du legger ut er uinteressant, fordi du som person kjeder han 4. Han bryr seg bare ikke i det hele tatt 5. Han har blokkeringer på deg, i tilfelle drama én dag og ser ikke engang hva du poster Samme hva som er den egentlige grunnen: kvitt deg med mennesker som får deg til å føle deg trist og lite verdt. Anonymkode: bdf16...d24 1
Girlygirl9 Skrevet 23. april 2019 #10 Skrevet 23. april 2019 Dette er rart å tenke på om man er kjærester også... 2
Mr. Kilmister Skrevet 23. april 2019 #11 Skrevet 23. april 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Er venner med han på face. Han liker aldri noe jeg legger ut. Anonymkode: ee04a...d35 Hva så? 1
Thyra Skrevet 23. april 2019 #12 Skrevet 23. april 2019 4 minutter siden, Girlygirl9 skrev: Dette er rart å tenke på om man er kjærester også... Eller hvilken som helst annen relasjon. Alle er ikke like aktive på facebook, og alle gir ikke likes i hytt og vær for å være høflige. Alle er heller ikke så opptatt av hvor mange likes de får og følger med på hvem de får det fra. Får jeg ofte likes fra noen, betyr ikke det nødvendigvis at vedkommende liker meg bedre enn andre som ikke gir meg likes. Det kan like gjerne handle om vedkommendes facebookvaner. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå