Gå til innhold

schwarzkopf Pure color, erfaringer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som har erfaringer med denne hjemmefargen? Evt en annen som kan være god å bruke. Skulle freshet opp fargen litt, men har ikke råd til frisør på en tid fremover. 

Anonymkode: 6dde2...b96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nettopp brukt korres sin farge, kjøpt på vita. Den er uten "farlige stoffer" og skal gi varig resultat, bedre enn  loreal excellence sa hun på vita. Jeg syntes den var veldig vanskelig å få ut av håret, måtte dusje det I en evighet, mistet også masse hår men jeg ammer så det gjør jeg uansett. Det er henna I fargen og jeg lurer på om jeg kanskje reagere litt på det for jeg begynte å klø litt I hodebunn. Men utenom det så er fargen veldig fin og glansfull og den ser ut som den kan vare lenge (jeg har en del glasshår så vanlig farge har en tendens til å bare skli ut), så om den holder såpass lenge at jeg slipper  farge det på nytt om 2 uker så tror jeg at jeg kommer til å bruke den på nytt.

Jeg brukte pure color en uke før denne korres, og selv om fargen var fin så ble den veldig fort blass i håret mitt. Den var heller ikke like glansfull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...