Gå til innhold

Nytt brukernavn på www.start.no?

Snuppsi

Anbefalte innlegg

Jeg har hjemmesiden min på www.start.no, og nå trenger jeg et nytt brukernavn. Det er bare det at jeg ikke får til å laste opp på det nye brukernavnet. Jeg får ikke koblet meg på til start sin ftp-server.

Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest dr. ian

Hmmm...

På start skal du sette opp:

Server: ftp.powertech.no

Og brukernavn og passord, selvfølgelig 8-)

dorian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg allerede prøvd :/ Men en liten fugl har sagt noe om at jeg må bruke start sin oppkobling... får kanskje prøve det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest doriansen

Nope. :ler:

Det må du ikke, for jeg kommer på uten problemer uten å være pålogget start. Hva slags feilmelding får du?

dorian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hmmm - synest å ha lest at det har blitt gjort nokre endringar der; Nye registreringar må vera oppkopla med start si oppkopling, mens dei som allereie er registrerte ikkje har fått endra det oppsettet - så kva tid fekk du ditt oppsett, Dorian?

Men likevel, det skulle visst gå i orden utan deira oppkopling om ein spør start om det. (Såg ikkje noko på sidene om det, men det har vore nemnd på Usenet/News nokre gongar. *leitar...* Fann dette frå juni: "Hvis du ikke bruker Start.no til oppkobling, må du "aktivere" kontoen for FTP fra annen leverandør, men dette gjør du enkelt via en sms - tror det kostet en tier." Support hjå start kan i alle fall hjelpa med det spørsmålet, vil eg tru ;-) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...