solsnartsommer Skrevet 22. april 2019 #1 Skrevet 22. april 2019 Jeg har veldig lyst til å prøve womanizer, en slags pulserende vibrator med vakuum, slik at klitoris blir "sugd" på, da jeg synes dette er fantastisk ved oralsex. Noen som har erfaring med denne eller har anbefalinger til andre leketøy med vakuum? 😊
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #2 Skrevet 23. april 2019 Jeg kjøpte den ettersom jeg så den ble anbefalt mye online. I min erfaring minner det ikke så mye om oralsex da den er veldig kraftig. Den har vel 12 trinn, men tror de fleste holder seg nede på mellom trinn 1 og 4, da mye over det blir litt for intenst, spesielt om man ikke er vant til slike vakuum-leketøy. Men utover det er den kjempegod! Jeg har aldri slitt med orgasme, men noen ganger har det tatt litt lang tid og da er womanizer helt perfekt! Hvis du vil kan du komme på 30 sekund, uten å overdrive! Så selv om den er i dyreste laget for mitt studentbudsjett, er jeg superfornøyd med den! Så hvis du er nysgjerrig på den, vil jeg anbefale deg å prøve den hvertfall Anonymkode: 9b15b...cdd
Tigertone Skrevet 23. april 2019 #3 Skrevet 23. april 2019 Kan anbefale Womanizer, og den kan fint brukes både på klitoris og brystvorter. Er vel ikke andre med vakuum som jeg kjenner til, men det kan jo hende det finnes. 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #4 Skrevet 23. april 2019 Kan ikke si noe annet enn at den er verdt hver krone. Har ikke problemer med å få orgasme fort ellers, men med den går det veldig fort 😂 kan få mange orgasmer etter hverandre, ettersom jeg ikke blir "øm" på klitoris. Anonymkode: 368c5...929
Adina Skrevet 24. april 2019 #5 Skrevet 24. april 2019 Satisfyer har en rekke produkter som er mer eller mindre identiske med womanizer sin range... men ganske mye billigere... LELO har noen som er ganske like, men som er dyrere.... Så finnes alternativer. Personlig foretrekker jeg satisfyer, men jeg har ikke prøvd de to siste womanizer utgavene (liberty og premium)....
solsnartsommer Skrevet 25. april 2019 Forfatter #6 Skrevet 25. april 2019 Takk for svar 😀 har bestilt meg satisfyer da jeg leste mye bra om den og den passer studentbudsjettet! 👐 1
bjone Skrevet 25. april 2019 #7 Skrevet 25. april 2019 3 timer siden, solsnartsommer skrev: Takk for svar 😀 har bestilt meg satisfyer da jeg leste mye bra om den og den passer studentbudsjettet! 👐 Lykke til la oss høre hvordan det gikk.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #8 Skrevet 29. april 2019 Oppdatering: Da har jeg prøvd den noen ganger. Må si at jeg ble veldig skuffet! Synes ikke den ga noe "sugeeffekt" og var ikke spesielt godt heller verken med eller uten glidemiddel. I tillegg har den 11 nivåer der kun det første er ganske lydløst men over bråker den ganske mye. Dette var skuffende! Hadde store håp til denne. Noen som vet om denne er lik womanizer, eller er de relativt like? Anonymkode: e8b10...c8e
solsnartsommer Skrevet 29. april 2019 Forfatter #9 Skrevet 29. april 2019 (endret) Oi, den kom som anonym. Det var altså jeg som skrev det over her 😅 Litt merkelig setning nederst, skulle egentlig stå om de føles likt. Endret 29. april 2019 av solsnartsommer
Sphynx Skrevet 2. mai 2019 #10 Skrevet 2. mai 2019 Ta deg en tur innom en sexbutikk å snakk med de ansatte. I butikken jeg jobber i, selger vi bare womanizer og du skal absolutt merke ''sugeeffekten''! Jeg har ikke noe erfaring med satisfyer, men vet at de er en del billigere enn womanizer. Womanizer er de første på markedet som kom med denne teknologien og har maaaange forskjellige modeller. Jeg prøvde den første womanizeren som kom ut, og den var rett og slett for sterk for meg. Kom ''med tvang'' på 10 sekunder og det var ikke noe digg. Men for de som feks trengte veldig sterk stimulanse var denne perfekt og den ble roset opp i skyene. Jeg skjønte hvordan den fungerte og hvor bra den var, men den var ikke noe for meg, helt til jeg plutselig bestemte meg for å prøve den nyeste, premium. OG FYFAEN SÅ UTROLIG DIGG DEN VAR! Det var mye smoothere! Nå er det jo ikke slik at man må gå for den aller dyreste av de, slik som jeg gjorde, derfor anbefaler jeg å snakke med noen som jobber med det, om du har mulighet å gå i butikk! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå