Gå til innhold

Stort kvanta like ankelsokker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så sykt lei av å aldri finne like sokker! 

Hvor kan jeg billigst mulig kjøpe et stort antall helt like ankelsokker? Både til barn og voksene 🙂

Anonymkode: 8cda2...245

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ebay! 

Anonymkode: db091...a5c

Gjest Solsmil
Skrevet

Jeg bruker å kjøpe på primark, 5 par for 2 pund eller noe sånt. Funker best hvis du er ute og reiser en plass de har primark av og til, da

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar, men skulle gjerne hatt dem nå.. Noen norsk butikk eller nettbutikk som er billig? 🙂

Anonymkode: 8cda2...245

AnonymBruker
Skrevet

Zalando har flere pakninger med like par. Du har f.eks denne 6-pakningen for barn til 119 kr: https://www.zalando.no/puma-quarter-6-pack-sokker-pu186d007-q11.html

Eller denne 6-pakningen for voksen (dame) til 152 kr: https://www.zalando.no/nike-performance-everyday-6-pack-sportssokker-whiteblack-n1243j00l-a11.html

Det finnes selvfølgelig også andre sokker enn de jeg linket til, det er bare å lete seg fram i menyen. Zalando har fri frakt over 200 kr.

Anonymkode: 03b62...b3c

Skrevet

dropp sokker og heller gå uten😊du venner deg fort til det, selv bruker jeg sokker svært skjeldent, er utrolig glad jeg slipper det styret😊

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper til meg og ungene på Cubus lår de har 3 for 2 tilbud på sokker. Farge i svart eller hvitt med 5 par. Tror prisen er 79,- pakken. 

Anonymkode: 4c5cb...b78

Skrevet (endret)

H&M har masse ankelsokker i div. farger, også svarte og hvite.

De har bl.a. 7 par til kr 79,90.

Endret av Hanne67
AnonymBruker
Skrevet
På 22.4.2019 den 23.42, barbent skrev:

dropp sokker og heller gå uten😊du venner deg fort til det, selv bruker jeg sokker svært skjeldent, er utrolig glad jeg slipper det styret😊

Hva gjør du når du skal på besøk til noen? Ikke alle liker å få barbeinte ben på besøk :P 

Anonymkode: f28ea...a4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...