Gå til innhold

Hjemmeside for bryllupet

Anbefalte innlegg

Gjest tovemor2
Skrevet

Jeg skal gifte meg i høst, og kan i den forbindelse tenke meg å høre om det er noen som har prøvd dette med å lage en egen hjemmeside for bryllupet. Fikk et tips fra noen venner om at nettstedet www.bryllupsdagen.no lager gratis hjemmesider for brudepar. Det ser veldig smart ut, og jeg lurer på om det er noen der ute som har prøvd det!? Man kan visst legge ut både ønskeliste og praktiske opplysninger der...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg har dessverre ikke prøvd det, men har planer om å legge ut informasjon der snart.

Synes det er kjempelurt, for der kan gjestene få all informasjonen de ønsker om bryllupet. Vi kommer også til å legge inn en henvisning til denne siden i invitasjonen.

Har vært i kontakt med de, de legger ut informasjonen i løpet av få dager.

Man kan også oppdatere etter hvert.

Skrevet

Vi har kjøpt eget domene.... og laget side i frontpage! slik vi vil ha den...... er ikke heilt i mål enda men du kan sjekke den ut her www.bryllupsdagen.net

Gjest gifteklar no
Skrevet

hm....synes nok det virket enklere hos bryllupsdagen.no, og dessuten er det jo helt gratis der!

Skrevet

Vi kjøpte også eget domene, via Danmark, kostet oss bare 300,-... www.evigdin.net

Men bryllupsdagen er sikkert bra det altså - og helt topp at det er gratis - jeg trodde bare at man måtte gjennom et par samtaler mm, slik at man ble så avhengig av dem liksom! :wink:

Men spør veslo - tror de har hjemmeside der!

Gjest gifteklar no
Skrevet

Har sett litt nærmere på bryllupsdagen.no nå, og alle som lager side gjennom dem nå er med i en trekning om flott premie. Kult! Skader ikke å prøve!

Skrevet

Dette må jo være helt topp! Alle får jo masse spørsmål fra gjester og venner om bryllupet, og da kan man jo bare henvise til egne sider på bryllupsdagen.no. God ide! Så står det bare igjen å overbevise gubben da....han er anti data! :-?

Gjest Sigrun B
Skrevet

Hei!

Har ikke noe å si om han er anti-data :) Dette ordner du lett selv! Det er bare å sende dem en epost med bilder og tekst, så lager de resten. Vi skal selv bruke dem til vårt bryllup neste år, så vi sitter nå og finner bilder og tekst som vi ønsker å bruke på websidene våre...

Supert opplegg!!! :-)

Gjest Beate B.
Skrevet

Dette var jammen ikke dumt! Visste ikke at noe sånt fantes! Vi får sette oss ned og ordne med innhold vi også.... :-) Kanskje vi treffes på egne hjemmesider alle sammen! :)

Gjest gjest1
Skrevet

Men spør veslo - tror de har hjemmeside der!

Stemmer det!!! ;) Det er vi som skal gifte oss 24.06.06

Vi er ikkje heilt ferdig med å skrive ting til sida vår enno, men det har fungert veldig greit, likar ein slik løsning! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...