AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #1 Skrevet 22. april 2019 Jeg er ei 20 år gammel jente og har ikke hatt sex. Jeg er mye kåt, så jeg ønsker å finne en mann jeg kan ha sex med. Men jeg er psykisk syk (har schizofreni) og er ikke så flink med mennesker, sosiale ting. Derfor er det vanskelig å bli ordentlig kjent med noen. Men jeg har jo seksuelle behov jeg også, selv om jeg er syk. Jeg vil ikke ha tilfeldig sex med noen jeg ikke kjenner,for jeg blir lett paranoid når det kommer til fremmede og føler meg ikke trygg Har dere noen tips om hvordan jeg kan gå frem for å finne noen å ha sex med? Anonymkode: 733bd...74d
Hr. Aktiv Skrevet 22. april 2019 #2 Skrevet 22. april 2019 Å forhaste deg blir uansett feil synes jeg. Du er bare 20 å fortsatt veldig ung. Bruk heller litt tid på å finne deg en fyr som aksepterer at du har en annen ballast enn normalt. Ja det finnes de også. Forhaster du deg vil du bare bli skuffet. Å drive å hore rundt er ikke noe god sex. 4
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #3 Skrevet 22. april 2019 1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev: Å forhaste deg blir uansett feil synes jeg. Du er bare 20 å fortsatt veldig ung. Bruk heller litt tid på å finne deg en fyr som aksepterer at du har en annen ballast enn normalt. Ja det finnes de også. Forhaster du deg vil du bare bli skuffet. Å drive å hore rundt er ikke noe god sex. Takk for svar, men jeg snakker da ikke om å forhaste meg eller "hore rundt". Jeg sier jo at jeg vil bli kjent med noen, altså ikke tilfeldig sex. Problemet er at jeg vet ikke hvordan jeg skal bli kjent med noen. Søstera mi har sagt at Tinder ikke er lurt, fordi der kan man ikke stole på folk sine intensjoner. Jeg klarer ikke å dra på fest, for det blir for mye støy og for mange mennesker. Går ikke på skole eller jobber. Hvordan kan jeg treffe noen og bli kjent med dem da? Jeg har ingen hastverk, men jeg er ensom og ser ingen grunn til hvorfor jeg egentlig skal være alene bare fordi at jeg er syk I tillegg til sex ønsker jeg en trygg relasjon og et varmt hjerte jeg kan lene meg på Anonymkode: 733bd...74d 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #4 Skrevet 22. april 2019 Ønsker du deg kjæreste eller en pulevenn? Anonymkode: 35efa...a90
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #5 Skrevet 22. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ønsker du deg kjæreste eller en pulevenn? Anonymkode: 35efa...a90 Jeg ønsker meg en person jeg kan ha sex med, som jeg også kjenner og føler meg trygg på. Jeg bryr meg ikke om han har sex med andre også, så kanskje det er pulevenn jeg vil ha da? Anonymkode: 733bd...74d
Hr. Aktiv Skrevet 22. april 2019 #6 Skrevet 22. april 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar, men jeg snakker da ikke om å forhaste meg eller "hore rundt". Jeg sier jo at jeg vil bli kjent med noen, altså ikke tilfeldig sex. Problemet er at jeg vet ikke hvordan jeg skal bli kjent med noen. Søstera mi har sagt at Tinder ikke er lurt, fordi der kan man ikke stole på folk sine intensjoner. Jeg klarer ikke å dra på fest, for det blir for mye støy og for mange mennesker. Går ikke på skole eller jobber. Hvordan kan jeg treffe noen og bli kjent med dem da? Jeg har ingen hastverk, men jeg er ensom og ser ingen grunn til hvorfor jeg egentlig skal være alene bare fordi at jeg er syk I tillegg til sex ønsker jeg en trygg relasjon og et varmt hjerte jeg kan lene meg på Anonymkode: 733bd...74d Hvorfor ikke gå for en kjæreste? Jeg synes det er mye bedre og forbundet med langt mindre risiko enn en pulevenn som sikkert puler alle andre i tillegg. 1
Simply Skrevet 23. april 2019 #7 Skrevet 23. april 2019 Dersom du har en lyst, men ikke noe mer anbefaler jeg FF. Du kan distansere deg men likevel få fylt behovene. Når kjæreste behovet kommer hadde jeg gjort det. PM om du vil høre min historie hahah
Massør i Oslo Skrevet 26. april 2019 #8 Skrevet 26. april 2019 På 22.4.2019 den 21.08, AnonymBruker skrev: Jeg ønsker meg en person jeg kan ha sex med, som jeg også kjenner og føler meg trygg på. Jeg bryr meg ikke om han har sex med andre også, så kanskje det er pulevenn jeg vil ha da? Anonymkode: 733bd...74d Prøv Tinder eller andre sjekkesteder. Så kan du gjerne bruke litt tid på den du møter der for å bli bedre kjent før du bestemmer deg for sex. Mange som også kunne tenke seg det samme som deg :) ...ellers er det bare å ta kontakt med meg ;) Klem Espen
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #9 Skrevet 26. april 2019 10 timer siden, Massør i Oslo skrev: Prøv Tinder eller andre sjekkesteder. Så kan du gjerne bruke litt tid på den du møter der for å bli bedre kjent før du bestemmer deg for sex. Mange som også kunne tenke seg det samme som deg ...ellers er det bare å ta kontakt med meg Klem Espen Ja, for det holder som referanse at du er en mann på Kg. Anonymkode: f3ab0...89a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå