AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #1 Skrevet 22. april 2019 Det virker som noen mannfolk blir kåte bare av ordet "sex" i seg selv. Er dette noe noen kan bekrefte/avkrefte? Psykologen min fikk ereksjon da jeg tok opp sexlivet mitt i en samtale. Det var overhodet ikke noe uprofesjonelt, eller seksuell spenning i samtalen. Jeg skjønner jo at det var en helt ufrivillig ereksjon, men det fikk meg til å lure. Hva er det med å snakke om sex som gjør menn tent? Begynner dere å fantasere? Jeg vet ikke om psykologen min la merke til det selv, men jeg synes likevel det var litt ubehagelig så jeg byttet samtaletema. Det var litt dumt, for det var viktig for meg å snakke om. Men jeg legger ikke noe skyld på han, hvis noen kan bekrefte at det er normalt hos mannfolk. Anonymkode: 75dee...f01
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #2 Skrevet 22. april 2019 Både dama og jeg kan bli kåte av å snakke om sex. Så det tror jeg gjelder både kvinner og menn. I en sånn profesjonell relasjon tenker jeg at terskelen for å bli kåt er ( burde være ) høyere. Men så er det også sånn at menn lett kan få ereksjon uten å egentlig å være kåt. Anonymkode: 0732d...d5d
Hr. Aktiv Skrevet 22. april 2019 #3 Skrevet 22. april 2019 Vi kan tenne på å prate sex vi også. Det skal ikke så veldig mye til før junior reiser seg noe som skjer ganske ofte hvis vi sitter i ro. Det er bedre hvis vi er i bevegelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå