Gjest meya84 Skrevet 21. april 2005 #1 Skrevet 21. april 2005 fra å være totalt motstander de to første åra, har jeg gått til å være ufrivillig tilskuer de siste mnd. (de to jeg bor sammen med er nemlig helt gira ) Å nå de 2-3 siste ukene har jeg sett de gangene jeg har hatt mulighet til det...å det er faktisk helt greit,til tider også underholdende! hva skjer?? hehe... så jeg henviser til sp.målet i overskriften
*Lene* Skrevet 22. april 2005 #2 Skrevet 22. april 2005 Tja.... :klø: Hmm... Ha'kke peiling faktisk... Kikkeren i meg kanskje?
Gjest skindeep Skrevet 22. april 2005 #3 Skrevet 22. april 2005 nei, si det. fordi det er ikke så mye annet å se på tv når bigbrother sendes, og når man først har sett på et par ganger, så må man liksom følge med videre..
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2005 #4 Skrevet 22. april 2005 sært, ja... jeg er på en måte ganske kraftig motstander av bb, og hadde det vært opp til meg å fordele programlisenser ville jeg uten å nøle forbudt alt sånt. Men jeg har da sett en del denne sesongen (første året hadde jeg ikke tv, andre så jeg 1 episode og syntes det var blodharry, tredje året syntes jeg det var totalt uinteressante folk, i år... vel, ikke spennende, men..). Synes det KAN være helt ok å se på, det er vel en erstatning for manglende sosialt liv for min del (har samboer, men få venner i området jeg bor). Stort sett synes jeg det er kjedelig - de går jo bare rundt og spiser, syter og dusjer.. men av en eller annen grunn synes jeg det er nesten helt ok å sitte og glo likevel.. Ellers synes jeg det har tatt litt av med nye folk der inne - synes sesongen er alt for lang og har igrunn bare sett èn gang på tre uker nå, tror jeg.
Gjest gjesta Skrevet 22. april 2005 #5 Skrevet 22. april 2005 nysjerrighet. Også er det ikke noe annet på tv uansett;)
aline Skrevet 22. april 2005 #6 Skrevet 22. april 2005 om jeg er hjemme når det går, så ser jeg. hvorfor? vel, både fordi jeg synes det er like greit som mange av de andre "reality-seriene" som går samtidig og dette har jeg nå sett på og følger vel med videre når jeg er hjemme og ikke har annet å gjøre. dessuten gjør jeg gjerne tre ting samtidig når jeg først er hjemme, og da er det ypperlig med ett program som i grunnen ikke krever at man følger med! jeg sitter gjerne med pc'n på stua og tv på og syr eller gjør annet slikt ekstraarbeid samtidig, og da funker ikke film f.eks, da går man jo glipp av masse, og det er jo ukult.
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2005 #7 Skrevet 23. april 2005 Jeg ser ikke på. Utrolig nok så er det noen som ikke bryr seg om wannabekjendisers 15-minutter i rampelyset, for å vinne en sum som burde understøttet et godt formål i steden for å premiere den største drittsekken.
Gjest Gjesta Skrevet 25. april 2005 #8 Skrevet 25. april 2005 Jeg ser det så og si aldri, men om jeg gjør det er det på grunn av en ting:kjedsomhet
-Fisken- Skrevet 25. april 2005 #9 Skrevet 25. april 2005 Titta innom her om dagen fordi en kompis av meg bor sammen med kjæresten til Madeleine.
NullHull Skrevet 26. april 2005 #11 Skrevet 26. april 2005 Titte på lettkledde damer i bare BHen Ja du kan så si!!!
Gjest Gjesta Skrevet 26. april 2005 #12 Skrevet 26. april 2005 Jeg kan ikke fordra denne typen "underholdning" men jeg så på såvidt i går da hun der Aylar kom inn. Herregud for en gjeng med folk................. Det holdt lenge LENGE med de fire minuttene......
Gjest Gjesta Skrevet 26. april 2005 #13 Skrevet 26. april 2005 De 2 gangene jeg faktisk har sett BB, har det vært pågrunn av ren kjedsomhet. Nå har jeg lært, og kjeder meg heller.
Gjest Lizzi Skrevet 26. april 2005 #14 Skrevet 26. april 2005 Jeg ser det fordi det er morsomt å se hvor forskjellig folk er og hvor utrolig mye rart noen kan få seg til å gjøre. Spesielt er jeg fasinert av Elita Nå etter at Aylar kom inn synes jeg det er enda mer spennende bare for å se hvordan Elita reagerer. Jeg lurer på om Big Brother kanskje er som Se og Hør, ingen kjøper det, men har bare tilfeldigvis lest det på et venterom
Gjest gjesta Skrevet 26. april 2005 #15 Skrevet 26. april 2005 Virker som de tror det bare er menn som ser BB Elita & Aylar..... Hvor er nakenmodell-gutta hen? Tenker jo ikke på at jenter vil se på noen fine menn?! Diskriminerende...
Gjest Arne Skrevet 26. april 2005 #16 Skrevet 26. april 2005 Ikke mye spennende å titte på modell-gutter vel? Dem betrakter jeg som litt femi, men noen damer tenner vel på femigutter åsså. Åpenbart at pene lettkledde damer selger bra, men det er ikke nødvendigvis kvalitativt god underholdning. Det faktum at gutta digger å titte på damer i bare BHen, er vel selvklart for dem fleste. Egentlig litt merkelig at vi gutta snart ikke får nok av pupper/lår, men jeg formoder at dette "markedet" er umettelig => Gutta får nok aldri nok av deilige kvinnekropper i minimale tekstiler, hvilket dere damer bare må forsone dere med.
Gjest gjesta Skrevet 26. april 2005 #17 Skrevet 26. april 2005 Ikke mye spennende å titte på modell-gutter vel? Dem betrakter jeg som litt femi, men noen damer tenner vel på femigutter åsså. Åpenbart at pene lettkledde damer selger bra, men det er ikke nødvendigvis kvalitativt god underholdning. Det faktum at gutta digger å titte på damer i bare BHen, er vel selvklart for dem fleste. Egentlig litt merkelig at vi gutta snart ikke får nok av pupper/lår, men jeg formoder at dette "markedet" er umettelig => Gutta får nok aldri nok av deilige kvinnekropper i minimale tekstiler, hvilket dere damer bare må forsone dere med. Trenger jo ikke være femi-klatter da! Vi jenter får ikke nok av lettkledde gutter og det må du Arne forsone deg med...
Angelizer Skrevet 28. april 2005 #18 Skrevet 28. april 2005 Ser ikke på Big Brother. Første sesongen var ålreit, men så har det bare gått nedover...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå