Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2005 #1 Skrevet 21. april 2005 Kan det være mot terror? Å nei du, her skal det demonstreres mot en norsk predikant som var så dum at han kritiserte islam, fredens religion. I tillegg får han en advarsel om at terrorister kan ta livet av han. Og imamen er ikke så bekymret for det som at skylden for det vil legges på alle muslimer. Stakkars Runar. http://www.expressen.se/expressen/jsp/polo...ly.jsp?a=272502 Ledningen i för AIU i Jakobsberg norr om Stockholm har tagit kontakt med andra församlingar. –Vi mobiliserar vårt folk för att demonstrera på ett fredligt sätt, säger församlingens högste imam Hamed Zahery. Men han varnar också för de känslor som Runar rört upp. – Att han beskriver profeten som pedofil kan få terrorister att vilja skada honom. Då läggs skulden på alla muslimer, säger imam Hamed Zahery. Imamen menar att något liknande mordet i Holland på den kände filmaren och kolumnisten Theo van Gogh mycket väl kan hända i Sverige.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 21. april 2005 #2 Skrevet 21. april 2005 Haha, mye sier meg at dette er en fast bruker .
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2005 #3 Skrevet 21. april 2005 Haha, mye sier meg at dette er en fast bruker . Den faste brukeren eksisterer ikke lenger. Bedre å være gjest.
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2005 #4 Skrevet 22. april 2005 Ikke sant. Men ja, bra det er engasjement blant muslimene, da. Synes dog de burde la guden selv ordne opp i slike fornærmelsessaker. Eller tror de kanskje ikke han er så allmektig likevel..?
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2005 #5 Skrevet 22. april 2005 Fatwa mot Runar, han er dømt til døden! http://expressen.se/index.jsp?a=273055 Muslimska extremister har dömt Runar Sögaard till döden. Terrorstämplade personer med anknytning till självmordsbombare i Irak har fått klartecken att mörda honom. – Även om jag ser Runar under stor polisbevakning kommer jag skjuta ihjäl honom, säger en extremist till Expressen. ++++++++++++ Sent i onsdags kväll utfärdades en dödsdom mot Runar Sögaard, en så kallad fatwa. Domen publicerades på ett Internetforum för islamister – al-Sunnas folk. Den föregicks av intensiva diskussioner initierade av svenska extremister, om Runars uttalande. – Den som säger sådana saker om profeten Muhammed är ett legitimt mål för oss, säger en svensk islamist till Expressen.
Dru Skrevet 22. april 2005 #6 Skrevet 22. april 2005 Tråden er delt, da fokuset på det opprinnelige temaet forvant litt. Den nye tråden finner dere her Druscilla - moderator
Gjest Mr.Mupster Skrevet 24. april 2005 #7 Skrevet 24. april 2005 Runar Søgaard = attention whore Nuff said!
Gjest Gjesta Skrevet 28. april 2005 #8 Skrevet 28. april 2005 Det forundrer meg ikke at de har det for å si det sånn.
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2005 #9 Skrevet 28. april 2005 Muslimsk massedemonstrasjon = 500 som møtte opp. Snakk om å koke suppe på en spiker. Alt for å tegne et skrekkbilde av de "forferdelige muslimene"
Gjest gjesta Skrevet 28. april 2005 #11 Skrevet 28. april 2005 Og det er takken for at de får bo i Sverige.. Utakknemlige beist.
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2005 #12 Skrevet 28. april 2005 500 er mange Jada - du har vel rundt 500 blitzere her i Oslo som mener man burde begå statskupp. Jeg vet ikke helt hva som er verst jeg...
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2005 #13 Skrevet 28. april 2005 Jada - du har vel rundt 500 blitzere her i Oslo som mener man burde begå statskupp. Jeg vet ikke helt hva som er verst jeg... Blitzere er avskum. De trenger å skaffe seg en jobb. 500 muslimer er svært mange selv om det antagelig er en del av dem i området. Selv 500 svensker ville vært mange i en demonstrasjon.
Vercetti Skrevet 28. april 2005 #14 Skrevet 28. april 2005 Somehow så føler jeg at 500 muslimer blir litt mer spennende enn 500 blitzere. Greit, Blitzere som gjør statskupp hadde hatt en stor underhondlingsverdi, på en litt makaber måte (de hadde vel til syvende og sist slått hverandre i frustrasjon). Men liksom, jeg synes dette er ufattelig mye hyling for ingenting fra den muslimske side. De må da kunne finne seg en hobby, de og? Kan de ikke bare si at Jesus var en alkoholisert snekkerlærling med ti tommeltotter, så er vi ferdige?
Gjest Gjesta Skrevet 29. april 2005 #15 Skrevet 29. april 2005 500 muslimer er mange! De representerer en fare vi bør ta på alvor.. . Vi burde ikke være så naive her i Norge. Og det første vi bør gjøre er å hive ut Krekar!!!!!
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2005 #16 Skrevet 30. april 2005 Hva blir det neste? Gå i skjul for de grusomme adventistene?
Gjest Gjesta Skrevet 1. mai 2005 #17 Skrevet 1. mai 2005 Vi er så utrolig naive her i Norge at det er på grensen til latterlig.
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2005 #18 Skrevet 1. mai 2005 Det går an å bli for paranoid og. Hmmmm. Hva vet jeg egentlig om den muslimske familien som bor nede i veien???? Jo, akkurat like lite som jeg vet om den kristne familien som bor i nabohuset.
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2005 #19 Skrevet 2. mai 2005 500 muslimer er mange! De representerer en fare vi bør ta på alvor.. . Vi burde ikke være så naive her i Norge. Og det første vi bør gjøre er å hive ut Krekar!!!!! Hvorfor så stor oppstandelse rundt muslimene, når vi vet at det finnes andre store miljøer i Norge som ønsker å ta i bruk samme metoder - nevner eksempelvis nynazister, anarkister(blitz) og ytterste venstre fløy(kommunister) ? Disse tror heller ikke på demokrati og ytringsfrihet - og vil gjerne kneble sine motstandere ved hjelp av voldelige metoder. Og en ting som er sikkert er at disse miljøene består av langt flere enn 500 personer.
nyibyen Skrevet 2. mai 2005 #20 Skrevet 2. mai 2005 Hvorfor så stor oppstandelse rundt muslimene, når vi vet at det finnes andre store miljøer i Norge som ønsker å ta i bruk samme metoder - nevner eksempelvis nynazister, anarkister(blitz) og ytterste venstre fløy(kommunister) ? Disse tror heller ikke på demokrati og ytringsfrihet - og vil gjerne kneble sine motstandere ved hjelp av voldelige metoder. Og en ting som er sikkert er at disse miljøene består av langt flere enn 500 personer. Du har rett i dette. Men litt av det vanskelige eller farlige her er at det ikke er LOV til å si noe negativt om muslimer. Man kan skjelle ut nazister, kommunister, anarkister og holde seg innenfor politisk korrekte rammer. Men begynner man å sette spørsmål om æresdrap, ji-had, kriminalitet og vold innen muslimske miljøer (i norge f.eks) så blir man stemplet som rasist og enhver diskusjon som kunne ha gitt fornuftige resultater dør hen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå