Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2005 #1 Del Skrevet 21. april 2005 Jeg har en stilling hvor jeg er fast ansatt 40%. Har søkt på en annen som er ca 20-30% (fast stilling) hvor jeg var på jobb-intervju idag. Imorgen skal jeg på enda ett intervju, men den stillingen er bare for sommeren og den er ca 50-60%. Den siste jobben er jeg eneste som foreløpig er innkallet til intervju, da jeg ble anbefalt jobben av en annen, og sjansen er relativt stor for at jeg får den. Bør jeg spille med åpne kort, og fortelle at jeg venter på svar fra den andre stillingen når jeg møter til intervju imorgen? eller skal jeg holde kjeft og lyve å si at jeg er mer eller mindre ledig hele sommeren? (noe som ikke stemmer, hvis jeg er så heldig å få tilbud om jobb nr 2) hjelp?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 21. april 2005 #2 Del Skrevet 21. april 2005 Trenger du å si noe i det hele tatt om det da? De forholder seg vel til at du er interessert i jobben. Om du sier at du venter på en annen jobb får du jo ikke denne jobben, da kaster de jo bort tiden sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 21. april 2005 #3 Del Skrevet 21. april 2005 På et jobbintervju sier man alltid at man er interessert i jobben! Og så lenge du ikke har noe endelig tilbud fra andre jobben så stemmer jo dette, regner jeg med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2005 #4 Del Skrevet 21. april 2005 Da kan en altså regne med at en ikke er aktuell for stillingen om de spør om en har søkt andre jobber? Og hva svarer en i så tilfelle, om en altså har søkt andre jobber - at denne er den mest aktuelle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 21. april 2005 #5 Del Skrevet 21. april 2005 Du trenger aldeles ikke si noe om den andre jobben, det er da vanlig at jobbsøkere søker på flere jobber samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå