AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #1 Skrevet 22. april 2019 Hei. Datteren min (nå 14 mnd), jeg og bestefar skal på ferie sammen til sommeren. Langhelg eller én uke. Men jeg er helt blank på hva jeg kunne tenkt meg å gjøre, og hvor jeg vil dra - noen tips? Både steder, hotell/hytte e.l., aktiviteter det er lett å ha med ettåring på, aktiviteter ettåringen kanskje får glede av selv også. Vi bor på Østlandet, en time utenfor Oslo, og det hadde vært en fordel med ikke alt, alt for lang reisevei. Anonymkode: dc9b9...c64
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #2 Skrevet 22. april 2019 Og sør for Oslo er altså utgangspunktet. Anonymkode: dc9b9...c64
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #3 Skrevet 23. april 2019 På Ekeberg i Oslo har de en dyrepark jeg syns er koselig. Anonymkode: a8648...288
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #4 Skrevet 23. april 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: På Ekeberg i Oslo har de en dyrepark jeg syns er koselig. Anonymkode: a8648...288 Ja, der er vi stadig vekk - veldig koselig, men mer hverdag enn ferie for vår del. ☺️ Ingen flere innspill? Kunne kanskje tenkt meg å dra til en typisk sommerby, Stavern, Kragerø, Risør eller noe... Men er usikker på hvilket sted som er finest og hvor det er mest å finne på. Anonymkode: dc9b9...c64
Jytte Skrevet 24. april 2019 #5 Skrevet 24. april 2019 (endret) 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, der er vi stadig vekk - veldig koselig, men mer hverdag enn ferie for vår del. ☺️ Ingen flere innspill? Kunne kanskje tenkt meg å dra til en typisk sommerby, Stavern, Kragerø, Risør eller noe... Men er usikker på hvilket sted som er finest og hvor det er mest å finne på. Anonymkode: dc9b9...c64 Larvik og Stavern eller rundt der er ok med mange badestrender. Ikke langt unna ligger Foldvik familiepark. https://foldvik.no/ I Larvik har de badestrender i sentrum, det samme i Stavern, og Bøkeskogen litt lenger oppe i Larvik by. Men en ettåring har kanskje ikke så mye glede av bøkeskogen, det er fint der med skygge hvis det er veldig varmt og et greit spisested ved inngangen. Foldvik passer ypperlig til små barn i alle aldre. Har vært der noen ganger. Det er folksomt, men ikke overfylt. Flere grillsteder og plasser å sitte i skyggen eller i sola etter som hva man foretrekker. Masse forskjellige aktiviteter, dyr, badedammen med egen avdeling for de minste. Flere kiosker, teater, togbane m.m. Også aktiviteter for større barn. Endret 24. april 2019 av Jytte
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #6 Skrevet 27. april 2019 Hva med Østfold? Mange fine strender, skjærgårder, friluftsbad Anonymkode: 6ad18...ae2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå