Gjest Marlena, ikke innlogget Skrevet 27. august 2002 #1 Del Skrevet 27. august 2002 Jeg har plantet spansk margerritt og antagligvis vannet og gjødslet de istykker. Kassene ser ikke ut, det er jo ikke "normalt" å plante noe nå på høsten - men lurer på om noen har tips om noe jeg kan ha der istedet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullerusk Skrevet 28. august 2002 #2 Del Skrevet 28. august 2002 Det er jo mye fint som kommer i butikkene nå også da! Hva med slike "pyntekål" eller røsslyng? Jeg syntes iallefall de er kjempfine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2002 #3 Del Skrevet 9. september 2002 Hva med kunstige blomster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåklokke Skrevet 16. september 2002 #4 Del Skrevet 16. september 2002 Jeg har lagt hvit mose (som stikker litt opp) i kassene. Så setter jeg et par tre lyngplanter oppi, f.eks. to lilla og en hvit. Og innimellom stikker jeg noen pene grener av barlind og noe kvister med rognebær. Bærene tar jeg vekk når de ikke er noe pene lenger, men de er i alle fall fine en stund. Lykke til ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juli-79 Skrevet 17. september 2002 #5 Del Skrevet 17. september 2002 Hadde samme problem med mine blomsterkasser og syntes at det var litt for tidlig å fjerne de, så jeg plantet lyng i de, det ble kjempe flott. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå