AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #1 Skrevet 22. april 2019 Som mann finner jeg det lite tiltrekkende når en egentlig flott kvinne repetivt tar selfies på stranda i vårsola. Når gradestokken er under 15 og vinden er rå, da speiler dette kvinnemenneske seg i mobilens kamera, lite interessert i egne barns lek. Er det bare meg som finner dette som diskvaliserende seksuelt? Eller er hun noe dere her på KG synes er helt innafor? Er poeserende mennesker egentlig vakre? Vakkert ytre vs vakkert sinn. Anonymkode: be86a...555 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #2 Skrevet 22. april 2019 Narsissisme er et viktig tema, da dette handler om mennesker som mishandler og skader andre for egen vinning og tilfredsstillelse. Men er enig med deg i at folk som er så selvopptatt og opphengt i sitt eget utseende at de glemmer alt annet rundt seg for kun for å beundre seg selv er fryktelig avtennende siden det vitner om en selvopptatt personlighet som ikke bryr seg om annet enn sitt eget velbefinnende...Slike mennesker ønsker ikke jeg å omgi meg med . Anonymkode: 271b4...522 1
mjaus Skrevet 22. april 2019 #3 Skrevet 22. april 2019 (endret) Jeg tror ikke det handler om narsissisme, da disse folkene som legger ut masse selfier uansett hvor de er ofte søker etter bekreftelse, de er ofte usikre. uansett har det blitt en dagligdags ting å legge ut selfier, så alle vil det og alle søker den bekreftelsen.. de trenger nødvendigvis ikke elske seg selv. kanskje de står å poserer og smiler på de bildene de legger ut men det er isene satt. det er ikke de ekte dem, men det er fint å la det virke sånn for alle vil vel se best mulig ut Endret 22. april 2019 av mjaus 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #4 Skrevet 22. april 2019 Selfies er turn-off, ja! Jeg har i mitt liv tatt ETT bilde av meg selv. Det var fordi jeg måtte ha et bilde for å registrere meg på Tinder, og jeg fant ikke et eneste bilde av meg selv noe sted. Anonymkode: 15cdb...7c0
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #5 Skrevet 22. april 2019 Tror ikke de bryr seg om du blir seksuelt interessert eller ikke. Anonymkode: b8a93...fc8
Gjest SeptemberRose Skrevet 22. april 2019 #6 Skrevet 22. april 2019 Det har ihvertfall blitt helt vanlig å kalle folk for narsissister for nesten hver minste ting.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #7 Skrevet 22. april 2019 5 minutter siden, SeptemberRose skrev: Det har ihvertfall blitt helt vanlig å kalle folk for narsissister for nesten hver minste ting. Det er derfor det er viktig å sette seg inn i de forskjellige skadelige personlighets forstyrrelsene. For å avsløre dem og for å beskytte seg selv. Anonymkode: 271b4...522 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #8 Skrevet 22. april 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke de bryr seg om du blir seksuelt interessert eller ikke. Anonymkode: b8a93...fc8 Det skal du ikke se bort fra at de gjør. Sånne typer lever jo nettopp av og for andres oppmerksomhet. Den parodisk selvopptatte kvinnen på standen er selve inkarnasjonen av den narsissistiske kulturen - for henne er det viktigere å få produsert og sendt ut bilder av seg selv enn å være tilstede for egne barn. Anonymkode: b4e25...671 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #9 Skrevet 22. april 2019 13 minutter siden, SeptemberRose skrev: Det har ihvertfall blitt helt vanlig å kalle folk for narsissister for nesten hver minste ting. At narsissisme er blitt en vanlig betegnelse har selvsagt sammenheng med at selvopptatt posering er blitt et stadig mer fremtredende trekk i vår kultur. Det er definitivt et sunnhetstegn at vi endelig begynner å få en kritisk diskusjon omkring fenomenet. Anonymkode: b4e25...671 4
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #10 Skrevet 22. april 2019 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selfies er turn-off, ja! Jeg har i mitt liv tatt ETT bilde av meg selv. Det var fordi jeg måtte ha et bilde for å registrere meg på Tinder, og jeg fant ikke et eneste bilde av meg selv noe sted. Anonymkode: 15cdb...7c0 Det er ikke noe galt å ta selfie en gang iblant, alle gjør det. Men det er når det overdrives og det blir omtrent daglig publisering av seg selv at det blir sykelig. Anonymkode: 271b4...522
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #11 Skrevet 22. april 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke noe galt å ta selfie en gang iblant, alle gjør det. Men det er når det overdrives og det blir omtrent daglig publisering av seg selv at det blir sykelig. Anonymkode: 271b4...522 Her er du inne på noe. Jeg ankom stranden og la merke til hennes gjentakende posering og bildetaking. Først etter en halv time viste det seg at hennes barn lekte i nærheten. Ikke en gang på den tiden var hennes blikk i deres retning. Anonymkode: be86a...555
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #12 Skrevet 22. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Narsissisme er et viktig tema, da dette handler om mennesker som mishandler og skader andre for egen vinning og tilfredsstillelse. Men er enig med deg i at folk som er så selvopptatt og opphengt i sitt eget utseende at de glemmer alt annet rundt seg for kun for å beundre seg selv er fryktelig avtennende siden det vitner om en selvopptatt personlighet som ikke bryr seg om annet enn sitt eget velbefinnende...Slike mennesker ønsker ikke jeg å omgi meg med . Anonymkode: 271b4...522 Nå er ikke alltid narsissister mennesker som fysisk skader mennesker for egen tilfredsstillende. Men deres adferd kan påføre andre emosjonelle traumer. Men hun her fikk ikke med seg sine barns status da hun var begravd inn i mobilen. Hvordan det påvirker barna når hun er fraværende kan nå de fleste skjønne. For meg ville hun ikke fungert som mor til mine barn. Derfor er hun tross et bra utseende lite attraktiv. Faktisk helt uaktuell. Anonymkode: be86a...555
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå