Gjest nyherinne Skrevet 22. april 2019 #1 Skrevet 22. april 2019 I 3 år har jeg passet en hund, hun var 7 mnd når jeg fikk henne, eieren har hatt en skriftlig avtale med meg om at de skulle dekke alle utgifter, men hver gang jeg har etterlyst penger til dyrlege osv så er det på vei, tull i banken osv.....Har ikke stresset med det. Så fikk jeg vite at de hadde vært hjemme i Norge ( de skulle reise med frivillig org til utlandet å jobbe med fattige) i over 1 år, og de har ikke sagt noe. I går ringte jeg og sa at jeg hadde fått vite at de er hjemme igjen, og at de har vært her et 1 år. Jeg har derfor sagt at jeg ville gjerne at de hentet hunden da jeg har nok med mine og nå er det snart oppstart på jobb for meg, etter 2 års opphold, Men i dag morges ringte de og sa at de ville hente hunden sin, jeg spurte om når og de er på vei til meg, ca 1 time igen. Jeg skal derfor pakke ned tingene hennes. Og de sa og at de skulle gi meg penger, men når jeg nå googler de ser jeg at de er gått konkurs, så jeg regner med at de 14-15000 jeg har brukt på DERES hund er noe jeg bare må se langt etter- jeg spurte de i går om det var sånn at det var noen penger på vei til meg, men det var visst ikke det. Hadde de bare sagt dette fra begynnelsen at jeg ikke ville få noe som helst hadde jeg visst m det, men da hadde jeg begrenset bruken av henne, som f.eks utstilling som de spurte om, de ville HD og AD Rgt henne, noe som har kostet, hun er kjørt land og strand for å få henne frem der hun er i dag, som er Norsk, svensk champ. Så jeg ser jo at kontrakten vi skrev er tull
Million Skrevet 22. april 2019 #2 Skrevet 22. april 2019 Hvorfor gidder du å gi tilbake hunden uten å få ha fått pengene dine? Jeg hadde plassert hunden i skjul hos noen andre før de kommer, så kan de ha det så godt, inntil de hoster opp pengene de skylder deg. 8
drikkerbrushverdag Skrevet 22. april 2019 #3 Skrevet 22. april 2019 Hvis du har kontrakt ville jeg faktisk tatt det til forliksrådet, for dette er en grov utnyttelse av deg. 3
Gjest nyherinne Skrevet 22. april 2019 #4 Skrevet 22. april 2019 Jeg har vurdert dette frem og tilbake men jeg tenker at jeg nå har kommet til et punkt hvor jeg bare vil ha henne ut av huset, det høres fælt ut men jeg orker ikke mer av de folka der. rett og slett. Og derfor velger eg levere hunden tilbake. Men aldri aldri mer
Gjest O.G. Skrevet 22. april 2019 #5 Skrevet 22. april 2019 9 minutter siden, Million skrev: Hvorfor gidder du å gi tilbake hunden uten å få ha fått pengene dine? Jeg hadde plassert hunden i skjul hos noen andre før de kommer, så kan de ha det så godt, inntil de hoster opp pengene de skylder deg. Dette.
Million Skrevet 22. april 2019 #6 Skrevet 22. april 2019 8 minutter siden, nyherinne skrev: Jeg har vurdert dette frem og tilbake men jeg tenker at jeg nå har kommet til et punkt hvor jeg bare vil ha henne ut av huset, det høres fælt ut men jeg orker ikke mer av de folka der. rett og slett. Og derfor velger eg levere hunden tilbake. Men aldri aldri mer Ikke vær så konfliktsky! Stå på kravene dine, og få pengene. Hold igjen hunden til de har betalt. Dette burde du ikke gi deg på altså. 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #7 Skrevet 22. april 2019 Så, hva lager du en tråd her inne for? Anonymkode: 97e05...484 2
Gjest nyherinne Skrevet 22. april 2019 #8 Skrevet 22. april 2019 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så, hva lager du en tråd her inne for? Anonymkode: 97e05...484 Jeg trodde dette var et sted man kunne lufte tankene sine jeg, men tydligvis ikke.
Minitroll Skrevet 22. april 2019 #9 Skrevet 22. april 2019 SÅ JÆVLA FREKKE FOLK!!! JEG HADDE KLIKKA! Har du ingenting skriftlig vedrørende betaling? For om det er en kontrakt (selv om den er dårlig) bør det være noe du kan kreve inn?
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #10 Skrevet 22. april 2019 Er de pålitelige nok til å ha en hund?? Drit i penga, tenk på hunden i stede! Anonymkode: 2d6f0...45b 3
Gjest nyherinne Skrevet 22. april 2019 #11 Skrevet 22. april 2019 Jeg hadde utgangspunktet en avtale med de om at hvis hun var godkjent for avl, skulle jeg få ha et kull på henne, og hvis ikke skulle jeg få dekt utgiftene mine , det er jo derfor jeg har stilt henne bla. Men desverre kan ikke denne hunden brukes i avl, pga allergier som har blitt oppdaget, så det er da jeg hadde håpet å få dekt de utgiftene men dessverre ble det nok bare feil denne gangen. Hun er nå hentet, og jeg har sendt de en mail, der jeg sier at jeg gir de en frist, det samme jeg sa til de når de hentet henne. Og jeg vil drive inn pengene . De trenger ikke kontakte meg for noe annet.
Gjest nyherinne Skrevet 22. april 2019 #12 Skrevet 22. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er de pålitelige nok til å ha en hund?? Drit i penga, tenk på hunden i stede! Anonymkode: 2d6f0...45b Ja det er de, de har et godt hundehold. Jeg valgte derfor å levere de tilbake hunden deres.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #13 Skrevet 22. april 2019 Huff. Stakkars hund. Høres mer ut som man snakker om en gjenstand enn et levende vesen. Anonymkode: d3bb4...afa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå