AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #1 Skrevet 22. april 2019 Venter på svar 🐰 Anonymkode: d1d7b...845 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #2 Skrevet 22. april 2019 Synes det er vanskelig å bedømme uten å se ansiktet. Når det gjelder utseende har ansiktet mest å si for meg ihvertfall. Anonymkode: 790df...7c4 6
MortenMinstelønn Skrevet 22. april 2019 #3 Skrevet 22. april 2019 Hva er årsaken til det sinnsvake jaget etter kroppsanerkjennelse her inne? 40
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #4 Skrevet 22. april 2019 Absolutt ikke! Anonymkode: be9e3...5b6 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #5 Skrevet 22. april 2019 Nei, beklager... min første tanke er usunt. Anonymkode: 35624...023 1
FactsOverFeelings Skrevet 22. april 2019 #6 Skrevet 22. april 2019 (endret) Kan ikke si det der er noe jeg hadde vært interessert i, men det finnes nok av menn og kvinner med fetish for slike kropper. Endret 22. april 2019 av FactsOverFeelings
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #7 Skrevet 22. april 2019 Sånn kropp har jeg! Er på vei ned fra 130. Inneforstått med at jeg aldri kommer til å ligge med noen igjen, eller ha noen synes jeg er vakker, kommer til å se ut som en slapp våt sovepose når jeg har gått ned det jeg skal, men har lyst til å leve lenger en 50 liksom. Anonymkode: 96db3...460 1
herremann Skrevet 22. april 2019 #8 Skrevet 22. april 2019 Nei. Sykelig overvekt er ikke vakkert. Ser konstant dette maset på youtube og annen media fra "fat acceptance" bevegelsen. Farlig utvikling. 16
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #9 Skrevet 22. april 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånn kropp har jeg! Er på vei ned fra 130. Inneforstått med at jeg aldri kommer til å ligge med noen igjen, eller ha noen synes jeg er vakker, kommer til å se ut som en slapp våt sovepose når jeg har gått ned det jeg skal, men har lyst til å leve lenger en 50 liksom. Anonymkode: 96db3...460 Men du har med andre ord møtt menn som synes en dame på 130 kilo er sexy? Anonymkode: d1d7b...845
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #10 Skrevet 22. april 2019 Hadde ikke følt meg vel, dersom jeg så slik ut. Når jeg jobbet på kafé, kunne jeg banne på at det var kvinner og menn med slik kropp som skulle ha caffe mocha eller kakao. Anonymkode: aa7f8...354 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #11 Skrevet 22. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men du har med andre ord møtt menn som synes en dame på 130 kilo er sexy? Anonymkode: d1d7b...845 Det er et svært samfunn av menn, og kvinner som syns det. Som tilber deg om du er stor. Jo større jo bedre. Anonymkode: 96db3...460 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #12 Skrevet 22. april 2019 Har du en fin, snill og omsorgsfull personlighet så vil du ikke ha vansker med å finne en mann som vil elske deg. Anonymkode: 9b9b4...1d7 5
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #14 Skrevet 22. april 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er et svært samfunn av menn, og kvinner som syns det. Som tilber deg om du er stor. Jo større jo bedre. Anonymkode: 96db3...460 Ja, jeg vet det. Har hatt profil på Feabie inntil ganske nylig faktisk. Men jeg lurte på om det vanket noen her. Anonymkode: d1d7b...845 1
Shapiro Skrevet 22. april 2019 #15 Skrevet 22. april 2019 Den symboliserer usunnhet eller grådighet. Enten har personen hormonelle problemer som for eksempel hypothyriodisme eller så klarer ikke personen å forholde seg til normal mengde mat og det sitter i hodet i ulikgrad selv om jeg også forstår personer har genetisk har ulikt nivå og respons på ghrelin. Svaret er dermed nei, men jeg kan være villig til å være med noen som ikke har en attraktiv kropp om de matcher meg med sin personlighet. 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #16 Skrevet 22. april 2019 15 minutter siden, Shapiro skrev: Den symboliserer usunnhet eller grådighet. Enten har personen hormonelle problemer som for eksempel hypothyriodisme eller så klarer ikke personen å forholde seg til normal mengde mat og det sitter i hodet i ulikgrad selv om jeg også forstår personer har genetisk har ulikt nivå og respons på ghrelin. Svaret er dermed nei, men jeg kan være villig til å være med noen som ikke har en attraktiv kropp om de matcher meg med sin personlighet. Her ba jeg ikke om generell svada, men hva enkeltpersoner selv mente... Symbolene og tolkningen din passer nok bedre et annet sted. 🧕 Anonymkode: d1d7b...845 13
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #17 Skrevet 22. april 2019 Hvorfor skal det postet slike poster om og om igjen? De er nøyaktig like, og får de samme svarene hver gang. Kan du ikke bare lese en av de trådene? Nei, hun er ikke attraktiv på noen som helst måte. FOR MEG. Men det finnes selvsagt menn som har "fat-fetisj". Hos oss menn finner du folk som tenner på ABSOLUTT ALT om man bare leter nøye nok. Anonymkode: dbbfd...373 9
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #18 Skrevet 22. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: fat-fetisj Er det slike her inne, f.eks.? Anonymkode: d1d7b...845
Shapiro Skrevet 22. april 2019 #19 Skrevet 22. april 2019 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her ba jeg ikke om generell svada, men hva enkeltpersoner selv mente... Symbolene og tolkningen din passer nok bedre et annet sted. 🧕 Anonymkode: d1d7b...845 Jeg representerer ingen organisasjon og sier min mening som enkeltperson. Min meningen basert på vitenskapslitteraturen og er IKKE svada. (kilder kan vedlegges) Det er objektiv sannhet. Siden du kaller dette svada har du lyst å si noe om hva som gjør at du velger ta et så kraftig standpunkt? Endret 22. april 2019 av Shapiro 5
FlikkFlakk Skrevet 22. april 2019 #20 Skrevet 22. april 2019 7 minutter siden, herremann skrev: Nei. Sykelig overvekt er ikke vakkert. Ser konstant dette maset på youtube og annen media fra "fat acceptance" bevegelsen. Farlig utvikling. Helt enig, det er veldig farlig utvikling, man skal ikke akseptere noe som er så usunt. ......... Noen kan bli fete pga medisiner eller sykdom, men jeg synes ikke det alltid skal være en hvilepute. Jeg har gått på medisiner hver dag i over 10år som kan gjøre meg veldig fet, men jeg jobber hver dag for å være så sunn som mulig og holder meg i bevegelse, akkurat nå er jeg faktisk tynn. Jeg pleier å holde meg innen normalvekt, men i høst og vinter har det skjedd ting som har vært ekstra tøft og da datt det av mer kilo enn det jeg hadde kontroll over. Jeg skal innrømme at noen ganger går jeg litt opp og ned når jeg har det dårlig pga sykdommen, men jeg har aldri gått opp mer enn 6kg. Jeg fortsetter jo å spise sunt når jeg er syk, men det blir mindre aktivitet, så da får medisinene overtaket en liten stund. Det tar meg ca 2-3mnd å gå ned de kiloene jeg går opp i slike perioder. Jeg tror nok at personen på bildet hadde hatt godt av å endre litt på livsstilen sin. Man må ikke gå knall hardt ut på en gang hvis man ikke er vant med å trene og spise sunn mat, da orker man ikke å fortsette, men ta det litt etter litt, det kan ta litt tid, men gjør man det litt etter litt så er det lettere å fortsette. Det er feks mye lettere å gå en tur på feks 1km og bli litt sliten av det, enn å plage seg igjennom en tur på 4km med ekstra høy puls og blodsmak i munnen. Når man blir vant med turen på 1km så avanserer man på lengden, på denne måten så blir ikke treningen et h e l v e t e for de som ikke er vant til å bevege seg og det er lettere å fortsette aktiviteten. Med maten så er det også lurt å bytte ut litt over tid, da slipper man at søthungeren tar hel overtaket og man ikke orker mer. Selv har jeg vært sammen en mann som var litt mindre enn hun på bildet, han hadde mindre mage. Det som gjorde han attraktiv var personligheten hans og det at han faktisk var aktiv med venner. Han var ofte med og spilte fotball, tennis osv. Dette er mange år siden og jeg vet ikke om jeg hadde blitt sammen en overvektig person igjen. Mest sannsynlig ikke fordi jeg selv konsentrerer meg om å leve så sunt som mulig (selvfølgelig med noen utskeielser her og der) og da blir det vanskelig å være sammen en som spiser usunt, det blir veldig store fristelser for meg (jeg LIKER jo usunn mat jeg også, jeg bare VET at om jeg legger meg til å spise det ofte så kan jeg fort bli som på bildet og det VIL JEG IKKE) Dette ble veldig langt, men er et tema jeg brenner for...livsstilsendring over tid, istedenfor å kutte ut alt og trene beinhardt på en gang, da blir man lei og går tilbake til det som var mer behagelig, det er dessverre slik mange av oss er i tankesettet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå