AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #1 Skrevet 22. april 2019 Alderen har fjerna alt av lubbenheten i ansiktet, selvom jeg er langt fra lubben i kroppen. Er det noe man kan gjøre for å få f.eks. bollekinn tilbake uten å legge på seg sånn ellers? Fillers, laser, kollagen - et eller annet som virker? Anonymkode: 7c0a0...fb0
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #2 Skrevet 22. april 2019 Fillers ja, men det er dårlig holdbarhet og blir derfor dyrt i lengden. Selv planlegger jeg fat transfer snart, altså fillers med eget fett. Laser gjør ikke ansiktet fyldigere. Anonymkode: 88bbc...0b0
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #3 Skrevet 22. april 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alderen har fjerna alt av lubbenheten i ansiktet, selvom jeg er langt fra lubben i kroppen. Er det noe man kan gjøre for å få f.eks. bollekinn tilbake uten å legge på seg sånn ellers? Fillers, laser, kollagen - et eller annet som virker? Anonymkode: 7c0a0...fb0 Skrev feil: skulle stå at jeg er langt fra mager i kroppen. Er akkurat passe. Er ikke noe alternativ å legge på seg, ihvertfall. TS. Anonymkode: 7c0a0...fb0
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #4 Skrevet 22. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fillers ja, men det er dårlig holdbarhet og blir derfor dyrt i lengden. Selv planlegger jeg fat transfer snart, altså fillers med eget fett. Laser gjør ikke ansiktet fyldigere. Anonymkode: 88bbc...0b0 Hvor utføres slik behandling ? Anonymkode: c74c3...880
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #5 Skrevet 22. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fillers ja, men det er dårlig holdbarhet og blir derfor dyrt i lengden. Selv planlegger jeg fat transfer snart, altså fillers med eget fett. Laser gjør ikke ansiktet fyldigere. Anonymkode: 88bbc...0b0 Ok, er fat transfers anbefalt? Kan det gjøres her i Norge? Anonymkode: 7c0a0...fb0
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #6 Skrevet 22. april 2019 Ja det gjøre på klinikker i Norge. Bare sørg for at det er en klinikk med et godt renommé og en dyktig kirurg med erfaring fra nettopp slike inngrep. Anonymkode: b55a6...36d
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #7 Skrevet 22. april 2019 Markert ansikt er jo fint Anonymkode: 6da2b...9a4 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #8 Skrevet 23. april 2019 Man kan ta filler , og fett. Men så senest i går på kirurgisk program på TV at de frarådet fett transplantasjon i ansiktet. Med en god behandler så ville jeg nok heller ha gått for filler, i alle fall et år eller to for å se om du ville ha det sånn og evn tatt fett inn senere. Filler i kinn er den mest populære filler behandlingen i dag, selvom man tror at det er er lepper. Anonymkode: e975d...928
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå