AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #1 Skrevet 22. april 2019 Hei. I fjor hadde jeg en graviditet utenfor livmor, og fikk beskjed om at det er 50% sjanse å få det til selv igjen.. Vi har bare prøvd i 2 mnd, men jeg blir fortsatt livredd for at den utenfor livmor har gjort så jeg ikke kan bli gravid blir like lei meg og skuffet etter negative tester. Det jeg lurer på er om noen har gått gjennom det samme og fått det til etterpå? Anonymkode: 43422...b79
ididi Skrevet 25. april 2019 #2 Skrevet 25. april 2019 Jeg har ikke opplevd det. Vil bare sende deg en klem. ❤️ Tenk om det var 50 % sjanse for å vinne en million i Lotto. Du ville spilt da, ikke sant? Bare noe for å holde motet oppe...
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #3 Skrevet 27. april 2019 Jeg var gravid utenfor livmora for 10 år siden. Måtte operere bort den ene egglederen. Men jeg fikk høre at den egglederen som var igjen kunne ta over jobben til den som var borte, slik at det fortsatt var stor sannsynlighet for å bli gravid igjen. Har fått 2 barn etterpå. Jeg ble gravid bare 6 uker etter operasjonen. Det var ikke planlagt, siden vi fikk beskjed om å vente noen månender etter operasjonen. Men heldigvis gikk det bra. Andre gangen tok det 3 månender etter jeg sluttet på prevensjon. Håper det snart klaffer for dere. Forstår bekymringen din. Jeg var også redd for det samme, men her har det ikke påvirket fruktbarheten. Krysser fingrene for at det samme gjelder deg. Anonymkode: 94eec...de1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå