Crazee Skrevet 21. april 2005 #1 Skrevet 21. april 2005 Kor mange skal sjå dette programmet i kveld? (Berre nyfiken.)
tommeline Skrevet 21. april 2005 #2 Skrevet 21. april 2005 Går det i kveld? Når? Det må man jo følge med på....
Crazee Skrevet 21. april 2005 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2005 Det gjekk 20:35 på NRK2 Og reprise i morgon 0:05 på NRK (eller - det blir vel overmorgon det... Natt til laurdag, i alle fall )
Morea Skrevet 22. april 2005 #4 Skrevet 22. april 2005 Jeg må jo bare innrømme at jeg synes disse programmene er alldeles strålende underholdning. Den norske finalen driter jeg egentlig i, men den internasjonale er stor underholdning. Men skal sies at jeg tar det for det det er..
Gjest Emera Skrevet 22. april 2005 #5 Skrevet 22. april 2005 Jeg kom inn helt på slutten av det programmet i går kveld. Det var jo faktisk ganske kjekt. Artig lagt opp, med litt Grand Prix-historie og sånt. Tror nok jeg kommer til å følge med videre, ja.
tommeline Skrevet 22. april 2005 #6 Skrevet 22. april 2005 Fikk ikke med meg programmet i går, men det går jo heldigvis i reprise i kveld Grand Prix er super underholdning, og kommentarene til Jostein Pedersen er jo alltid like artige
tommeline Skrevet 23. april 2005 #8 Skrevet 23. april 2005 Jeg må jo bare innrømme at jeg synes disse programmene er alldeles strålende underholdning. quote] Ja, morsomt konsept på det programmet! Fikk det endelig med meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå