AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #1 Skrevet 22. april 2019 Jeg vurderer denne masteren, og vet jeg har gode sjanser til å komme inn, men jeg ønsker kun å jobbe deltid. Grunnen er at jeg rett og slett ikke har helse til en fulltidsjobb (lang historie jeg ikke vil gå inn på her), og det som fungerer for meg uten at jeg gjentatte ganger blir dårlig, er å jobbe deltid, eller frilanse, at jeg selv bestemmer når og hvor mye jeg jobber. Eller tar oppdrag. Er det noen her som vet om det er mulig å kun jobbe deltid som logoped, eller frilanse? Anonymkode: 81fc2...b47
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #2 Skrevet 22. april 2019 Det er mulig. Du kan også starte som privatpraktiserende logoped og jobbe så lite som du ønsker. Anonymkode: 7279b...a56
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #3 Skrevet 23. april 2019 Det er absolutt mulig. Nå vet jeg ikke hvordan din helse er da, men ville ikke satset på å jobbe frilans og privat, hvis du ser for deg at den kan bli være. Ville satset på fast jobb i stat eller kommune. Anonymkode: 354be...689 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #4 Skrevet 23. april 2019 Det går helt fint, både i det offentlige og i det private. Jeg jobber 50/50 offentlig/privat, og det hadde fint latt seg gjøre å bare gjøre en av delene (bortsett fra det økonomiske aspektet for min del😆). Anonymkode: b68c6...f21
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #5 Skrevet 23. april 2019 Takk for svar!😀 ser for meg at å kunne ha f eks en 50% stilling fast, og så frilanse resten. Blir glad når jeg ser st det er gode muligheter for det🙂 Ts Anonymkode: 81fc2...b47
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #6 Skrevet 28. april 2019 En del av de kommunale logopedstillingene er også reduserte stillinger, så det passer jo fint😊. Anbefaler virkelig logopedi. En givende og spennende jobb! Anonymkode: b68c6...f21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå