AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #1 Skrevet 22. april 2019 Ser veldig ofte her inne på KG at menn gjerne unngår jenter som har ligget med mange. Tenker på faste forhold. Har sett menn med utallige teorier for hvorfor ei jente ligger med mange, og svar på hvorfor de ikke ville ha vært sammen med «ei sånn jente». Jeg er en gift kvinne med et antall av få sexpartere. Mange av mine venninner (25-30 år) er fremdeles single, og noen har sikkert over 50 sexpartertere. Men, hver gang de går inn i noe som helst forhold med en mann så lyver de bestandig. Damer gjør det for å «glede mannen», eller unngå «styr og sjalusi». Hvorfor tror dere at damene dere inngår et forhold med faktisk forteller sannheten? Vi vet jo alle at menn ønsker at vi kvinner skal ha et lavt antall. Et få tall av de kvinnene jeg kjenner har vært ærlig om antallet til sin mann. De lever lykkelig, og mannen er totalt uviten. Anonymkode: f8660...01b 6
Rotemor Skrevet 22. april 2019 #2 Skrevet 22. april 2019 Det er hverken vanlig å snakke om eller fordømme i de miljøer jeg ferdes i. Jeg antar at dette er «kulturbetinget» 20
Sphere Skrevet 22. april 2019 #3 Skrevet 22. april 2019 Jeg tror de aller fleste menn egentlig vet dette. Skjønner ikke vitsen med å spørre, jeg da. Ikke fordi det er veldig sannsynlig at hun lyver, men fordi det i mine øyne ikke betyr noe som helst. 19
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #4 Skrevet 22. april 2019 Det er et godt kjent triks å legge til +5 på tallet jenter oppgir, og trekke fra 5 for guttene. Men dette var riktignok i hine hårde dager da jeg vokste opp. Hvordan det ligger an i det seksuelle wastelandet som er i dag, aner jeg ikke. Kanskje plusse på 25 for damene..? Anonymkode: c91cd...da6 5
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #5 Skrevet 22. april 2019 Hva er vitsen i det hele tatt og oppgi antall sexpartnere når man inngår nytt forhold? Kan nevne at eksen var dritt om det er sant, eller diverse, men og oppgi antall partnere er egentlig i seg selv unødvendig. Anonymkode: f03ba...f53 11
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #6 Skrevet 22. april 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er et godt kjent triks å legge til +5 på tallet jenter oppgir, og trekke fra 5 for guttene. Men dette var riktignok i hine hårde dager da jeg vokste opp. Hvordan det ligger an i det seksuelle wastelandet som er i dag, aner jeg ikke. Kanskje plusse på 25 for damene..? Anonymkode: c91cd...da6 Menn må bare lære seg å leve uviten om hvor mange sexpartnere kjæresten har hatt. Han får ikke vite sannheten uansett, så hvorfor bry seg. Anonymkode: f8660...01b 4
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #7 Skrevet 22. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva er vitsen i det hele tatt og oppgi antall sexpartnere når man inngår nytt forhold? Kan nevne at eksen var dritt om det er sant, eller diverse, men og oppgi antall partnere er egentlig i seg selv unødvendig. Anonymkode: f03ba...f53 Mange menn er «gale» etter å vite. De tenker at de aldri i verden kan være sammen med jenta dersom tallet hennes er for høyt. Så han spørr, hun lyver og sier et mindre antall, og de lever lykkelig videre mens han er uviten. Anonymkode: f8660...01b 4
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #8 Skrevet 22. april 2019 7 minutter siden, Sphere skrev: Jeg tror de aller fleste menn egentlig vet dette. Skjønner ikke vitsen med å spørre, jeg da. Ikke fordi det er veldig sannsynlig at hun lyver, men fordi det i mine øyne ikke betyr noe som helst. På KG virker menn til å tro at alle damer de har ligget med nærmest var jomfruer. Tror ikke menn oppriktig forstår at jenter lyver om antall sexpartnere. Anonymkode: f8660...01b 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #9 Skrevet 22. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Menn må bare lære seg å leve uviten om hvor mange sexpartnere kjæresten har hatt. Han får ikke vite sannheten uansett, så hvorfor bry seg. Anonymkode: f8660...01b Det som er bombesikkert er at han ikke får noen jomfru. Det er ukult det. Anonymkode: c91cd...da6
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #10 Skrevet 22. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: På KG virker menn til å tro at alle damer de har ligget med nærmest var jomfruer. Tror ikke menn oppriktig forstår at jenter lyver om antall sexpartnere. Anonymkode: f8660...01b Hvorfor er du opptatt av dette, ts? Anonymkode: 56a0e...a6e 2
Gjest HappyWaffle Skrevet 22. april 2019 #11 Skrevet 22. april 2019 Hvorfor er dette i det hele tatt et samtaleemne? Jeg aner ikke hvor mange sexpartnere min samboer har hatt, å ikke har jeg interesse av å vite det heller. Vi veit hvor mange seriøse forhold hver av oss har hatt, det holder for vår del.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #12 Skrevet 22. april 2019 Hvorfor skal kvinner være ærlig om det? Det er ingen som har noen som helst rett til å vite den type informasjon uansett. Anonymkode: b8e96...ecc 6
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #13 Skrevet 22. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er du opptatt av dette, ts? Anonymkode: 56a0e...a6e Antall partnere har noe å si, for risiko for kjønnssykdommer, potensiell infertilitet som resultat av det, større sannsynlighet for utroskap og skilsmisse. Hvorfor mener du det ikke har noe å si? Anonymkode: c91cd...da6 5
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #14 Skrevet 22. april 2019 Jeg skjønner ikke dette med å ikke være ærlig på noe... Jeg har fått høre fra venninner at jeg må ta dating med en klype salt for alle lyver... men... Jeg gjør ikke det. Jeg går også da utifra at alle andre forteller sannheten tilbake 😑 men jeg har kanskje for store forventeinger til folk 😕 Når jeg forteller mitt tall til en evt. mann, ja da forventer jeg at han tror på at det er 100% sannheten. Jeg er 28 år, og har kun hatt 2 partnere. Ja det er hele sannheten. Men selv om det tallet hadde vært 10 så hadde jeg enda forventet at jeg ble trodd på, for jeg er en dønn ærlig person. Kanskje såpss ærlig at jeg «skader» meg selv i datingslivet 😅 Anonymkode: af87e...404 4
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #15 Skrevet 22. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er du opptatt av dette, ts? Anonymkode: 56a0e...a6e Fordi menn stadig tar opp på KG at de ikke kunne ha blitt sammen med jenter som har veldig mange sexpartere. Men de kan jo ikke vite at jenta de ender opp med forteller sannheten. Få gjør jo det, nettopp fordi det er så tydelig at menn i dag ikke liker jenter med mye erfaring. Anonymkode: f8660...01b 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #16 Skrevet 22. april 2019 2 minutter siden, HappyWaffle skrev: Hvorfor er dette i det hele tatt et samtaleemne? Jeg aner ikke hvor mange sexpartnere min samboer har hatt, å ikke har jeg interesse av å vite det heller. Vi veit hvor mange seriøse forhold hver av oss har hatt, det holder for vår del. Jeg er enig, men mange er opptatt av å vite. Alle menn jeg kjenner har vært nysgjerrig på antall sexpartere hos ei jente de begynner å bli seriøse med. Anonymkode: f8660...01b
Gjest O.G. Skrevet 22. april 2019 #17 Skrevet 22. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ser veldig ofte her inne på KG at menn gjerne unngår jenter som har ligget med mange. Tenker på faste forhold. Har sett menn med utallige teorier for hvorfor ei jente ligger med mange, og svar på hvorfor de ikke ville ha vært sammen med «ei sånn jente». Jeg er en gift kvinne med et antall av få sexpartere. Mange av mine venninner (25-30 år) er fremdeles single, og noen har sikkert over 50 sexpartertere. Men, hver gang de går inn i noe som helst forhold med en mann så lyver de bestandig. Damer gjør det for å «glede mannen», eller unngå «styr og sjalusi». Hvorfor tror dere at damene dere inngår et forhold med faktisk forteller sannheten? Vi vet jo alle at menn ønsker at vi kvinner skal ha et lavt antall. Et få tall av de kvinnene jeg kjenner har vært ærlig om antallet til sin mann. De lever lykkelig, og mannen er totalt uviten. Anonymkode: f8660...01b Og problemet du har med dette er?
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #18 Skrevet 22. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke dette med å ikke være ærlig på noe... Jeg har fått høre fra venninner at jeg må ta dating med en klype salt for alle lyver... men... Jeg gjør ikke det. Jeg går også da utifra at alle andre forteller sannheten tilbake 😑 men jeg har kanskje for store forventeinger til folk 😕 Når jeg forteller mitt tall til en evt. mann, ja da forventer jeg at han tror på at det er 100% sannheten. Jeg er 28 år, og har kun hatt 2 partnere. Ja det er hele sannheten. Men selv om det tallet hadde vært 10 så hadde jeg enda forventet at jeg ble trodd på, for jeg er en dønn ærlig person. Kanskje såpss ærlig at jeg «skader» meg selv i datingslivet 😅 Anonymkode: af87e...404 Ja, men da er jo du en av jentene som ikke har grunn til å lyve. Dersom antallet ditt var 60 ville du kanskje lyvd å sagt 15.. Det er de jentene jeg snakker om. Jeg kjenner mange som har hatt over 50 sexpartnere som single jenter opp i tyveårene. Når de ‘endelig’ møter han de tror kan være «den rette», så tørr de ikke si 60 dersom han skulle spørre (noe tydeligvis mange menn spørr om). Da lyver de, og sier et lavt antall slik at han blir glad. Anonymkode: f8660...01b 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #19 Skrevet 22. april 2019 1 minutt siden, O.G. skrev: Og problemet du har med dette er? Jeg har da vell absolutt ingen problemer med dette. Syns det er til pass for menn som ikke tåler at jenter har mange sexpartere å bli løyet til. Mange menn i forhold sitter glad og fornøyd med at dama har ligget med max 10, når hun egentlig har pult nærmere 100. Anonymkode: f8660...01b 3
Gjest SeptemberRose Skrevet 22. april 2019 #20 Skrevet 22. april 2019 (endret) Er dette noe nytt? Endret 22. april 2019 av SeptemberRose
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå