Gå til innhold

Må Opera-sjefen symja frå Noreg til USA?  

1. 1. Må Opera-sjefen symja frå Noreg til USA?

• Ja
      1
    • Nei
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Tja... Han vil jo høyst sannsynlig omkomme, så jeg synes han skal slippe ;).

Skrevet

Hehe...

Synes han skal få slippe jeg og

Skrevet

Hehe. Eg har slett ikkje tenkt å tvinga han om han har teke munnen for full, men det hadde no vore artig å fått mannen i vatnet for nokre symbolske symjetak, i alle fall.

Men først må Opera bli lasta ned ein million gongar innan laurdag klokka 9:00 då. ;) (Og eg synest de må hjelpe meg og få det til eg...)

Blir spennande å sjå tala på måndag, uansett resultat.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har de virkelig råd til å la han svømme Atlanteren og bruke et par mnd på det? Har ikke han masse jobboppgaver?

På den andre siden; Godt PR-stunt (bortsett fra slitsom utførelse for han...)

Skrevet

Han vil selvsagt ikke fullføre, da dør han.. (Den forrige som svømte brukte 78 dager, svømte MED golfstrømmen, og var svært atletisk. :tunge1: )

Gjest Anonymous
Skrevet
Han vil selvsagt ikke fullføre' date=' da dør han.. (Den forrige som svømte brukte 78 dager, svømte MED golfstrømmen, og var svært atletisk. :tunge1: )[/quote']

...og så låg han på ei flytemadrass, slik at det ikkje vart godkjent som symjing.

Men det blir no artig å følgja stuntet lell. ;-)

Skrevet

Opera har nå oppdatert siden med bilder, og situasjonsrapport. Neste oppdatering kommer i morgen.

Skrevet

Er jo et kult PR-stunt om ikke annet :)

Blir morsomt å følge med på.

Skrevet

Gøy å følgja med på er det. Elles, så er det råd for han å symja frå Noreg til USA med ein stopp for å få varm sjokolade hjå mor si. Berre sjekk følgjande side: http://my.opera.com/nicomen/journal/2

(Fila som viser metoden er ei SVG-fil, så om de har problem med å sjå det - kanskje de burde oppgradere tilOpera 8? ;) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...