Gå til innhold

Nudist

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Litt usikker på om dette er rett sted, men siden det omhandler kropp her tar jeg sjansen :)

Har lenge likt å ha minimalt klær på meg men etter at jeg flyttet for meg selv går jeg stort sett uten klær inne. Gjør det ikke ute siden det bor folk på alle kanter. Vurderer å dra et sted på ferie som er beregnet på nudister. 

Har vel akkurat innsett at jeg egentlig er nudist... Er det fler nudister her...? 

Anonymkode: 8e0e4...559

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke nudist, men en sommer var vi i Spania hvor vi kom inn i en gigantisk natur område for nudister. Vi fant en stor flott strand helt for oss selv hvor vi badet og solte oss naken. Helt fantastisk og så frihetsfølelse. 😍

Men jeg tror ikke jeg hadde funnet helt roen på en nudist strand med masse mennesker 😊

Anonymkode: 77b0c...636

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke nudist, men en sommer var vi i Spania hvor vi kom inn i en gigantisk natur område for nudister. Vi fant en stor flott strand helt for oss selv hvor vi badet og solte oss naken. Helt fantastisk og så frihetsfølelse. 😍

Men jeg tror ikke jeg hadde funnet helt roen på en nudist strand med masse mennesker 😊

Anonymkode: 77b0c...636

Høres bra ut :) vurderer å dra ut på langøyene i Oslofjorden i sommer på naturiststranda der. Er det noen som har vært der? 

Anonymkode: 8e0e4...559

Skrevet

Kona og jeg liker friheten av å være nakne. Begynte i det små med å være nudister bare oss to på usjenerte hytteturer. Nå har vi begynt å oppsøke naturist-steder og skal til Vritomartis på Kreta i år. Var der i fjor også. Hotell med høy standard til å være gresk, og passe mye nakenhet. Man må være naken i bassengområdet og på hotellets strand, det er valgfritt å være naken på hotellets øvrige uteområder og man må dekke seg til inne på hotellet og i restaurant. Etter solnedgang har man klær på, ihvertfall i fellesområdene. Dette er et naturist-sted hvor man er naken i stedet for å ha badetøy ved soling og bading. Nudister tar gjerne et skritt videre og er nakne hele døgnet, også til alle måltider og annet som skjer. Det passer ikke oss så godt(vi har prøvd det også) så vi er nok mer naturister enn nudister.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du mann eller dame?

Jeg er mann som har tenkt til å ta steget fra skapnudist til å prøve å være ekte nudist.. Har vært litt naken på en strand helt alene før, samt er litt naken i skogen av og til.

Jeg tenkte jeg skulle bare kleske til med å dra til Huk eller Kadettangen, all in... Veldig spennende å se hvordan penisen reagerer, jeg får lett ereksjon (en liten sexscene på tv så står den i giv akt), men jeg håper jeg klarer å kontrollere han såpass... Hvis ikke blir det mye sol på ryggen....

Anonymkode: 8cb87...2dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...