AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #1 Skrevet 22. april 2019 For 2 uker siden fikk jeg plutselig veldig vondt på rista på den ene foten da jeg gikk vanlig. Det kom plutselig i ett skritt, og resten av dagen var det så vondt i hvert skritt at jeg haltet. Morgenen etter var det litt mindre vondt, men utover dagen ble det verre igjen. I de påfølgende dagene og fram til i dag har det ikke vært like vondt som de par første dagene. Men smertene er der gjennom hele dagen. Det føles som en stivhet/ubehag i hver eneste skritt. I de første skrittene jeg tar etter å ha sittet i ro er det alltid smerter. Men så "går det seg litt til" og blir "bare" sånn stivhet/ubehag resten av skrittene. Kjenner det oppå rista og litt på utsiden og framsiden av ankelen. Det er ømt/vondt når jeg trykker på, men ikke vondt hvis jeg for eksempel tøyer musklene i ulike retninger. Heller ikke vondt å aktivere musklene mot motstand, men vondt når jeg går som sagt. Ikke noen hevelser. Noen som vet hva dette kan være? Greier jo å gå på foten, men er redd det skal bli verre. Har vært rimelig konstant i 2 uker nå, trodde sånne småskader skulle bli bra etter ganske kort tid. Anonymkode: d435a...c39
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #2 Skrevet 22. april 2019 Hva mener du med rista? Anonymkode: 7036b...c4a
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #3 Skrevet 22. april 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du med rista? Anonymkode: 7036b...c4a Oppå fotryggen. Litt på utsiden. Tror det også kan skrives "vrista" Men på min dialekt skriver vi alltid "rista" derfor gjør jeg det automatisk Anonymkode: d435a...c39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå