Gå til innhold

Våte drømmer

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)

Og oppleve orgasme i søvne  ( sæduttømming) utan fysiske antrengelse  hører med til sjeldenheten.   Kan  ærindre at ein hadde ein vakker draum / sex  og forsøkt  å "spole filmen tilbake" men opplever bare bruddstykker av draumen.     

En intrs.  opplevelse / oppdagelse  at det muleg å få  orgasme utan fysisk aktivitet, og vitner om at hjernen kan stimulere frem orgasme utan noen slag form for fysisk aktivitet.  

Har opplevd dette 2-3 ganger tidligere for mange år sidan, og undres på om andre har opplevd tilsvarende. ?  

Endret av Anonym Bruker
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, Anonym Bruker skrev:

Og oppleve orgasme i søvne  ( sæduttømming) utan fysiske antrengelse  hører med til sjeldenheten.   Kan  ærindre at ein hadde ein vakker draum / sex  og forsøkt  å "spole filmen tilbake" men opplever bare bruddstykker av draumen.     

En intrs.  opplevelse / oppdagelse  at det muleg å få  orgasme utan fysisk aktivitet, og vitner om at hjernen kan stimulere frem orgasme utan noen slag form for fysisk aktivitet.  

Har opplevd dette 2-3 ganger tidligere for mange år sidan, og undres på om andre har opplevd tilsvarende. ?  

Å ja. Samme her. Opplevde dette av og til da jeg var yngre og på topp, 17-18 år. Opplevde også noen ganger jeg våknet ekstremt kåt og at det gikk for meg bare jeg berørte penis. Selv nå i godt voksen alder våkner jeg hver natt med en knallhard kuk uten at jeg gjør noe med det. Synes det er fint at kroppen enda fungerer seksuelt selv om jeg nå er godt over 60. Vi er "intime" hver kveld med kyss og kos, men det blir bare sex hver helg. Kunne godt hatt litt mer men får ta til takke med det jeg får :yvonne:

Anonymkode: 217e5...280

Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å ja. Samme her. Opplevde dette av og til da jeg var yngre og på topp, 17-18 år. Opplevde også noen ganger jeg våknet ekstremt kåt og at det gikk for meg bare jeg berørte penis. Selv nå i godt voksen alder våkner jeg hver natt med en knallhard kuk uten at jeg gjør noe med det. Synes det er fint at kroppen enda fungerer seksuelt selv om jeg nå er godt over 60. Vi er "intime" hver kveld med kyss og kos, men det blir bare sex hver helg. Kunne godt hatt litt mer men får ta til takke med det jeg får :yvonne:

Anonymkode: 217e5...280

Godt  voksen våkner eg hver morgen  m/ dama ved min side vel  intetanende om  at "kallen" som ligger ved hennes side lider ekstremt  under mangel på sex. 

Snill og kjekk dama,  og føler ofte  føler eg har "skutt gullfuglen" i valg av ektefelle , men  har aldri  hatt  opplevelsen av at "sexen har vert limet i forholdet" .    Som de de fleste andre som lever i parforhold så  går ein hver kveld til sengs med "kværna full av tanker"  i full forvisning om at  kvardagen  byr på en rekke utfordringer.     Noen drøymer / fantaniserer  om å vinne i Lotto,  Ny bil,  Reise  , og noen fantaniserer om sex m/ vakre damer. 

Har ofte drøymt om at det finnes utvilsamt mange kvinnefolk "der ute" som kunna fylt "tom- romet med  sex" ,men kanskje hadde ikkje kjemien stemt på andre måter.    Livet består tross alt ikkje bare av å knulle dagen lang.       

Endret av Anonym Bruker
Skrevet

Nå er jeg ikke en mann da,men våkner ofte av å få orgasme når jeg sover, uten at jeg eller noen andre rører meg. Ikke den verste måten og våkne på 😁

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er dame da men har opplevd flere ganger å få orgasme i søvne uten å ha tatt på meg selv.

Anonymkode: cd71d...1e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...