Gjest Anonym Bruker Skrevet 22. april 2019 #1 Skrevet 22. april 2019 (endret) Og oppleve orgasme i søvne ( sæduttømming) utan fysiske antrengelse hører med til sjeldenheten. Kan ærindre at ein hadde ein vakker draum / sex og forsøkt å "spole filmen tilbake" men opplever bare bruddstykker av draumen. En intrs. opplevelse / oppdagelse at det muleg å få orgasme utan fysisk aktivitet, og vitner om at hjernen kan stimulere frem orgasme utan noen slag form for fysisk aktivitet. Har opplevd dette 2-3 ganger tidligere for mange år sidan, og undres på om andre har opplevd tilsvarende. ? Endret 22. april 2019 av Anonym Bruker
petterm Skrevet 22. april 2019 #2 Skrevet 22. april 2019 Helt normalt. http://www.sexfordeg.no/sexikon/mno/nattlig-saedavgang/ 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #3 Skrevet 22. april 2019 25 minutter siden, Anonym Bruker skrev: Og oppleve orgasme i søvne ( sæduttømming) utan fysiske antrengelse hører med til sjeldenheten. Kan ærindre at ein hadde ein vakker draum / sex og forsøkt å "spole filmen tilbake" men opplever bare bruddstykker av draumen. En intrs. opplevelse / oppdagelse at det muleg å få orgasme utan fysisk aktivitet, og vitner om at hjernen kan stimulere frem orgasme utan noen slag form for fysisk aktivitet. Har opplevd dette 2-3 ganger tidligere for mange år sidan, og undres på om andre har opplevd tilsvarende. ? Å ja. Samme her. Opplevde dette av og til da jeg var yngre og på topp, 17-18 år. Opplevde også noen ganger jeg våknet ekstremt kåt og at det gikk for meg bare jeg berørte penis. Selv nå i godt voksen alder våkner jeg hver natt med en knallhard kuk uten at jeg gjør noe med det. Synes det er fint at kroppen enda fungerer seksuelt selv om jeg nå er godt over 60. Vi er "intime" hver kveld med kyss og kos, men det blir bare sex hver helg. Kunne godt hatt litt mer men får ta til takke med det jeg får Anonymkode: 217e5...280
Gjest Anonym Bruker Skrevet 22. april 2019 #4 Skrevet 22. april 2019 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Å ja. Samme her. Opplevde dette av og til da jeg var yngre og på topp, 17-18 år. Opplevde også noen ganger jeg våknet ekstremt kåt og at det gikk for meg bare jeg berørte penis. Selv nå i godt voksen alder våkner jeg hver natt med en knallhard kuk uten at jeg gjør noe med det. Synes det er fint at kroppen enda fungerer seksuelt selv om jeg nå er godt over 60. Vi er "intime" hver kveld med kyss og kos, men det blir bare sex hver helg. Kunne godt hatt litt mer men får ta til takke med det jeg får Anonymkode: 217e5...280 Godt voksen våkner eg hver morgen m/ dama ved min side vel intetanende om at "kallen" som ligger ved hennes side lider ekstremt under mangel på sex. Snill og kjekk dama, og føler ofte føler eg har "skutt gullfuglen" i valg av ektefelle , men har aldri hatt opplevelsen av at "sexen har vert limet i forholdet" . Som de de fleste andre som lever i parforhold så går ein hver kveld til sengs med "kværna full av tanker" i full forvisning om at kvardagen byr på en rekke utfordringer. Noen drøymer / fantaniserer om å vinne i Lotto, Ny bil, Reise , og noen fantaniserer om sex m/ vakre damer. Har ofte drøymt om at det finnes utvilsamt mange kvinnefolk "der ute" som kunna fylt "tom- romet med sex" ,men kanskje hadde ikkje kjemien stemt på andre måter. Livet består tross alt ikkje bare av å knulle dagen lang. Endret 22. april 2019 av Anonym Bruker
Scoops Skrevet 22. april 2019 #5 Skrevet 22. april 2019 Nå er jeg ikke en mann da,men våkner ofte av å få orgasme når jeg sover, uten at jeg eller noen andre rører meg. Ikke den verste måten og våkne på 😁 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #6 Skrevet 22. april 2019 Jeg er dame da men har opplevd flere ganger å få orgasme i søvne uten å ha tatt på meg selv. Anonymkode: cd71d...1e4
Gjest Anonym Bruker Skrevet 22. april 2019 #7 Skrevet 22. april 2019 https://www.kk.no/samliv/ganske-vanlig-a-fa-orgasme-i-sovne/67754248
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå