kariannemor Skrevet 21. april 2005 #1 Del Skrevet 21. april 2005 Noen som vet om en nettbutikk som selger hjerter i papp.. Kjøpte papp i en bokhandel og prøvde å klyppe selv, men ingen ble like store.... :oops: Er visst litt dårlig til dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 21. april 2005 #2 Del Skrevet 21. april 2005 Noen som vet om en nettbutikk som selger hjerter i papp.. Kjøpte papp i en bokhandel og prøvde å klyppe selv, men ingen ble like store.... :oops: Er visst litt dårlig til dette.. Hva med å klippe en modell og legge oppå pappen, for så å tegne mønster å klippe etter? Da blir de jo like store. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kariannemor Skrevet 21. april 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 21. april 2005 Hva med å klippe en modell og legge oppå pappen, for så å tegne mønster å klippe etter? Da blir de jo like store. Jo de burde jo bli det.. men er sinnsykt ustødig på hånda... så de blir nok ikke det! Dessuten trenger jeg ganske mange, ca. 70stk.. Lettvint hvis jeg får de ferdig laga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 21. april 2005 #4 Del Skrevet 21. april 2005 http://www.pandurohobby.no/menu/MenuServlet Jeg fant papphjerter, men klarte ikke å lage link til den siden. Du finner det sikkert selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FANNY Skrevet 21. april 2005 #5 Del Skrevet 21. april 2005 Fortell hva du skal med all den pappen da ! :hjerter2: Blir nysgjerrig vet du.... 70 stk ! Party eller noe seriøst på gang ! ...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kariannemor-ikke innlogga Skrevet 21. april 2005 #6 Del Skrevet 21. april 2005 De brukes til skal skrive forskjellige kjærlighets sitater på dem, og legge dem rundt på bordene :-) Noen som vet om andre papp-hjerter.. de på pondura falt ikke helt i smak.. Er kresen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 21. april 2005 #7 Del Skrevet 21. april 2005 Kanskje få en venninne til å klippe hvis du spør pent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 21. april 2005 #8 Del Skrevet 21. april 2005 Det kan vel også være forlovers ansvar strengt tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 22. april 2005 #9 Del Skrevet 22. april 2005 Fiskars har en papirkutter og templates som kan brukes til nettopp dette. Papirkutteren koster nærmere 200 kroner (på diverse nettbutikker, i bokhandler, hobbybutikker eller lignende), men templates-en koster ikke så mye. 70-80 kroner kanskje. Det burde funke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå