Gjest gjesta Skrevet 22. april 2005 #21 Skrevet 22. april 2005 Har mørkt hår (farga svart) og jeg er en engel .. kanskje..
Gjest gjesta Skrevet 22. april 2005 #22 Skrevet 22. april 2005 hmm...kanskje jeg skulle gjøre det da. Får gå i tenkeboksen ei stund Ja, jeg bytta nick, så det går an
Gjest Spacegirl Skrevet 22. april 2005 #23 Skrevet 22. april 2005 Jeg er svoren Nemi-fan, og da jeg skulle finne et nick, satt jeg ved siden av bunken med alle Nemi-bladene mine. Så det var det første jeg kom på...
Gjest seroxata Skrevet 23. april 2005 #24 Skrevet 23. april 2005 morsomt å lese gjennom hvorfor hver og en har sitt nick Mitt tok jeg ut av lufta, eller.. jeg har gått på antidepressiva noen år, altså, seroxat... Og så satt jeg og funderte på hva jeg skulle kalle meg, og fant ut at seroxata ville vel passe litt da men går under andre navn i andre forum og nettsider som regel..
Gjest synseren Skrevet 23. april 2005 #25 Skrevet 23. april 2005 Var bare et nick jeg kom på i farta...
Dina Skrevet 23. april 2005 #26 Skrevet 23. april 2005 Inspirert av trilogien om Dina, sterk kvinne, og et av de fineste navnene jeg vet!
Vercetti Skrevet 24. april 2005 #27 Skrevet 24. april 2005 Hatt et trofast nick i mange år, det brukes enda - men jeg følte egentlig at det var på tide å etterstrebe LITT annonymitet. Vercetti burde være et kjent navn for alle som har vært borti GTA-serien. (jadda, jeg er barnslig)
Luise Skrevet 24. april 2005 #28 Skrevet 24. april 2005 Litt tilfellig att jeg kunne få mitt nick, så det må ikke vere andre som hetter Jette. Er det bra nog for dere er det også bra nog for meg.
Gjest Xavia Skrevet 24. april 2005 #30 Skrevet 24. april 2005 Xavia er navnet på en vakker, vill og veltrent hest.
Dagoberta Skrevet 24. april 2005 #31 Skrevet 24. april 2005 Jeg tok navnet mitt fordi tegneserien om Dagobert var det første som falt meg inn da jeg satt og så på registreringssiden. Det passer jo ganske bra, siden han er en lat fyr som liker å se tv, ligge på sofaen og å spise
Gjest Gjesten Skrevet 24. april 2005 #32 Skrevet 24. april 2005 Attegløyma er eit dialektuttrykk for ei ugift kvinne, ei som vart gløymt igjen
Gjest Formosiss Skrevet 24. april 2005 #33 Skrevet 24. april 2005 Formosiss begynte som Formosissima på DALnet (IRC) i, la meg se, 1999. Formosiss kom når jeg hoppet over til EFnet (IRC), for da ble Formosissima for langt. Heter Formosiss og Formosissima litt om hverandre her og der, men de fleste kjenner meg igjen fordi det er så vanskelig å skrive ;-) Formosissima stammer fra en Pearl Jam-sang en fyr sa minte om meg. Sangen heter egentlig Ave Formosissima, og det betyr "Hail! The Most Beautiful One". Litt smigret ble man da.
Elanor Skrevet 24. april 2005 #34 Skrevet 24. april 2005 Ringenes Herre, gjorde uslettelig inntrykk da jeg leste den for første gang. Det er fremdeles favorittboka mi, men det er en stund siden den var det viktigste i livet mitt. Men nicket er eldre enn profilen på KG, for å si det slik. Favorittfiguren i boka er Sam. Han oppkalte sin datter, Elanor den fagre, etter de gule stjerneformede blomstene som vokser i hjertet av Lothlorien, på Cerin Amroth om vinteren. Jeg syns visst det er poetisk ennå...
Gjest seroxata Skrevet 24. april 2005 #35 Skrevet 24. april 2005 Formosiss begynte som Formosissima på DALnet (IRC) i, la meg se, 1999. Formosiss kom når jeg hoppet over til EFnet (IRC), for da ble Formosissima for langt. Heter Formosiss og Formosissima litt om hverandre her og der, men de fleste kjenner meg igjen fordi det er så vanskelig å skrive ;-) Formosissima stammer fra en Pearl Jam-sang en fyr sa minte om meg. Sangen heter egentlig Ave Formosissima, og det betyr "Hail! The Most Beautiful One". Litt smigret ble man da. aaaha:D der fikk jeg endelig svaret på nicket ditt:D har lurt litt på det faktisk..
Cr@sh Skrevet 24. april 2005 #36 Skrevet 24. april 2005 Fordi Arkana er hovedpersonen i Shagma - Reisen til jordas indre' date= en fransk barneserie jeg elsket som liten. Og fordi det betyr gåte på arabisk, og det syntes jeg var fint. Er det den serien som har en så utrolig fin kjenningmelodi? Åhh... da har jeg evt. lett i evigheter etter tittelen på den serien... Stemmer det eller? Er den fine sangen derfra?
Gjest Spacegirl Skrevet 24. april 2005 #37 Skrevet 24. april 2005 Mitt tok jeg ut av lufta, eller.. jeg har gått på antidepressiva noen år, altså, seroxat... Og så satt jeg og funderte på hva jeg skulle kalle meg, og fant ut at seroxata ville vel passe litt da men går under andre navn i andre forum og nettsider som regel.. Hehe det nicket ditt har jeg lurt litt på, men da stemte altså antagelsene mine. Jeg har også brukt Seroxat (går fortsatt på ad men et annet merke), så ble litt nysgjerrig da jeg så nicket ditt
Superlammet Skrevet 24. april 2005 #38 Skrevet 24. april 2005 Tjaaa, nicket mitt er nokså internt her på KG. Ble kalt lammekjøtt av en viss gjeng her inne, så da tenkte jeg at "Superlammet" ville være et passende nick.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå