Gjest Violetta Skrevet 21. april 2005 #1 Skrevet 21. april 2005 Hvorfor har du valgt det nicket du har her på KG? Jeg valgte mitt fordi Tante Grønn, Tante Brun og Tante Fiolett var yndlingsprogrammet mitt på barnetv når jeg var liten. Men Onkel Blå var veldig skummel...
Gjest SumoBryter Skrevet 21. april 2005 #2 Skrevet 21. april 2005 Sumobryter valgte jeg fordi jeg føler meg litt annerledes ( har alltid fått høre i Norge at jeg er rar ) og ofte føles det som om kampen er hard fordi motstanderen er så stor ( en koalisjon av likt tenkende individer kulturelt oppdratt til å tenke på en bestemt måte. ) Slik som sikkert alle andre også er, men jeg tar avstand fra all kultur og syns folk skal prøve å forstå hverandre heller enn å dømme hverandre. Ja så kan man spørre om jeg er forståelsesfull til den majoritets kulturen jeg befinner meg i, ja det er jeg men jeg leker vel ofte djevelens advokat der jeg syntes det finnes trangsynthet. Avatar var vanskelig å finne, jeg fant en kulere sumobryter, men den var for stor, så jeg måtte ta denne.
Trampe Skrevet 21. april 2005 #3 Skrevet 21. april 2005 Nicket mitt taler for seg selv... Av og til skulle jeg ønske jeg kunne forandre på det. (man kan ikke det, kan man?) Jeg skulle egentlig kun bruke KG i forbindelse med bryllupet, men det ble da ikke slik allikevel... man blir lett avhengig Har liten lyst til å begynne helt på nytt, jeg har jo steget i gradene og blitt erfaren bruker
Gjest Violetta Skrevet 21. april 2005 #4 Skrevet 21. april 2005 Tror man kan bytte nick om man får hjelp av en moderator.
Trampe Skrevet 21. april 2005 #5 Skrevet 21. april 2005 hmm...kanskje jeg skulle gjøre det da. Får gå i tenkeboksen ei stund
Tusenfryd Skrevet 21. april 2005 #6 Skrevet 21. april 2005 Hvis du ønsker å bytte nick, sender du en mail til Hege. Tusenfryd - moderator
Gjest Tristessa Skrevet 21. april 2005 #7 Skrevet 21. april 2005 Tristessa er tittelen på en sang av The Smashing Pumpkins, som er favorittbandet mitt gjennom [nesten]uoverskuelige tider.
Arkana Skrevet 21. april 2005 #8 Skrevet 21. april 2005 Fordi Arkana er hovedpersonen i Shagma - Reisen til jordas indre, en fransk barneserie jeg elsket som liten. Og fordi det betyr gåte på arabisk, og det syntes jeg var fint.
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2005 #10 Skrevet 21. april 2005 Jeg liker sommerfugler. Jeg også! http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...1866104#1866104
Sommerfugl Skrevet 22. april 2005 #11 Skrevet 22. april 2005 Jeg også! http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...1866104#1866104 Dagboken din?
Gjest skindeep Skrevet 22. april 2005 #12 Skrevet 22. april 2005 Da jeg gikk på folkehøgskole, savner jeg typen min så fælt! Og da han sa at vi kunne chatte sammen på Mirc, måtte jeg finne på et nick, og ved siden av der hvor PC`n lå, låg det noen ark hvor det stod "skindeep" på. Og da tok jeg bare det, siden den gang har jeg brukt skindeep nesten overalt på nettet! Har blitt spurt mange ganger om jeg har lest boka, så skindeep må sikkert være ei bok eller noe.. Kanskje jeg skulle lest den en gang?
Gjest Catwoman Skrevet 22. april 2005 #13 Skrevet 22. april 2005 Fordi jeg elsker katter og er en kattekvinne. Føler meg litt som en blanding av katt og menneske av og til, og pusekatten min oppfatter meg som en av sine artsfrender til tider.
Sniglå Skrevet 22. april 2005 #14 Skrevet 22. april 2005 Tror muligens det har vært en tråd om dette før....Men men! Sniglå (samme som sneglen på vår dialekt) fordi Ninakanin synes jeg var så treig med å registrere meg at hu kalte meg for en snegle.....
Gjest gjest 0 Skrevet 22. april 2005 #15 Skrevet 22. april 2005 Det ble Pamella fordi jeg har blitt kalt det av venninnene mine helt siden starten av videregående. Og da jeg skulle velge nick var jeg tom fornge ideer og tok det letteste. Avataren derimot tok jeg fordi jeg ikke fant noen som var små nok jeg likte uten at det ble en skikkelig bertete ting. Jeg liker ikke berter og vil heller ikke fremstå som en selv om brukernavnet mitt skulle tilsi at jeg er det... ehm... ja jeg håper dere skjønner... :-? Pam
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2005 #16 Skrevet 22. april 2005 Jeg er veldig begeistret for Italia, og så har jeg italienske aner.
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2005 #17 Skrevet 22. april 2005 Tuppeliten er ikke akkurat et gjennomtenkt Nick, det var bare noe jeg kom på i farta når jeg skulle svare på et innlegg. Har vendt meg til deg nå, på en måte :-?
Gjest Seleena Skrevet 22. april 2005 #18 Skrevet 22. april 2005 Hadde egentlig tenkt å kalle meg Celina, fordi jeg hadde nettopp lest en artikkel om Celina Middelfart i Se og Hør. Men følte jeg måtte tenke mer. Så når jeg hadde sett Jennifer Lopez i filmen "Selena", så tenkte jeg at det kanskje ville vere bedre å skrive "Celina" på den måten - altså Seleena.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå