Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hjelpemidel tips?, evt vert gravide og brukte noe spesielt? fructus femina?, vitaminer? Bidronning? Sædvenlig glidemiddel? Unngått snus, alkohol?  Tips og trix 😎

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eggløsningstester for å finne EL (anbefaler de digitale, de er mest nøyaktige er min erfaring. De er litt dyre på apoteket men du kan kjøpe dobbelt så mange for halv pris på ebay/wish som er de samme.

jeg har googlet masse og funnet noen natur produkter som visstnok skal hjelpe... (delte meninger om det men det kan vel ikke skade uansett...) 

Bidronninggele - som skal tas fra første mensdag til eggløsning. Skal styrke eggløsning. 

Roibos te - skal drikkes fra første mensdag til eggløsning. Skal styrke slimhinnene sånn at egget skal feste seg bedre. 🤷🏽‍♀️

Salvie te - skal drikkes fra første mensdag til eggløsning. (Skal ikke drikkes av gravide eller ammede så de anbefaler kun de to ukene.) skal ha en slimløsende effekt og skal hjelpe kvinnen til å bli fruktbar. Ble mye brukt i gamledager😅

Wild yams - skal brukes fra eggløsning til ikm. Skal ha en balandserende effekt på kjønnshormoner. usikker på dosering da.

har lest om flere som har blitt gravide etter bruk av disse. Vi skal igang med å prøve på nr 2 nå. Da blir jeg å bruke disse. Blir spennende!

Anonymkode: 01854...746

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke se hvorfor det å unngå alkohol og snus skal hjelpe? En skal jo leve som normalt i prøvetiden, og hvis du ender opp med å prøve i over et år og kanskje to så er det synd å sette livet på vent ? I tillegg vil det kanskje stresse kroppen mer. Men såklart, å kutte ned hvis du er vant til å drikke flere ganger i uken bør du gjøre.

grapefruit juice til mannen vil bedre sædkvalitet👍🏼

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eggløsningstester for å finne EL (anbefaler de digitale, de er mest nøyaktige er min erfaring. De er litt dyre på apoteket men du kan kjøpe dobbelt så mange for halv pris på ebay/wish som er de samme.

jeg har googlet masse og funnet noen natur produkter som visstnok skal hjelpe... (delte meninger om det men det kan vel ikke skade uansett...) 

Bidronninggele - som skal tas fra første mensdag til eggløsning. Skal styrke eggløsning. 

Roibos te - skal drikkes fra første mensdag til eggløsning. Skal styrke slimhinnene sånn at egget skal feste seg bedre. 🤷🏽‍♀️

Salvie te - skal drikkes fra første mensdag til eggløsning. (Skal ikke drikkes av gravide eller ammede så de anbefaler kun de to ukene.) skal ha en slimløsende effekt og skal hjelpe kvinnen til å bli fruktbar. Ble mye brukt i gamledager😅

Wild yams - skal brukes fra eggløsning til ikm. Skal ha en balandserende effekt på kjønnshormoner. usikker på dosering da.

har lest om flere som har blitt gravide etter bruk av disse. Vi skal igang med å prøve på nr 2 nå. Da blir jeg å bruke disse. Blir spennende!

Takk for gooode tips og lykke til med nr 2😃 hvor lang tid brukte du på nr 1?☺️

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke se hvorfor det å unngå alkohol og snus skal hjelpe? En skal jo leve som normalt i prøvetiden, og hvis du ender opp med å prøve i over et år og kanskje to så er det synd å sette livet på vent ? I tillegg vil det kanskje stresse kroppen mer. Men såklart, å kutte ned hvis du er vant til å drikke flere ganger i uken bør du gjøre.

grapefruit juice til mannen vil bedre sædkvalitet👍🏼

Ja,  sant, kutte ned er bedre😅✔️✔️enig

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Mvh

pinar, adm.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...