AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #1 Skrevet 22. april 2019 Jeg lurer genuint. Det er utrolig mange tråder om folk som lurer på alt mulig om andres intime hygiene, kjønnsorganer og sexliv. Svarer ikke i slike tråder annet enn «det er privat». Skjønner ikke hva man får ut av å spørre andre om sånn intime spørsmål. Anyone? Anonymkode: 5e31b...0a4 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #2 Skrevet 22. april 2019 Folk er nysgjerrige og lurer på om dem selv er normale. Noen søker råd og trenger å høre erfaringer. Er det noe du ikke ønsker å svare på så trenger du ikke skrive noe i det hele tatt... Anonymkode: 3e251...875 17
Gjest Alterego666 Skrevet 22. april 2019 #3 Skrevet 22. april 2019 Jeg vet det ikke helt sikkert, men tror det har noe med forplantning å gjøre. #sarkasmevarsel
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #4 Skrevet 22. april 2019 Det er vel ikke så rart at folk lurer på sånt? De fleste er ganske opptatte av sex. Fordi det er viktig for oss å ha sex, fordi vi liker det. Og da lurer man jo ofte på mye. Så rart at du lurer på det! Anonymkode: 9e421...08a 2
I Grosny Skrevet 22. april 2019 #5 Skrevet 22. april 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer genuint. Det er utrolig mange tråder om folk som lurer på alt mulig om andres intime hygiene, kjønnsorganer og sexliv. Svarer ikke i slike tråder annet enn «det er privat». Skjønner ikke hva man får ut av å spørre andre om sånn intime spørsmål. Anyone? Anonymkode: 5e31b...0a4 Hva er meningen med livet? Hva er meningen med underlivet? Mannen har en mening. Kvinnen har ett underliv. Når mannens mening høflig reiser seg opp for kvinnen og sklir inn i hennes underliv blir underlivet fylt med mening. 2
Nerine_ Skrevet 22. april 2019 #6 Skrevet 22. april 2019 Det er da ganske normalt å prate om sex osv med venner. Og terskelen for å prate er vel enda lavere her inne hvor man er anonym. Syns du det er privat, ja da svarer du ikke i det hele tatt. 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #7 Skrevet 22. april 2019 Skjønner ikke helt hva du mener TS. Er det rart å diskutere sex inne på et seksualforum? Anonymkode: 272ba...331 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #8 Skrevet 22. april 2019 Jeg starter aldri slike tråder, svarer sjelden i dem, men er inne og leser. Er generelt mye kåt, det har jeg vært i 20 år, så da blir det til tider et stort sexfokus. Andre ganger henger jeg i andre deler av forumet. Hilsen gift tobarnsmor i midten av 30-årene Anonymkode: ed539...c6b 1
stan Skrevet 22. april 2019 #9 Skrevet 22. april 2019 Noen er opptatt av det siden de ikke har det. Noen er opptatt av det siden det ikke er så bra som de trodde det skulle være. Noen er opptatt av det siden det er helt fantastisk og vil dele med de to første. 4
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #10 Skrevet 22. april 2019 Fordi de ikke får seg noe Anonymkode: a6159...4b2 1
Gjest Anonym Bruker Skrevet 22. april 2019 #11 Skrevet 22. april 2019 (endret) 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer genuint. Det er utrolig mange tråder om folk som lurer på alt mulig om andres intime hygiene, kjønnsorganer og sexliv. Svarer ikke i slike tråder annet enn «det er privat». Skjønner ikke hva man får ut av å spørre andre om sånn intime spørsmål. Anyone? Anonymkode: 5e31b...0a4 Sex og Økonomi er idag iblandt de største utfordringer i eit samliv. Sex og sexuelle problemer "åpner ein seg tradisjonelt om ikkje til andre " ettersom det går på privatlivets fred og er fortsatt nokså "tabubelagt tema ". Kanskje hadde det virket forbyggende på mange samliv om mange hadde vert "åpnere " om sitt forhold til sexualliv . Mange hadde kanskje etterhvert oppdaget at noen fellestrekk som går igjenn også hos andre som sliter m/ sexualiteten På KG kan ein imidlertid rådføre seg med andre under full Anonymitet om intime problemer. Endret 22. april 2019 av Anonym Bruker
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #12 Skrevet 22. april 2019 Helt enig TS, så jeg svarer sjelden og har aldri startet en tråd her inne, men jeg kikker innom i blant for jeg slutter ikke å forundre meg over de mange spørsmålene som stilles. "Det er privat" dekker det meste vil jeg si. (Nei, jeg diskuterer ikke sex med venner heller. Det er en av de tingene vi ikke ønsker å vite om hverandre, og ingen av oss ønsker heller å oute partneren.) Anonymkode: 3d1d1...80b 2
Gjest hind Skrevet 22. april 2019 #13 Skrevet 22. april 2019 De har vel ingen å spørre i det virkelige liv, eller så lurer de på om de er normale som gjør sånn og sånn, men jeg er enig med deg. Det spørres om mye rart jeg ikke fatter hva de evt skal lære noe av. De er kanskje bare kåte og nysgjerrige?
Gjest NotYou Skrevet 22. april 2019 #14 Skrevet 22. april 2019 Fordi sex er viktig. Sex er en stor del av livet, og er noe jeg og mannen har sammen. Snakker med venninner om sex like åpent og ærlig som jeg ville gjort inne på KG.
Gjest Anonym Bruker Skrevet 22. april 2019 #15 Skrevet 22. april 2019 Mange gode og seriøse innlegg ang. sex. Men, så finnes innlegg som er til å "spy av "
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #16 Skrevet 22. april 2019 Vi er programmet til å tenke MYE på sex. Det er sånn arten overlever. Det er de menneskene som tenker mye på sex, som forplanter seg mest, som igjen da får barn som tenker mye på sex. Så det er rett og slett skrevet i DNA-et vårt at vi skal være opptatt av sex. Anonymkode: 16453...0d3 1
herzeleid Skrevet 22. april 2019 #17 Skrevet 22. april 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer genuint. Det er utrolig mange tråder om folk som lurer på alt mulig om andres intime hygiene, kjønnsorganer og sexliv. Svarer ikke i slike tråder annet enn «det er privat». Skjønner ikke hva man får ut av å spørre andre om sånn intime spørsmål. Anyone? Anonymkode: 5e31b...0a4 Jeg skjønner enda mindre hva du får ut av å fortelle folk i tråder du ikke liker at noe er privat 3
Skorstein Skrevet 22. april 2019 #18 Skrevet 22. april 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er vel ikke så rart at folk lurer på sånt? De fleste er ganske opptatte av sex. Fordi det er viktig for oss å ha sex, fordi vi liker det. Og da lurer man jo ofte på mye. Så rart at du lurer på det! Anonymkode: 9e421...08a Min erfaring er at mange ikke er så opptatt av det som man skulle tro. De fleste har det i munn og skriver om det. Men der stopper det. Har med usikkerhet å gjøre og at tv og sosiale medier bruker det så ofte.
Skorstein Skrevet 22. april 2019 #19 Skrevet 22. april 2019 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi er programmet til å tenke MYE på sex. Det er sånn arten overlever. Det er de menneskene som tenker mye på sex, som forplanter seg mest, som igjen da får barn som tenker mye på sex. Så det er rett og slett skrevet i DNA-et vårt at vi skal være opptatt av sex. Anonymkode: 16453...0d3 Hvilken verden lever du i? Her på kg er det sexfiksering deluxe, men folk jeg møter i virkeligheten har bare et vanlig forhold til det. De fleste har et lite spennende sexliv. Selv er jeg leken i sengen, men har andre ting å tenke på og bruke tiden på. Pluss at jeg ikke tar hva som helst.
Kontormus Skrevet 22. april 2019 #20 Skrevet 22. april 2019 Sier noe om hvor gammel en er: * 20 - 30 årene: mest opptatt av sex * 40 - 50 årene: mest opptatt av mat * 60 + : mest opptatt av å komme seg på do! Tipper de yngste er i flertall her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå