AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #1 Skrevet 22. april 2019 Altså jeg leser ofte tråder her inne der folk oppriktig talt søker råd. Så er det mange gode svar der det virker som at folk er oppriktig interessert i å gi råd... Men så er det alltid en eller annen muggen kanari som absolutt må spy ut en helt unødvendig kommentar. Sånn som den tråden her inne hvor ei spør om råd siden hun ikke klarer å bæsje mens hun sitter, så er det en eller annen her inne som må komme med en ufin kommentar. Altså hva får man ut av det??? Tell til ti før du svarer da vel, og kommer du ikke på noe konstruktivt å skrive innen 10 sek, nei så la vær! Og fortsatt GOD PÅSKE! Anonymkode: 7eb57...713 21
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #3 Skrevet 22. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Altså jeg leser ofte tråder her inne der folk oppriktig talt søker råd. Så er det mange gode svar der det virker som at folk er oppriktig interessert i å gi råd... Men så er det alltid en eller annen muggen kanari som absolutt må spy ut en helt unødvendig kommentar. Sånn som den tråden her inne hvor ei spør om råd siden hun ikke klarer å bæsje mens hun sitter, så er det en eller annen her inne som må komme med en ufin kommentar. Altså hva får man ut av det??? Tell til ti før du svarer da vel, og kommer du ikke på noe konstruktivt å skrive innen 10 sek, nei så la vær! Og fortsatt GOD PÅSKE! Anonymkode: 7eb57...713 Nå har vi en rapporterings funksjon på alle innlegg. Ved å trykke på knappen "rapporter" i innleggets høyre, øvre hjørne, så kan du påkalle moderatorteamets oppmerksomhet. Å opprette egne tråder fordi du mener innlegg er upassende, ufine eller på andre måter bryter forumets regler, det er helt unødvendig. Ris og rosforumet er ment å bruke der du ønsker å ta opp moderering, innlegg og andre forhold på forumet. Min oppfatning er dog at moderatorene har tatt påskeferie, særlig på kropp og helse. Anonymkode: 729a9...8b9 6
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #4 Skrevet 22. april 2019 11 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev: Enig ☀️🐣 Øh. Kristenmoral er heller ikke spesielt ønskelig... Anonymkode: fde23...018 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #5 Skrevet 22. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Øh. Kristenmoral er heller ikke spesielt ønskelig... Anonymkode: fde23...018 Og der kom kommentaren, høyst unødvendig! Ts Anonymkode: 7eb57...713 16
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 22. april 2019 #6 Skrevet 22. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Og der kom kommentaren, høyst unødvendig! Ts Anonymkode: 7eb57...713 😂
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 22. april 2019 #7 Skrevet 22. april 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Øh. Kristenmoral er heller ikke spesielt ønskelig... Anonymkode: fde23...018 Jeg har ikke påtvunget kristendommen på noen. Jeg har fortalt om troen min i tråder som omhandler tro, livet etter døden og religion. Jeg har kommet med innspill som alle andre.
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 22. april 2019 #9 Skrevet 22. april 2019 2 minutter siden, batcat skrev: Muggen kanari!!! 🐦😂 Fantastisk uttrykk 😂
Gjest Mass Skrevet 22. april 2019 #10 Skrevet 22. april 2019 Det har jo vært ganske mange trolletråder her i påsken, så er jo ikke særlig rart dersom svarene blir deretter. Føler hvertfall at jeg har svart samme bruker i x antall tråder nå og lest en haug med forskjellige situasjoner skrevet av samme person, men det kunne godt vært virkelig også. Ikke godt å si!
Fru Uperfekt Skrevet 22. april 2019 #11 Skrevet 22. april 2019 Alle vet det er en oppsving i skoleferier, jo lengre fri jo mer dill.... 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #12 Skrevet 22. april 2019 11 timer siden, batcat skrev: Muggen kanari!!! 🐦😂 Love it 😂😂 Anonymkode: 2fd02...ce1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #13 Skrevet 22. april 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Altså jeg leser ofte tråder her inne der folk oppriktig talt søker råd. Så er det mange gode svar der det virker som at folk er oppriktig interessert i å gi råd... Men så er det alltid en eller annen muggen kanari som absolutt må spy ut en helt unødvendig kommentar. Sånn som den tråden her inne hvor ei spør om råd siden hun ikke klarer å bæsje mens hun sitter, så er det en eller annen her inne som må komme med en ufin kommentar. Altså hva får man ut av det??? Tell til ti før du svarer da vel, og kommer du ikke på noe konstruktivt å skrive innen 10 sek, nei så la vær! Og fortsatt GOD PÅSKE! Anonymkode: 7eb57...713 Jeg forbeholder meg retten til å svare slik det passer meg. Om det ikke passer inn i din verden, kan ikke jeg gjøre så mye med. Jeg hadde neppe gjort det om jeg kunne gjøre noe med det heller. Anonymkode: 5ac19...c9a 4
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #14 Skrevet 22. april 2019 GOD PÅSKE TIL DEG OG!!!!!!!!!!!!!! Anonymkode: 8977d...8a2
Gjest Lexie Grey Skrevet 22. april 2019 #15 Skrevet 22. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg forbeholder meg retten til å svare slik det passer meg. Om det ikke passer inn i din verden, kan ikke jeg gjøre så mye med. Jeg hadde neppe gjort det om jeg kunne gjøre noe med det heller. Anonymkode: 5ac19...c9a Ble du bitter fordi noen kom og tråkket på tuppen av tåa di nå kanskje? 🤣 Ha en strålende 2. påskedag
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #16 Skrevet 22. april 2019 Det er ofte noen som kupper tråder tidlig med en idiotkommentar. Det er vår egen skyld, som biter på det hver gang. Anonymkode: b383e...933 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #17 Skrevet 22. april 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg forbeholder meg retten til å svare slik det passer meg. Om det ikke passer inn i din verden, kan ikke jeg gjøre så mye med. Jeg hadde neppe gjort det om jeg kunne gjøre noe med det heller. Anonymkode: 5ac19...c9a Oj følte seg truffet? 🤪 Anonymkode: 2fd02...ce1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #18 Skrevet 22. april 2019 Akkurat nå, Moondance skrev: Ble du bitter fordi noen kom og tråkket på tuppen av tåa di nå kanskje? 🤣 Ha en strålende 2. påskedag Neida. Som regel svarer jeg pent og pyntelig. Men om jeg vil dra på litt, så gjør jeg det:-) Anonymkode: 5ac19...c9a
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #19 Skrevet 22. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Oj følte seg truffet? 🤪 Anonymkode: 2fd02...ce1 Overhodet ikke:-). Just stating my mind:-) Anonymkode: 5ac19...c9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå