HanRuler Skrevet 21. april 2019 #1 Skrevet 21. april 2019 Og da helst noe med kylling. Vi skal lage middagen sammen og hun elsker kylling så kyllingen er ganske bankers. Forrige gang vi tok hjemmedate lagde hun en jævlig god kyllingrett med pasta i saus og spinat ved siden. Nå skal jeg liksom "prestere". Har tenkt litt på strimlet kyllingfilet i en eller annen toro saus med en salat ved siden av, men føler det blir litt kjedelig. Må også nevne at middagen helst bør være litt enkel for min egen del og magene våre, vi skal nemlig ut å gå etterpå. Har dere noen tips?
Pal Fungi Skrevet 21. april 2019 #2 Skrevet 21. april 2019 Kylling med pennepasta, løk, paprika og sopp i fløtesaus 🙂 1
Vinky Skrevet 21. april 2019 #3 Skrevet 21. april 2019 (endret) Hva med kyllingburger i focaccia? Kan ikke gå galt. Min favoritt er kyllingfilet, rød pesto, aioli, mozarella, salat, ruccola og focaccia. Det er så godt, og da bare steker du kyllingfileten. Mange bakerier selger foccacia. Brødbakerne fks. Ring på forhånd å bestill😊 Da trenger du bare steke kyllingen, så smører du aioli på ene siden av foccacian og rød pesto på den andre. Så fyllet til slutt👍🏻 Endret 21. april 2019 av Vinky 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #4 Skrevet 21. april 2019 Jeg ville med hensikt laget noe annet enn kylling tror jeg. Hun laget noe hun liker spesielt godt forrige date, nå er det din tur. By på deg selv og del dine greier, ikke bare please hennes. Men på den annen side, kylling er jo enkelt og godt. Kylling blt er ganske raskt laget og lett mat. Anonymkode: 158f1...3f0 3
HanRuler Skrevet 24. april 2019 Forfatter #5 Skrevet 24. april 2019 Takk for tipsene, alle var gode. Surra rundt lenge innpå en søndagsåpen butikk med få alternativ før det tilslutt falt på kyllingburgeren din @Vinky Det var kjempegodt, hun ble fornøyd 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #6 Skrevet 24. april 2019 Kyllingfileter , Toro Bretagne kyllingsaus pose (bare koke i vann og smør, kjempe lett) over halvparten av kyllingen og 1/3 av risen. Strø litt kyllingkrydder over tallerkenen inkl deler av risen før servering. Kok grønnsaker, jeg bruker grønnsaksmix frysepose med gulrot, brokolli og div og ha på hjørnet av tallerkenen. Om ønskelig ha noen rundtstykker eller løkbaguetter på et eget fat som tilbehør til retten. Superenkelt , restaurantlook på tallerkenen og kjempe godt! Får alltid masse ros når jeg serverer dette og det er så enkelt at jeg pleier å spise det ofte alene også Husk å tenn et lite lys på bordet og lytt til ting hun sier, ikke ta over prateshowet selv. Lykke til m daten Anonymkode: cc64c...c2b
Vinky Skrevet 25. april 2019 #7 Skrevet 25. april 2019 (endret) På 24.4.2019 den 22.32, HanRuler skrev: Takk for tipsene, alle var gode. Surra rundt lenge innpå en søndagsåpen butikk med få alternativ før det tilslutt falt på kyllingburgeren din @Vinky Det var kjempegodt, hun ble fornøyd Så gøy. Glad den falt i smak. Den er jo rimelig bankers 😊 Endret 25. april 2019 av Vinky
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå