AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #1 Skrevet 21. april 2019 Jeg har skjegg og når jeg slikker kona, så er det ikke til å komme fra at skjegget blir fuktig av hennes safter. Dette fuktige skjegget gnikkes også mot anus. Hva tenker dere kvinner om å kline i en slik setting? Liker dere smaken av dere selv? Anonymkode: 36570...f5a
Medullaoblongata Skrevet 21. april 2019 #2 Skrevet 21. april 2019 Off. Jeg som mann blir flau over at det finnes menn som stiller slike spørsmål. Voks opp. Er du mann nok til å ha skjegg er vel heller spørsmålet 6
Glød Skrevet 21. april 2019 #3 Skrevet 21. april 2019 Jeg er ikke suoerglad i å kline rett etter at han kommer opp, har ikke noe behov for å indirekte sleike min egen mus.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #4 Skrevet 21. april 2019 Nei. Det stinker ekkelt. Så dusj først. Anonymkode: 6122f...b8d
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #5 Skrevet 21. april 2019 Jooooo- Kjempedeilig å smake og lukte min egen mus!! Synes den lukter og smaker godt jeg. Og det er sant. Anonymkode: 1a83b...1cc
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #6 Skrevet 22. april 2019 Jeg har ikke noe imot å kline etter slikking nei, men anusen min er helt ren den, og avgir ingen smak. Hadde jeg ikke vært sikker på det hadde jeg ikke sluppet ham ned der. Anonymkode: b0553...857
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #7 Skrevet 22. april 2019 Jeg vasker meg jo og har normal hygiene, så jeg syns ikke det er ekkelt når han får kjønnsaftene mine i skjegget sitt. Så vi kysser og kliner etter både han og jeg har utført oralsex på den andre, syns vi begge smaker godt. Men jeg kysser jo bare munnen hans, selvsagt merker jeg at skjegget er fuktig, men om det er veldig vått så tar han gjerne ett papir eller en t-skjorte å tørker seg litt i skjegget, og jeg sutter ikke skjegget rent akkurat heller. Etter sex og kos, så vasker vi oss litt. Men av og til vasker ikke han skjegget før han står opp, og kan ikke påstå at det lukter fitte når jeg kysser han på morgenen heller. Anonymkode: bbafe...5e7 1
I Grosny Skrevet 22. april 2019 #8 Skrevet 22. april 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har skjegg og når jeg slikker kona, så er det ikke til å komme fra at skjegget blir fuktig av hennes safter. Dette fuktige skjegget gnikkes også mot anus. Hva tenker dere kvinner om å kline i en slik setting? Liker dere smaken av dere selv? Anonymkode: 36570...f5a Nå er ikke jeg kvinne, men lukten som setter seg i barten er romantisk og god. Jeg kan glede meg over den når jeg sitter i bussen på vei til jobb. 1
Gjest Alterego666 Skrevet 22. april 2019 #9 Skrevet 22. april 2019 Partner liker smaken av egen mus og jeg liker smaken av egen pikk. Hva var spørsmålet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå