AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #1 Skrevet 21. april 2019 Spørsmål til dere damer: når dere får fitta slikket, liker dere at rumpehullet også får seg en liten berøring av tungespissen? Ville dere reagert negativt på at samme tunga gikk fra rumpa tilbake til fitta? Og så opp og kline litt med deg? Anonymkode: 50a55...5c2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #2 Skrevet 21. april 2019 Eksen gjorde dette noen få ganger.. husker at jeg ble litt overrasket men sa ingenting på det da det kun var en "liten berøring" som du sier. Reagerte heller ikke på at vi kyssa etterpå.. var vel så revet med. Men jeg kan i alle fall si at det ikke ga meg noe som helst nytelse.. haha, husker jeg lo litt for meg selv og tenkte "jaja, da har vi gjort det og.."😄 Anonymkode: 65784...0c0 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #3 Skrevet 21. april 2019 Mmhh E. coli.. Anonymkode: 123ae...4de 9
Gjest Alterego666 Skrevet 22. april 2019 #4 Skrevet 22. april 2019 Jeg liker å tungeknulle anus, både aktivt og passivt.
Gjest NotYou Skrevet 22. april 2019 #5 Skrevet 22. april 2019 Liker det ikke. Jeg utfører gjerne, men ønsker ikke det i retur. Vanlig slikkling holder massevis, og ville uansett aldri hatt en kobling mellom anus og vagina. Har vi analsex får han ikke stikke den inn i musa etterpå.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #6 Skrevet 22. april 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Spørsmål til dere damer: når dere får fitta slikket, liker dere at rumpehullet også får seg en liten berøring av tungespissen? Ville dere reagert negativt på at samme tunga gikk fra rumpa tilbake til fitta? Og så opp og kline litt med deg? Anonymkode: 50a55...5c2 Vil du gi dama urinveisinfeksjon er det veien å gå 😯 Anonymkode: 55081...12a 4
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #7 Skrevet 22. april 2019 Vi liker også rimming. Pleier å dusje sammen før sex, eventuelt vaske oss grundig, og såklart tømme tarm. Så når vi rimmer, er vi helt reine. Tar derfor sjansen på å skifte mellom hull. Anonymkode: 8792b...1da 5
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #8 Skrevet 22. april 2019 Det er direkte kvalmende, både tanken på å utføre det og å motta. Hilsen mann. Anonymkode: f69a6...9ee
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #9 Skrevet 22. april 2019 Hadde noen nærmet seg rumpa mi sånn, hadde jeg kastet han på hodet og ræva ut av senga før han rakk å blunke. Rumpa er for avføring, ingenting annet. Anonymkode: bb329...966 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #10 Skrevet 22. april 2019 Når jeg var sammen med eksen fikk jeg urinveisinfeksjon hele tiden. Det var en grunn til det.. Anonymkode: bfecf...c3a 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #11 Skrevet 23. april 2019 Fyren jeg ligger med liker å gjøre det og gjør det en del på meg. Det gir meg ingen nytelse, men ettersom det ikke er direkte ubehagelig lar jeg ham nå bare holde på hahah. Det eneste problemet er når han vil kysse etterpå. Jeg føler meg slem hvis jeg avviser et kyss, men det er så vanvittig motbydelig å ha noe med munnen hans å gjøre etter han har gått ned på meg, både foran og bak, synes jeg. Men det er vel en liten pris å betale for å få så mye head som jeg får med ham 😅 Anonymkode: a6be4...f12
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #12 Skrevet 23. april 2019 Jeg liker det. Og gjerne litt fokus der også ikke bare at din kommer opp der. Slikk meg ordentlig! Anonymkode: 6abef...4bb 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #13 Skrevet 23. april 2019 Jeg synes det er nedverdigende og kvalmt. For dere som gjør det, vasker dere rumpehullet før slikkingen? Anonymkode: 956af...b0c 2
Million Skrevet 23. april 2019 #14 Skrevet 23. april 2019 (endret) Bare tanken på å få avføringsbakterier i munnen gjør meg direkte kvalm. Fatter ikke at noen får seg til å gjøre dette, bare fordi det er i en seksuell sammenheng? Her lærer vi hele livet fra vi er bittesmå, hvor viktig det er å vaske hendene grundig etter dobesøk for å unngå å få avføringsbakterier i munnen. Renslighet! Bakterier fra rumpa skal ikke på hender og munn! Men som voksne kaster folk seg over rasshølet på sexpartnere og sleiker i vei.... det er en gåte. Fatter ikke hvordan noen kan synes at noe sånt er tennende og attraktivt overhodet! Jeg hadde aldri, aldri tillatt en penis i nærheten av min vagina eller munn om den først hadde vært i ræva, og jeg hadde ikke kysset en mann som hadde sleiket et rævhull, selv om det var mitt eget. Tviler på at jeg hadde funnet det særlig forlokkende å kysse den munnen noengang igjen senere heller... Sorry, but not my cup of tea! Endret 23. april 2019 av Million 1
Gjest Anonym Bruker Skrevet 23. april 2019 #15 Skrevet 23. april 2019 (endret) Bare tanken ved å slikke noen i anus virker motbydeleg når ein tenker på alle bakteriene som finnes der. Kun "griser" som spiser sin egen "dritt" og til å bli kvalm av. Er no ikkje utan grunn folk blir oppfordret å vaskene hendene etter do-besøk. Mennesker som ikkje tar slike hygiener på allvor er smittebærere. Endret 23. april 2019 av Anonym Bruker
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #16 Skrevet 23. april 2019 Jeg vet ikke. Jeg er ikke laget slik at jeg føler for å slikke på et sted det kommer dritt ut av. Anonymkode: e366e...8f0
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #17 Skrevet 23. april 2019 Varierer. Jeg må være ganske kåt for at jeg skal like det, for om jeg bare er "vanlig kåt" eller litt tent så begynner det fort å kile. Og så klart om mannen har skjegg så er det umulig. Er litt sensitiv der bak. 😛 Men syns det er digg når det blir gjort riktig. 14 minutter siden, Million skrev: Bare tanken på å få avføringsbakterier i munnen gjør meg direkte kvalm. Fatter ikke at noen får seg til å gjøre dette, bare fordi det er i en seksuell sammenheng? Her lærer vi hele livet fra vi er bittesmå, hvor viktig det er å vaske hendene grundig etter dobesøk for å unngå å få avføringsbakterier i munnen. Renslighet! Bakterier fra rumpa skal ikke på hender og munn! Men som voksne kaster folk seg over rasshølet på sexpartnere og sleiker i vei.... det er en gåte. Fatter ikke hvordan noen kan synes at noe sånt er tennende og attraktivt overhodet! Jeg hadde aldri, aldri tillatt en penis i nærheten av min vagina eller munn om den først hadde vært i ræva, og jeg hadde ikke kysset en mann som hadde sleiket et rævhull, selv om det var mitt eget. Tviler på at jeg hadde funnet det særlig forlokkende å kysse den munnen noengang igjen senere heller... Sorry, but not my cup of tea! Jeg er ikke så glad i bakterier selv, men sørger alltid for at rumpa er GRUNDIG vaska før slik type kos. Med tidligere partnere som har likt dette har det vært sånn "du, jeg stikker på badet og vasker meg, fordi i kveld vil jeg ja-du-vet". Er det 100% rent der så er det jo helt sikkert bakterier likevel naturligvis, MEN litt mindre enn vanlig. Anonymkode: bb3b9...5be 4
Gjest Anonym Bruker Skrevet 23. april 2019 #18 Skrevet 23. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke. Jeg er ikke laget slik at jeg føler for å slikke på et sted det kommer dritt ut av. Anonymkode: e366e...8f0 Bli kvalm bare ved tanken. Og holder meg langt unna personer m/ slik adferdsmønster.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #19 Skrevet 23. april 2019 1 minutt siden, Anonym Bruker skrev: Bli kvalm bare ved tanken. Og holder meg langt unna personer m/ slik adferdsmønster. Ja, jeg kan komme på bedre ting å ta seg til enn å slikke en tarm. Det er sikkert. Anonymkode: e366e...8f0
Gjest Anonym Bruker Skrevet 23. april 2019 #20 Skrevet 23. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Varierer. Jeg må være ganske kåt for at jeg skal like det, for om jeg bare er "vanlig kåt" eller litt tent så begynner det fort å kile. Og så klart om mannen har skjegg så er det umulig. Er litt sensitiv der bak. 😛 Men syns det er digg når det blir gjort riktig. Jeg er ikke så glad i bakterier selv, men sørger alltid for at rumpa er GRUNDIG vaska før slik type kos. Med tidligere partnere som har likt dette har det vært sånn "du, jeg stikker på badet og vasker meg, fordi i kveld vil jeg ja-du-vet". Er det 100% rent der så er det jo helt sikkert bakterier likevel naturligvis, MEN litt mindre enn vanlig. Anonymkode: bb3b9...5be Og din partner er ein gedigen "gris" !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå