AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #1 Skrevet 21. april 2019 Kona og jeg er begge samstemte på at vi kommer bare en gang, og helst sammen. Det er nesten som en liten av-bryter å komme. Hvordan er det med dere andre menn - kommer dere flere ganger i sammen "økt"? Jeg har ofte tenkt, når sexen har vært superbra og jeg har slitt med å nesten komme for tidlig, at jeg bare skal komme og så fortsette etterpå. Men det funker ikke helt slik for meg likevel. Heldigvis er vi samstemte på dette. Anonymkode: f858f...202
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #2 Skrevet 21. april 2019 Helt likt her. Anonymkode: 86689...f50 1
Bamseklemmer Skrevet 22. april 2019 #3 Skrevet 22. april 2019 Med trening av kegelmuskelen kan man komme opptil 6-7 ganger, det kreves enormt med trening og mye må ligge tilrette for å oppnå dette. Selv har jeg oppnådd 3 ganger, mengden og styrken av orgasmen varierer fra dag til dag. Når dere ser en "handsfree cumshot" er det som regel fra en rekke stramminger av kegelmuskel. Det også en stor helsegevinst med tanke på å unngå trøbbel prostataen. Så det er bare å trene og gjør din kjæreste fornøyd med flere ladninger🤫 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #4 Skrevet 22. april 2019 Prøver å få henne til å komme et par ganger før meg, men ikke så lett når vi bare har sex en gang i uka. Vi kommer så og si samtidig hver gang, men hun klarer seg med/orker oftest bare denne ene gangen. Men til spørsmålet; jeg mister ereksjonen 5-10 minutter etter, men våkner midt på natten med ekstrem lyst igjen så kunne godt ønsket meg en runde til da. Anonymkode: fa016...ecd
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #5 Skrevet 22. april 2019 1 time siden, museslikker69 skrev: Med trening av kegelmuskelen kan man komme opptil 6-7 ganger, det kreves enormt med trening og mye må ligge tilrette for å oppnå dette. Selv har jeg oppnådd 3 ganger, mengden og styrken av orgasmen varierer fra dag til dag. Når dere ser en "handsfree cumshot" er det som regel fra en rekke stramminger av kegelmuskel. Det også en stor helsegevinst med tanke på å unngå trøbbel prostataen. Så det er bare å trene og gjør din kjæreste fornøyd med flere ladninger🤫 Teach me 🙄, men regner med du mener edging eller ruined orgasm. Merker at jeg fortsatt er veldig tent etter en "edging-orgasme" og da kan jeg holde på lengre. Om dette har en positiv innvirkning på prostataen er det jo en vinn-vinn-situasjon. Anonymkode: fa016...ecd 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #6 Skrevet 22. april 2019 Jeg er mann, og kan enkelt komme flere ganger. Mister ikke ereksjonen etter orgasme, så jeg bare putter den inn igjen og forsetter som vanlig. Tar selvsagt lengere tid for meg å komme etter den første gangen, men klarer det om jeg virkelig vil. Som oftest holder jeg bare på til hun kommer, også gir jeg meg, men jeg kan om jeg er virkelig motivert. Anonymkode: 63900...42c 1
Bamseklemmer Skrevet 22. april 2019 #7 Skrevet 22. april 2019 (endret) 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Teach me 🙄, men regner med du mener edging eller ruined orgasm. Merker at jeg fortsatt er veldig tent etter en "edging-orgasme" og da kan jeg holde på lengre. Om dette har en positiv innvirkning på prostataen er det jo en vinn-vinn-situasjon. Anonymkode: fa016...ecd Får ikke til å "Teach me" her inne, google kegel exercise... finn ut hvordan, kosthold, etc... Endret 22. april 2019 av museslikker69 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #8 Skrevet 22. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er mann, og kan enkelt komme flere ganger. Mister ikke ereksjonen etter orgasme, så jeg bare putter den inn igjen og forsetter som vanlig. Tar selvsagt lengere tid for meg å komme etter den første gangen, men klarer det om jeg virkelig vil. Som oftest holder jeg bare på til hun kommer, også gir jeg meg, men jeg kan om jeg er virkelig motivert. Anonymkode: 63900...42c Samme her, kona er storfornøyd siden hun da kan komme veldig mange ganger. Anonymkode: 63246...3f9 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #9 Skrevet 22. april 2019 4 timer siden, museslikker69 skrev: Får ikke til å "Teach me" her inne, google kegel exercise... finn ut hvordan, kosthold, etc... Takk 😊 Har et relativt sunt kosthold uten røyk og svært lite alkohol. I tillegg er jeg slank og trener ofte, så da var det bare resten igjen ... Anonymkode: fa016...ecd
Bamseklemmer Skrevet 22. april 2019 #10 Skrevet 22. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk 😊 Har et relativt sunt kosthold uten røyk og svært lite alkohol. I tillegg er jeg slank og trener ofte, så da var det bare resten igjen ... Anonymkode: fa016...ecd Da har du alle forutsetningene på plass, spis masse ananas, så blir sæden som honning😂 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå