Mæn40 Skrevet 22. april 2019 #21 Skrevet 22. april 2019 Kan ikke bare være det at man er i forhold? Virker som det er veldig mange som mister sexlyst da. Ihvertfall her inne. 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #22 Skrevet 22. april 2019 1 minutt siden, Mæn40 skrev: Kan ikke bare være det at man er i forhold? Virker som det er veldig mange som mister sexlyst da. Ihvertfall her inne. Ikke i starten av forholdet Anonymkode: 5a851...f75 1
Mæn40 Skrevet 22. april 2019 #23 Skrevet 22. april 2019 7 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke i starten av forholdet Anonymkode: 5a851...f75 Greit nok. Kan bare snakke for meg selv, men hvis jeg er helt med og skikkelig tent, så kan jeg slå inn spiker med den. Om hodet er et annet sted eller jeg ikke er så tent, kan det være vanskeligere å opprettholde ereksjonen hele tiden.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #24 Skrevet 22. april 2019 10 hours ago, AnonymBruker said: Røyker de hasj? hasjrøykere får mindre hard penis og mister ereksjon lett Anonymkode: 4cb8a...729 WTF? Kilder på dette, takk. Har aldri hørt om lignende. Sigaretter, der i mot, det har jeg hørt at kan ha denne effekten. Det har med tetning av blodårene å gjøre. Hasj kan selvsagt teoretisk ha den samme effekten, men da kommer det altså ikke av hasjen i seg selv, men at man blander det med tobakk. Selv røyker jeg omtrent bare cannabisen UTEN tobakk, nettopp fordi tobakk er så skadelig i forhold. Jeg røyker jevnlig, men har steinhard penis fra lenge før buksa tas av, til lenge etter at sexen er ferdig. Kan sitte med ereksjon om vi så bare holder hender forran TV-en. Får seriøst ereksjon av INGENTING, og den holder seg LENGE. Nærmer meg også 40. Trur helt seriøst ingen kvinne noensinne har sett min slappe penis, bortsett fra når jeg går ut av dusjen om morgenen. Anonymkode: 6a6be...9b9
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #25 Skrevet 22. april 2019 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du eldre enn dem ? Kanskje de synes du er gammel ? Anonymkode: 2a449...604 Jeg er 31, slank og veltrent. Anonymkode: b8bb7...02e
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #26 Skrevet 22. april 2019 28 minutter siden, Mæn40 skrev: Kan ikke bare være det at man er i forhold? Virker som det er veldig mange som mister sexlyst da. Ihvertfall her inne. Men det er jo omvent! De jeg har vært i lange forhold med har vært steinharde, men de to jeg har hatt små affærer med, inkl han jeg såvidt har begynt med, har vært ganske slappe. Enda jeg VET at begge har vært sykt tente på meg! TS Anonymkode: b8bb7...02e 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #27 Skrevet 22. april 2019 Jeg tror dette er veldig individuelt, og kanskje delvis avhengig av livsstil. Jeg er midt i 60-årene, spiser sunt, er slank, minimalt med alkohol, røyker ikke, og trener regelmessig. Aldri hatt problemer med ereksjonen og blir hard bare vi kysser eller koser litt i sofaen. Kanskje størrelsen på utstyret også spiller inn, mindre å fylle opp. Jeg er nok under middels med mine 15-16/12 cm men så lenge fruen er (mer enn) fornøyd klager jeg ikke. Anonymkode: a8a71...07e 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #28 Skrevet 22. april 2019 Han ville jeg kastet på dør for lenge siden. Det finnes et hav av velfungerende menn der ute. Man må ikke alltid velge den defekte. Anonymkode: 52639...343
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #29 Skrevet 22. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, det kan jeg se, men denne fyren har kropp som en 20-åring, han er i bra form fysisk. Men jeg synes han drikker litt mye, nesten så jeg mistenker at han har et problem. Pluss at han har en stressende jobb, han sier han er hakket før utbrent. Dette kan vel telle? Jeg kommer ikke til å dumpe han pga dette, men jeg kommer til å dumpe han hvis jeg finner ut at alkoholen faktisk er et problem. Jeg har ikke tenkt til å være mammaen/livredderen hans. TS Anonymkode: b8bb7...02e Dette er nok det aller viktigste. På den annen side er det veldig vanlig at den ikke står pinnestiv gjennom en hel runde med ulike aktiviteter, men at det må litt direkte stimulering til for mange for å få den ordentlig hard. Så lenge det skjer raskt nok med en hånd, munn eller penetrering skal du ihverfall legge fra deg tanken om at han ikke er tent på deg. Menn er forskjellige! Anonymkode: 49dde...692 4
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #30 Skrevet 22. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: WTF? Kilder på dette, takk. Har aldri hørt om lignende. Sigaretter, der i mot, det har jeg hørt at kan ha denne effekten. Det har med tetning av blodårene å gjøre. Hasj kan selvsagt teoretisk ha den samme effekten, men da kommer det altså ikke av hasjen i seg selv, men at man blander det med tobakk. Selv røyker jeg omtrent bare cannabisen UTEN tobakk, nettopp fordi tobakk er så skadelig i forhold. Jeg røyker jevnlig, men har steinhard penis fra lenge før buksa tas av, til lenge etter at sexen er ferdig. Kan sitte med ereksjon om vi så bare holder hender forran TV-en. Får seriøst ereksjon av INGENTING, og den holder seg LENGE. Nærmer meg også 40. Trur helt seriøst ingen kvinne noensinne har sett min slappe penis, bortsett fra når jeg går ut av dusjen om morgenen. Anonymkode: 6a6be...9b9 Er det ikke på tide å bli voksen og slutte med hasjen når du nærmer deg 40... turn off uansett hvor stiv pikken er. Anonymkode: 123e8...af5 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #31 Skrevet 22. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke på tide å bli voksen og slutte med hasjen når du nærmer deg 40... turn off uansett hvor stiv pikken er. Anonymkode: 123e8...af5 Enig. Bruker du marjuhana så blir det slapp banana sier fasiten. Anonymkode: ea2ce...7c8
jabx Skrevet 22. april 2019 #32 Skrevet 22. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror dette er veldig individuelt, og kanskje delvis avhengig av livsstil. Jeg er midt i 60-årene, spiser sunt, er slank, minimalt med alkohol, røyker ikke, og trener regelmessig. Aldri hatt problemer med ereksjonen og blir hard bare vi kysser eller koser litt i sofaen. Kanskje størrelsen på utstyret også spiller inn, mindre å fylle opp. Jeg er nok under middels med mine 15-16/12 cm men så lenge fruen er (mer enn) fornøyd klager jeg ikke. Anonymkode: a8a71...07e Gode nyheter... du er over middels! 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #33 Skrevet 22. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: WTF? Kilder på dette, takk. Har aldri hørt om lignende. Sigaretter, der i mot, det har jeg hørt at kan ha denne effekten. Det har med tetning av blodårene å gjøre. Hasj kan selvsagt teoretisk ha den samme effekten, men da kommer det altså ikke av hasjen i seg selv, men at man blander det med tobakk. Selv røyker jeg omtrent bare cannabisen UTEN tobakk, nettopp fordi tobakk er så skadelig i forhold. Jeg røyker jevnlig, men har steinhard penis fra lenge før buksa tas av, til lenge etter at sexen er ferdig. Kan sitte med ereksjon om vi så bare holder hender forran TV-en. Får seriøst ereksjon av INGENTING, og den holder seg LENGE. Nærmer meg også 40. Trur helt seriøst ingen kvinne noensinne har sett min slappe penis, bortsett fra når jeg går ut av dusjen om morgenen. Anonymkode: 6a6be...9b9 Du har med andre ord ikke levd i lenger forhold, røyker hasj og mener at livet er topp. Akkurat. Anonymkode: e611c...955
Bruuker Skrevet 22. april 2019 #34 Skrevet 22. april 2019 Jeg blir ikke stiv som en jernstang (som oftes). Det kan også variere i akten avhengig av hvor hardt det jobbes. Det er nok bare så enkelt som at menn er forskjellige, noen påstår også at større peniser ikke blir like harde som mindre, men det har jeg ingen formening om. 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #35 Skrevet 22. april 2019 6 minutter siden, Bruuker skrev: Jeg blir ikke stiv som en jernstang (som oftes). Det kan også variere i akten avhengig av hvor hardt det jobbes. Det er nok bare så enkelt som at menn er forskjellige, noen påstår også at større peniser ikke blir like harde som mindre, men det har jeg ingen formening om. Du har nok noe rett i påstanden om størrelse og hardhet. ED blant Øst Asiater er 9%, hvite Europeere 11% og Afro Amerikanske 13%. Samme gjelder sukkersyke, hjerte og kar. Ref Pdf Norsk Legeforening. Men, i dag vil denne forskjellen ikke merkes da det finnes legemidler som løser det meste. Så kvinner kan trygt innlede forhold med de store gutta 😉 Anonymkode: e611c...955
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #36 Skrevet 22. april 2019 3 hours ago, AnonymBruker said: Er det ikke på tide å bli voksen og slutte med hasjen når du nærmer deg 40... turn off uansett hvor stiv pikken er. Anonymkode: 123e8...af5 Aldri i livet. Hvorfor skulle jeg det, så mye glede det gir meg? Jeg drikker mye mindre alkohol enn folk flest, nettopp på grunn av at jeg har et alternativ. Så mest sannsynlig er jeg sundere de fleste. Bortsett fra avholdsmennesker da, selvsagt. Men så ekstremt har jeg ingen planer om å leve. Og turn-off eller ikke bryr jeg meg ikke om noe lengere. Jeg er godt gift, og kona driter i noe så ubetydelig som en joint i ny og ne. Hadde aldri stumpet den for en kvinne uansett, når det finnes så mange der ute som er voksne nok til å ikke bry seg. Anonymkode: 6a6be...9b9 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #37 Skrevet 22. april 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Du har med andre ord ikke levd i lenger forhold, røyker hasj og mener at livet er topp. Akkurat. Anonymkode: e611c...955 Må si du har mye fordommer! Må være kjedelig å leve sånn. Ingenting av det du anntar om meg stemmer. Ikke alle kvinner er anti-cannabis, må du vite! Anonymkode: 6a6be...9b9 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #38 Skrevet 22. april 2019 3 timer siden, jabx skrev: Gode nyheter... du er over middels! 🙄 Takk for trøstens ord, men tror nok 12 i omkrets er noe under. Greit nok at lengden ikke har så mye å si men 2-3 ekstra cm rundt hadde nok gjort seg... og er mer normalt. Uansett, lite å gjøre med det og man får bare ta til takke med det man har fått utlevert og gjøre det beste ut av det. Det er kanskje vi menn som er mest opptatt av dette med størrelse. Heldigvis er fruen god med "knipeøvelser" og det kjenner jeg godt. Anonymkode: a8a71...07e
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #39 Skrevet 22. april 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen som egentlig svarer på det jeg spør om Jeg har forresten en jeg kjenner som kun røyker hasj før sex, fordi det blir bedre sier han, og ifølge en venninne som har ligget med han har han mildt sagt ingen problemer og klarer FEM runder på en dag. Og han er over 50. Anonymkode: b8bb7...02e Høres veldig troverdig ut Anonymkode: 4d60f...6a9
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #40 Skrevet 22. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Må si du har mye fordommer! Må være kjedelig å leve sånn. Ingenting av det du anntar om meg stemmer. Ikke alle kvinner er anti-cannabis, må du vite! Anonymkode: 6a6be...9b9 Kan ihvertfall anta at du liker å gå/sove i underbukse. "Kun under sex og ut fra dusjen". Kanskje sjenert? Må fyre opp en joint for å slippe seg løs? Akkurat. Anonymkode: e611c...955
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå