AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #1 Skrevet 21. april 2019 Jeg lurer på en ting. Jeg har hatt en samboer i mange år og hadde bare hatt sex med én før han. Begge disse hadde stive peniser, sånn helt fra vi klinte til vi var ferdige med sex. Nå har jeg hatt to korte forhold etter dette, det ene er jeg i nå, er helt nytt. Ingen av disse har hatt stivheten som de andre har. Først trodde jeg det var nervøsitet, men det burde vel gå over? Begge disse virker veldig trygge på seg selv og interessert i sex. De blir stive, men den holder seg ikke oppe i mellom penetreringen på samme måte som jeg er vant til. Vi har likevel bra sex, så det er ikke en klage, jeg er bare nysgjerrig, pluss trenger å vite at det ikke er det at de ikke tenner nok på meg. Det kan jo ikke dere vite, men sjangsen er ikke så stor for det, begge har vært veldig PÅ og ivrige med meg. Men den lille djevelen på skulderen tviler, selvsagt. Kan noen med mer erfaring opplyse meg litt? Anonymkode: b8bb7...02e 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #2 Skrevet 21. april 2019 Er derfor man må ha unge menn, pikkstivheten bikker nedover ganske fort. Anonymkode: b8b03...749 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #3 Skrevet 21. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er derfor man må ha unge menn, pikkstivheten bikker nedover ganske fort. Anonymkode: b8b03...749 Samboeren min var over 40 da vi slo opp, og begge disse er 7-9 år yngre. Anonymkode: b8bb7...02e
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #4 Skrevet 21. april 2019 Røyker de hasj? hasjrøykere får mindre hard penis og mister ereksjon lett Anonymkode: 4cb8a...729 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #5 Skrevet 21. april 2019 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Røyker de hasj? hasjrøykere får mindre hard penis og mister ereksjon lett Anonymkode: 4cb8a...729 Nja, han ene gjorde det som yngre, men ikke han yngste. Men vil det si at det ikke er vanlig? Det er eks-samboern min som er det mest normale? Anonymkode: b8bb7...02e
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #6 Skrevet 21. april 2019 Hasj senker det meste. Anonymkode: e611c...955 4
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #8 Skrevet 21. april 2019 Ingen som egentlig svarer på det jeg spør om Jeg har forresten en jeg kjenner som kun røyker hasj før sex, fordi det blir bedre sier han, og ifølge en venninne som har ligget med han har han mildt sagt ingen problemer og klarer FEM runder på en dag. Og han er over 50. Anonymkode: b8bb7...02e 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #9 Skrevet 21. april 2019 12 minutter siden, AnonymBruker said: Hasj senker det meste. Anonymkode: e611c...955 Kilder, er du snill. Anonymkode: 3ce90...16f 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #10 Skrevet 21. april 2019 Lurer på det samme som TS. Har hatt et par menn i lengre forhold og disse var alltid stive og jeg tenkte aldri over ereksjonsproblemer i det hele tatt. Som singel har jeg hatt tre kortere forhold siste 6 årene og alle disse tre mennene har hatt ganske halvslappe peniser og jeg har virkelig stusset over dette. Det har vært så slapt at det har vært vanskelig både å tre på kondom og også å få penis inn. Dette får meg også til å lure på om det er vanlig at menn over 40 sliter med ereksjonen? Anonymkode: 0224e...de9
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #11 Skrevet 22. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Lurer på det samme som TS. Har hatt et par menn i lengre forhold og disse var alltid stive og jeg tenkte aldri over ereksjonsproblemer i det hele tatt. Som singel har jeg hatt tre kortere forhold siste 6 årene og alle disse tre mennene har hatt ganske halvslappe peniser og jeg har virkelig stusset over dette. Det har vært så slapt at det har vært vanskelig både å tre på kondom og også å få penis inn. Dette får meg også til å lure på om det er vanlig at menn over 40 sliter med ereksjonen? Anonymkode: 0224e...de9 Jeg tror ikke det er alderen, faktisk, og jeg har ikke vært med denne siste fyren lenge, så det kan jo faktisk gå over. Kanskje han ikke er helt trygg enda? Han forrige var nok nervøs, så jeg tror jeg legger det på det, siden ingen svarer skikkelig. Får vente å se, er ikke annet å gjøre! Og vi har det jo veldig deilig sammen, så gidder ikke problematisere. Men er jo nysgjerrig, da. TS Anonymkode: b8bb7...02e 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #12 Skrevet 22. april 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer på en ting. Jeg har hatt en samboer i mange år og hadde bare hatt sex med én før han. Begge disse hadde stive peniser, sånn helt fra vi klinte til vi var ferdige med sex. Nå har jeg hatt to korte forhold etter dette, det ene er jeg i nå, er helt nytt. Ingen av disse har hatt stivheten som de andre har. Først trodde jeg det var nervøsitet, men det burde vel gå over? Begge disse virker veldig trygge på seg selv og interessert i sex. De blir stive, men den holder seg ikke oppe i mellom penetreringen på samme måte som jeg er vant til. Vi har likevel bra sex, så det er ikke en klage, jeg er bare nysgjerrig, pluss trenger å vite at det ikke er det at de ikke tenner nok på meg. Det kan jo ikke dere vite, men sjangsen er ikke så stor for det, begge har vært veldig PÅ og ivrige med meg. Men den lille djevelen på skulderen tviler, selvsagt. Kan noen med mer erfaring opplyse meg litt? Anonymkode: b8bb7...02e Jeg har blitt litt slappere med årene, samtidig som jeg har blitt tjukkere og i dårligere form. Anonymkode: 4b570...7b6 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #13 Skrevet 22. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har blitt litt slappere med årene, samtidig som jeg har blitt tjukkere og i dårligere form. Anonymkode: 4b570...7b6 Ja, det kan jeg se, men denne fyren har kropp som en 20-åring, han er i bra form fysisk. Men jeg synes han drikker litt mye, nesten så jeg mistenker at han har et problem. Pluss at han har en stressende jobb, han sier han er hakket før utbrent. Dette kan vel telle? Jeg kommer ikke til å dumpe han pga dette, men jeg kommer til å dumpe han hvis jeg finner ut at alkoholen faktisk er et problem. Jeg har ikke tenkt til å være mammaen/livredderen hans. TS Anonymkode: b8bb7...02e 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #14 Skrevet 22. april 2019 Det kan være hva som helst inkludert ingenting. Folk er forskjellige. Er du interessert i å finne ut av dette spør du de/den det gjelder. Kommunikasjon. Anonymkode: 8b7e5...66b
Mæn40 Skrevet 22. april 2019 #15 Skrevet 22. april 2019 9 hours ago, AnonymBruker said: Røyker de hasj? hasjrøykere får mindre hard penis og mister ereksjon lett Anonymkode: 4cb8a...729 Jeg hadde ekstremt mye sex når jeg røyket hasj. Opptil 8 ganger om dagen. Kan ikke si at jeg støtter den konklusjonen. 1
I Grosny Skrevet 22. april 2019 #16 Skrevet 22. april 2019 (endret) 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det kan jeg se, men denne fyren har kropp som en 20-åring, han er i bra form fysisk. Men jeg synes han drikker litt mye, nesten så jeg mistenker at han har et problem. Pluss at han har en stressende jobb, han sier han er hakket før utbrent. Dette kan vel telle? Jeg kommer ikke til å dumpe han pga dette, men jeg kommer til å dumpe han hvis jeg finner ut at alkoholen faktisk er et problem. Jeg har ikke tenkt til å være mammaen/livredderen hans. TS Anonymkode: b8bb7...02e Alkohol er ikke akkurat noen oppstiver. En annen sak er at mange menn trenger en del tid for å bygge opp trykket, og stivheten etter to dager uten sex og onanering blir mye bedre enn den er kort tid etter sex. Endret 22. april 2019 av I Grosny 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #17 Skrevet 22. april 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Kilder, er du snill. Anonymkode: 3ce90...16f Søk på "hasj testosteron" og du vil finne forskning tilbake til 1970 og fremover. Alle med samme konklusjon. Lett selv, eller lev videre som uopplyst. Anonymkode: e611c...955 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #18 Skrevet 22. april 2019 Alkohol og stress er begge gode forklaringer. Anonymkode: 5a851...f75 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #19 Skrevet 22. april 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alkohol og stress er begge gode forklaringer. Anonymkode: 5a851...f75 Ja, tipper det. Han har lagt om livsstilen sin og bytter jobb nå, så sjangsen for at det blir bedre er vel tilstede. TS Anonymkode: b8bb7...02e 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #20 Skrevet 22. april 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Samboeren min var over 40 da vi slo opp, og begge disse er 7-9 år yngre. Anonymkode: b8bb7...02e Er du eldre enn dem ? Kanskje de synes du er gammel ? Anonymkode: 2a449...604
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå