Gå til innhold

Uerfaren på topp

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lite erfaring med å være øverst, å vil gjerne prøve det ut mer, men.. Føler det blir så tydelig at jeg er uerfaren, så blir så ukomfortabel. Hvordan hadde du som mann reagert på det? Hvor dømmende er dere angående sex? Hvordan blir en god på det? 

Anonymkode: 118f5...b65

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Øvelse gjør mester🙂

Anonymkode: 662c0...471

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner overhode ikke frykten for å fremstå som uerfaren??? Det er jo det vi menn egentlig ønsker!

Anonymkode: 6fa36...e6a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min er nesten aldri på topp. For dårlig form. Jeg vil heller at kjæresten skal kløne litt på topp, enn å ligge så jævlig mye på den ryggen....... 

Anonymkode: c14d8...067

• Liker 2
Skrevet

Det gjør ingenting om du kløner litt, bruker tid på å finne takten og riktig posisjon osv. Sansynligvis vil mannen du ligger med setter stor pris på at du ønsker å være på topp uavhenging av ferdighetene dine. Hvis du trenger litt veiledning er jeg sikker på at det gir han et lite ego-boost å få lov til å ha deg på opplæring. Kos deg og ha det gøy!

Skrevet

Prøv deg litt frem med ulike bevegelser og tempo. Finn ut hva som føles godt, og fortsett med det! Og ikke overtenk dette. Mange overtenker sex, og da spesielt hvordan de ser ut eller hva den andre synes om hver lille detalj. Bruk sansene dine; føl og kjenn hvordan kroppen din responderer. Han kommer til å digge å se deg utforske. Har man ny partner, så er det alltid som å begynne litt på nytt. Man må finne ut hva hverandre liker, og hvordan man rent fysisk passer sammen. 

Sex er for dere begge, og begge skal få sitt og ha det godt. Kanskje ikke det du gjør i det øyeblikket er det han liker aller best, men om det får deg til himmels, så er det det du skal gjøre og han kommer ikke til å klage. 

Bare si til ham at du har lyst til å prøve litt, og be ham om å la deg få gjøre det i ditt tempo. 

Sex er å utforske. Ingen er ferdig utlært, og det er alltid mer å oppdage. Det er det som er så fantastisk 😉 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...