Prøver18 Skrevet 21. april 2019 #1 Skrevet 21. april 2019 Har en gutt på 6 måneder (husky bordercollie). Til vanlig er han sååååå rolig og ligger så og si bare å sover/ leker rolig inne. Idag bare går han å legger seg ett sted, etter 1 minutter gjør han det på nytt og nytt. Holdt på sånn i mange timer. Er det vanlig? Noen som har erfaring? Han har fått 30 min tur, 2 timer tur og 30 min. Altså 3 timer tilsammen ute. Vi har trent to ganger inne,lekt, og kost men han faller ikke til ro idag. Han piper ikke men kommer bare å ser på oss som " hva skal vi nå? " 🤷🤷😂
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #2 Skrevet 21. april 2019 Hvor lenge har du gitt han så mye mosjon ( hvilken alder )? Kan være at han er overstimulert, og har problemer med å finne roen. Anonymkode: 58ef5...ac9 2
Prøver18 Skrevet 21. april 2019 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2019 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge har du gitt han så mye mosjon ( hvilken alder )? Kan være at han er overstimulert, og har problemer med å finne roen. Anonymkode: 58ef5...ac9 Han fikk mer før. Nå er vi inne fra 08-13:30 14:30-20:30. 21-07:30 Han virker ikke overstimulert nå. Når han er det er det mye mer viltert. Nå bare trasker han rundt Endret 21. april 2019 av Prøver18
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #4 Skrevet 21. april 2019 Helt normalt med sånne dager. De utvikler seg, de blir rastløse, de kan bli overstimulerte. Anonymkode: 16f72...fa9
NBA Skrevet 23. april 2019 #5 Skrevet 23. april 2019 På 21.4.2019 den 22.01, Prøver18 skrev: Har en gutt på 6 måneder (husky bordercollie). Til vanlig er han sååååå rolig og ligger så og si bare å sover/ leker rolig inne. Idag bare går han å legger seg ett sted, etter 1 minutter gjør han det på nytt og nytt. Holdt på sånn i mange timer. Er det vanlig? Noen som har erfaring? Han har fått 30 min tur, 2 timer tur og 30 min. Altså 3 timer tilsammen ute. Vi har trent to ganger inne,lekt, og kost men han faller ikke til ro idag. Han piper ikke men kommer bare å ser på oss som " hva skal vi nå? " 🤷🤷😂 Svaret: han er en 6 mnd gammel valp. Min er helt idiot noen perioder og helt nydelig i andre. Sånn er det bare 🙂
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #6 Skrevet 23. april 2019 Går du tur så lenge? Det er alt for mye. Fint å være mye ute, men da å bare være ute hvor valpen styrer hva som skjer, ikke aktivt gå tur. Ellers, Google rotrening o.l. Like viktig som annen trening. Anonymkode: 77ac0...394
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå