AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #1 Skrevet 21. april 2019 Kan man «sjekke» om en mann ikke har hatt sex på lenge etter hvor mye som kommer ut ved orgasme? Dette forutsetter selvfølgelig at han ikke har runket også. Skal treffe ff min igjen til uka etter at han har vært bortreist. Jeg stoler på han (nylig ble han eksen min og han er ikke klar for å ha sex med noen andre enda har han sagt), men jeg er så ekstremt sjalu og tenker alltid det verste. Er dette en måte jeg kan sjekke om han ikke har kommet på de to ukene. Han runker ikke, så hvis det er lite som kommer, er det da et slags bevis for at han har hatt seg med noen andre? Anonymkode: 6611b...a08
Ardenus Skrevet 21. april 2019 #3 Skrevet 21. april 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg stoler på han 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg er så ekstremt sjalu og tenker alltid det verste. Høres ikke ut som du stoler på han. 7
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #5 Skrevet 21. april 2019 20 minutter siden, AnonymBruker said: Kan man «sjekke» om en mann ikke har hatt sex på lenge etter hvor mye som kommer ut ved orgasme? Dette forutsetter selvfølgelig at han ikke har runket også. Skal treffe ff min igjen til uka etter at han har vært bortreist. Jeg stoler på han (nylig ble han eksen min og han er ikke klar for å ha sex med noen andre enda har han sagt), men jeg er så ekstremt sjalu og tenker alltid det verste. Er dette en måte jeg kan sjekke om han ikke har kommet på de to ukene. Han runker ikke, så hvis det er lite som kommer, er det da et slags bevis for at han har hatt seg med noen andre? Anonymkode: 6611b...a08 Hvordan vet du det? Fordi han har sagt det? Anonymkode: 284b0...25d 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #6 Skrevet 21. april 2019 En mann som ikke runker 😂 right.. Anonymkode: c221b...4af 8
Hr. Aktiv Skrevet 21. april 2019 #7 Skrevet 21. april 2019 Du kan ikke det. Det pleier å være litt tykkere og mere klumper i det hvis det har gått noen dager siden siste sædavgang. Tømmes det ofte er det tynnere, men fortsatt normal mengde som kommer. Mengden varierer også noe alt etter som hvor kåt man er. Er man skikkelig opphisset så kommer det ganske mye, ihvertfall til meg.
Rotemor Skrevet 21. april 2019 #8 Skrevet 21. april 2019 Nei. Jeg så en T-skjorte med ordet «psyckobitch» på for noen år siden. 3
Mæn40 Skrevet 21. april 2019 #9 Skrevet 21. april 2019 1 minutt siden, Rotemor said: Nei. Jeg så en T-skjorte med ordet «psyckobitch» på for noen år siden. 🤣 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå