Gå til innhold

Som jeg missunner jente som livnærer seg som modell!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De får reise, får dekket mye..livet byr på noe nytt.
De får seg kjærster , også i utlandene.
Vi vanlige kjedelige må gå på nav, ta en kjedelig utdannelse, gjøre ting vi hater for å tjene de jævla pengene.....
måtte bare få det ut

Anonymkode: b7ec8...723

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

På tide å logge ut av instagram og fjerne alle bloggene du følger fra bokmerkene dine? 

Anonymkode: 3a350...996

• Liker 18
Skrevet

Dem har nok sine problemer de også under disse forholdene. Ustabilt marked. Tror du skal være glad for at du slipper. Se heller fram til det "kjedelige" livet som er godt nok i massevis for folk flest ;) 

AnonymBruker
Skrevet

Det er en knalltøff jobb, og hun hadde aldri klart det uten dedikasjon, harde albuer og stå-på vilje. Det er ikke bare fryd og gammen i modellyrket.

Du finner garantert et yrke du ikke synes er kjedelig om du prøver deg litt frem😊

Anonymkode: a6e52...159

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Så utrolig synd jeg synes på jenter som jobber som modeller! Jeg har tatt en spennende utdanning, har en jobb jeg liker veldig godt, får tilbud om fler jobbreiser enn jeg gidder å takke ja til, kjæreste har jeg også...

Modelljenter bruker hele dagen på posering og får stadige beskjeder om at de skulle vært høyere/tynnere/mer definerte...? Og at de blir arbeidsledige hvis det kommer noen penere eller yngre.

Anonymkode: c9b7d...f6c

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

De får ikke mulighet til å ha et stabilt liv, ingen stabil jobb da de kan miste jobben på dagen, usikker lønning, blir konstant kritisert for utseende og kropp, må ufrivillig gå på diett og får ikke trent slik de ønsker, må jobbe hele tiden med å holde seg relevant osv osv...

Anonymkode: 10524...205

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en knalltøff jobb, og hun hadde aldri klart det uten dedikasjon, harde albuer og stå-på vilje. Det er ikke bare fryd og gammen i modellyrket.

Du finner garantert et yrke du ikke synes er kjedelig om du prøver deg litt frem😊

Anonymkode: a6e52...159

det er ting som virker tøffere, nemlig sykepleier for eksempel. 
Advokat? de må sette seg selv helt til side.
Jobber med turnus, det vil si, ubekveme arbeidstider.

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så utrolig synd jeg synes på jenter som jobber som modeller! Jeg har tatt en spennende utdanning, har en jobb jeg liker veldig godt, får tilbud om fler jobbreiser enn jeg gidder å takke ja til, kjæreste har jeg også...

Modelljenter bruker hele dagen på posering og får stadige beskjeder om at de skulle vært høyere/tynnere/mer definerte...? Og at de blir arbeidsledige hvis det kommer noen penere eller yngre.

Anonymkode: c9b7d...f6c

hva er utdanningen din?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var det mellom 18 og 20 og det var en drittjobb. Man må jobbe seg halvt i hjel for å tjene greit, utseendepresset er enormt, man er alltid sulten, hotellrommene er billige( og man blir også ofte innlosjert i private leiligheter og må dele rom med andre), alkoholen flyter og man må takle sexpress og sexisme hver dag. Det er sikkert fantastisk hvis man er på supermodellnivå, men det er det få som er. Det er hard konkurranse blant de lenger ned på rangstigen og jentene er ikke alltid snille mot hverandre. Tro meg, det ingenting å misunne henne.

Anonymkode: 68c63...b7d

• Liker 7
Skrevet

Synes alle catwalk-modeller ser ut som de er lei av livet. Hvorfor vil noen ha det sånn?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, O.G. skrev:

LOGG AV INSTAGRAM

NEI.

AnonymBruker
Skrevet

ts her, det er ikke det at jeg sitter og missunner kroppene til mange av disse "instababene" atlså. det er så mange som ser slike ut nå at det blir kjedelig. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

NEI.

Så får du sitte der og være missunnelig på modellene da.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

På tide å logge ut av instagram og fjerne alle bloggene du følger fra bokmerkene dine? 

Anonymkode: 3a350...996

hvorfor skal man alltid kutte ut det som faktisk interesserer en ?

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, O.G. skrev:

Så får du sitte der og være missunnelig på modellene da.

missunnelig nei. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

De får ikke mulighet til å ha et stabilt liv, ingen stabil jobb da de kan miste jobben på dagen, usikker lønning, blir konstant kritisert for utseende og kropp, må ufrivillig gå på diett og får ikke trent slik de ønsker, må jobbe hele tiden med å holde seg relevant osv osv...

Anonymkode: 10524...205

Slik er det da litt i arbeidslivet og.
Kommer an på jobben, men noen utdanner seg til arbeidsledighet.
Noen får jobb i usikre yrker.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

De får reise, får dekket mye..livet byr på noe nytt.
De får seg kjærster , også i utlandene.
Vi vanlige kjedelige må gå på nav, ta en kjedelig utdannelse, gjøre ting vi hater for å tjene de jævla pengene.....
måtte bare få det ut

De selger kroppen sin, og hva sitter de igjen med når skjønnheten falmer?

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

ts her, det er ikke det at jeg sitter og missunner kroppene til mange av disse "instababene" atlså. det er så mange som ser slike ut nå at det blir kjedelig. 

Er det "fashionmodeller" du misunner eller er det "glamourmodeller"?

Anonymkode: 4789e...057

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...