AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #1 Skrevet 21. april 2019 Jeg møter endelig kjæresten min igjen i kveld, bare han får køet seg til byen … Da har vi avtalt en date i senga på rommet resten av kvelden! Så nå har jeg dusjet og shinet meg, og sitter her i en slakk joggebukse og en av hans gensere, men under har jeg sexy undertøy og sorte stayups, som han digger … Høres det "rart" ut? Hender det at dere også har på strømper kun for sex?? Anonymkode: ad0e3...a7e
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #2 Skrevet 21. april 2019 Mine elskere har ikke likt det. Det er like individuelt som alt annet. Mine menn har ihvertfall ikke likt at jeg bruker deres joggebukse... Det finnes jo ikke sexy.... Anonymkode: d81e7...213
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #3 Skrevet 21. april 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mine elskere har ikke likt det. Det er like individuelt som alt annet. Mine menn har ihvertfall ikke likt at jeg bruker deres joggebukse... Det finnes jo ikke sexy.... Anonymkode: d81e7...213 Joggebuksa og genseren tas nok av når han går i dusjen …! Anonymkode: ad0e3...a7e
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #4 Skrevet 21. april 2019 Jeg ser det var din egen slanke joggebukse. Hvorfor ikke sitte uten? Joggebukse er fortsatt det minst sexy plagget etter hijab. Anonymkode: d81e7...213
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå