AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #1 Skrevet 21. april 2019 Hvem gleder seg? Hands up! ✋🏻 Info om filmen. Anonymkode: 3ad22...49b
Aragorn ll Elessar Skrevet 21. april 2019 #5 Skrevet 21. april 2019 Tviler på at jeg kommer til å se denne filmen. 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #8 Skrevet 21. april 2019 Ny film? Svært skeptisk.. Anonymkode: 94b95...a1a
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #10 Skrevet 23. april 2019 Hvor lenge skal man egentlig fortsette å "melke" dette opplegget ? Anonymkode: b1d95...a43
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #11 Skrevet 23. april 2019 Den kom jo for mange, mange år siden. Anonymkode: 6616d...ea4
Hedersbrukeren Skrevet 23. april 2019 #12 Skrevet 23. april 2019 Hva blir det neste? Nyinnspilling av Gudfaren-filmene?
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #13 Skrevet 23. april 2019 Herregud så mange negative sutrekopper her da.. Noen mennesker er virkelig bare nødt til å klage over uproblematiske ting. Slitsomt med sånne folk. Jeg gleder meg kjempemye til å se en nyere og mer ekte versjon av en film som var en av mine store favoritter som barn! Det har vært en remake-trend i Hollywood i mange, mange år nå. Er man ikke interessert i å se nyere utgaver, så gjør man ikke det. Er da virkelig ikke å henge seg opp i, eller irritere seg over. Anonymkode: 40cc1...58b 4
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #14 Skrevet 23. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Herregud så mange negative sutrekopper her da.. Noen mennesker er virkelig bare nødt til å klage over uproblematiske ting. Slitsomt med sånne folk. Jeg gleder meg kjempemye til å se en nyere og mer ekte versjon av en film som var en av mine store favoritter som barn! Det har vært en remake-trend i Hollywood i mange, mange år nå. Er man ikke interessert i å se nyere utgaver, så gjør man ikke det. Er da virkelig ikke å henge seg opp i, eller irritere seg over. Anonymkode: 40cc1...58b Enig! Er så lei av negative folk! Anonymkode: 25508...ded
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #15 Skrevet 23. april 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Herregud så mange negative sutrekopper her da.. Noen mennesker er virkelig bare nødt til å klage over uproblematiske ting. Slitsomt med sånne folk. Jeg gleder meg kjempemye til å se en nyere og mer ekte versjon av en film som var en av mine store favoritter som barn! Det har vært en remake-trend i Hollywood i mange, mange år nå. Er man ikke interessert i å se nyere utgaver, så gjør man ikke det. Er da virkelig ikke å henge seg opp i, eller irritere seg over. Anonymkode: 40cc1...58b Enig. Har selv sett de andre remakene av Disneytegnefilmer og synes de er svært gode. Er kanskje ikke et stort behov for en remake av Løvenes Konge, originalen er like god i dag, men ønsker fortsatt å se filmen med mer virkelighetstro animasjon. Ønsker også å se filmen på stort lerret og med kinolyd. En del barn ser også ut til å foretrekke dataanimasjon fremfor tegnefilm. Bare flott at de får tilbudet. Bør ikke være sånn at filmer er hellige og yngre generasjonener ikke skal kunne få se en remake filmet med dagens teknologi. Anonymkode: d75c1...6e0
Aragorn ll Elessar Skrevet 24. april 2019 #17 Skrevet 24. april 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Herregud så mange negative sutrekopper her da.. Noen mennesker er virkelig bare nødt til å klage over uproblematiske ting. Slitsomt med sånne folk. Jeg gleder meg kjempemye til å se en nyere og mer ekte versjon av en film som var en av mine store favoritter som barn! Det har vært en remake-trend i Hollywood i mange, mange år nå. Er man ikke interessert i å se nyere utgaver, så gjør man ikke det. Er da virkelig ikke å henge seg opp i, eller irritere seg over. Anonymkode: 40cc1...58b Jeg har sett igjennom kommentarene og har ikke sett noen sutre, Det og si at man ikke skal se filmen er ikke å sutre.
Hedersbrukeren Skrevet 24. april 2019 #18 Skrevet 24. april 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Herregud så mange negative sutrekopper her da.. Noen mennesker er virkelig bare nødt til å klage over uproblematiske ting. Slitsomt med sånne folk. Jeg gleder meg kjempemye til å se en nyere og mer ekte versjon av en film som var en av mine store favoritter som barn! Det har vært en remake-trend i Hollywood i mange, mange år nå. Er man ikke interessert i å se nyere utgaver, så gjør man ikke det. Er da virkelig ikke å henge seg opp i, eller irritere seg over. Anonymkode: 40cc1...58b Jeg har ikke sett den gamle engang Må vel det når barna blir større, men med mindre den nye versjonen blir rost opp i skyene av alt og alle, så blir det nok originalen
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #19 Skrevet 25. april 2019 17 timer siden, Hedersbrukeren skrev: Jeg har ikke sett den gamle engang Må vel det når barna blir større, men med mindre den nye versjonen blir rost opp i skyene av alt og alle, så blir det nok originalen Hvor gammel er du som ikke har sett det?!😱😱😱 Anonymkode: 051bc...21e
Hedersbrukeren Skrevet 25. april 2019 #20 Skrevet 25. april 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er du som ikke har sett det?!😱😱😱 Anonymkode: 051bc...21e Jeg er i siste halvdel av 30-årene Jeg var kanskje for stor til å dra på kino og se da den kom, og så har det aldri blitt til i etterkant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå