Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

leggene mine er rødprikkete i flere uker etter barbering, selvom jeg barberer med helt ny høvel, bruker barberskum og smører med bodylotion uten parfyme osv, de blir prikkete uansett hvordan jeg gjør det.. bikinilinja blir enda verre, begynner å blø og blir nuppete.. hvis jeg barberer «med» hårene istedenfor «mot» så går ikke alle hårene vekk og jeg sitter igjen med stygge stubber...  finnes det noen måte å barbere så det blir glatt uten prikker og nupper?

Anonymkode: 850f3...e30

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ei veninne fulgte hennes tips, fungerte for henne.

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, MadameX skrev:

Ei veninne fulgte hennes tips, fungerte for henne.

Takk! Skal testes 

Anonymkode: 850f3...e30

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke TS, men testet dette nå. Jeg pleier alltid å få masse nupper nedentil med engang, men nå fikk jeg ikke en eneste en, håper det holder seg. Takk for tips 🙏

Anonymkode: 05197...b1b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør alt i videoen her foruten om oliven olje, så skal prøve det. Noe jeg gjør som jeg synes hjelper er å tørke høvelen(ikke la den ligge våt i dusjen), og smøre den inn med antibac og la dette tørke til neste gang. Jeg smører også antibac på huden(altså, ikke rundt vaginalåpningen, men fremme på venusberget, er kun der jeg får nupper:P). Det virker også som om det hjelper for meg å barbere jevnlig fremfor sjeldent; så barberer jeg hver gang jeg er i dusjen. Ingen skippertak:P

Anonymkode: ba56d...7f1

Skrevet

Sverger til denne + bruke kjølende fuktighetskrem egnet for intimbruk (kjøper min på apoteket) hver dag i ettertid. :)

rfsu-pre-shave-gel.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...