Gjest siri piri Skrevet 21. april 2005 #1 Skrevet 21. april 2005 kan du anbefale et varmebeskyttende produkt jeg kan ha i håret før føning? er tom nemlig. gjerne flere merker. kan godt betale litt.
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2005 #2 Skrevet 21. april 2005 Jeg er veldig fornøyd med Redkens So Long Heat Treat. Håret blir ikke stivt og ekkelt som en del andre jeg har prøvd.
Gjest Gjesta Skrevet 21. april 2005 #3 Skrevet 21. april 2005 Noen her inne anbefalte akkurat et skum fra Joico K-Pak som hørtes veldig bra ut. Den heter K-Pak Reconstruct Leave-In Protectant. Alle de andre tingene i serien er kjempebra, så jeg ville gått for den. (når jeg før eller siden blir tom for liknende produkter :-? )
Gjest Tristessa Skrevet 21. april 2005 #4 Skrevet 21. april 2005 Tipper det var meg med Joicoen, ja. Er vel mer en generell leave-in mousse, men den beskytter mot varme (har i alle fall brukt mye føner og krølltang uten at håret er helt herpet, så funker gjør det), dessuten inneholder den en god dose protein (som egentlig var grunnen til at jeg kjøpte den i første omgang, kan bruke den etter hver hårvask og få sterkt hår som ikke blir sprøtt av protein-overdose) som gjør at håret ikke fliser seg som bare hekkan. Er godt fornøyd med den, altså. Kan ikke sammenlignes med Tigi Egoboost som jeg brukte før. Ellers ikke noe vondt om Tigi altså, liker stylingen deres kjempegodt!
Gjest siri piri Skrevet 21. april 2005 #5 Skrevet 21. april 2005 YAY!!! bestilte den fra Joico jeg. Pluss dry/normal kitet til Dermologica og St Tropez skummet Gleder meg til å få pakken! (uff--så var det denne tollen da... ble 596 totalt. stopper de LF for tiden?)
Gjest Gjesta Skrevet 21. april 2005 #6 Skrevet 21. april 2005 Oioioi, nå ble jeg fristet....Men etter stuntet med Burberry-solbrillene før i dag har jeg innkjøpsstopp i minst en måned framover. Men skal skrive den på ønskelista; Anti Snap fra Redken er snart tom, og skum er jo lettere i konsistensen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå