Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

10 dager over tiden, alt lukter så grusomt rart, er smådårlig og trøtt hele tiden, gråter av alt, oppblåst til tusen, puppene er gørrtunge og brystvortene har blitt hardere og kjennes helt såre ut, mensenkramper hver kveld..

Vil ikke ta test enda. Føler ikke jeg plutselig kommer til å få mensen heller, og jeg er på en måte overbevist om at jeg har et gutteembryo i magen.. 

Vet at dere ikke er synske. Men lurte på om noen av dere hadde erfart alt dette for så at det kun var innbilning? 

Ønske om barn dukket ikke opp før for to dager siden da det gikk opp for meg hva alt dette kunne bety

Anonymkode: 7bc39...a30

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det går an å ha innbilt svangerskap, men det er veldig sjelden...

EN måte å løse dette på; ta en test 😉

Anonymkode: bf3d5...528

AnonymBruker
Skrevet

Har du hatt sex hvor mannen ejakulerte inne i din vagina? 

Hvis ja, da er det en mulighet for at du er gravid. 

På den andre siden, er det svært vanlig å få innbilte symptomer. 

Og det at du ikke vil ta en test, er for meg helt hull i hodet. 

Anonymkode: f3975...2f4

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du hatt sex hvor mannen ejakulerte inne i din vagina? 

Hvis ja, da er det en mulighet for at du er gravid. 

På den andre siden, er det svært vanlig å få innbilte symptomer. 

Og det at du ikke vil ta en test, er for meg helt hull i hodet. 

At du klarer å tilsi at jeg har et hull i hodet utifra en tekst er beundringsverdig og noe passivt aggressivt men Okei 😂

TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det går an å ha innbilt svangerskap, men det er veldig sjelden...

EN måte å løse dette på; ta en test 😉

Får ikke kjøpt test før apoteket her åpner. Så til tirsdag. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

At du klarer å tilsi at jeg har et hull i hodet utifra en tekst er beundringsverdig og noe passivt aggressivt men Okei 😂

TS

Jeg klarer ikke å forstå alle dere som oppretter tråder å spør folk om de er gravide, hvordan i all verden kan vi vite? 

Og det at du ikke vil ta en test, er jo hull i hodet? Hvordan skal du ellers finne det ut? Enten vente i flere måneder før magen begynner å vokse, eller vente på mensen? 

Hvorfor ikke bare få det overstått?? 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

HCG er et hormon du bare kan produsere dersom et befruktet egg har festet seg i livmoren din. En positiv graviditetstest vil være 100% sikker.

Anonymkode: e7a2d...84e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dersom testen er negativ og du har gått over tiden for menstruasjon er du mest sannsynlig ikke gravid.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror de har tester på bensinstasjoner også... 😊

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klarer ikke å forstå alle dere som oppretter tråder å spør folk om de er gravide, hvordan i all verden kan vi vite? 

Og det at du ikke vil ta en test, er jo hull i hodet? Hvordan skal du ellers finne det ut? Enten vente i flere måneder før magen begynner å vokse, eller vente på mensen? 

Hvorfor ikke bare få det overstått?? 

Leste du det jeg skrev og spurte om andre sine erfaringer? Apoteket er ikke åpent her før tirsdag, og kjører ikke 3 timer til et døgnåpent ;) Trengte du noe mer info?

TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tror de har tester på bensinstasjoner også... 😊

Det visste jeg ikke 🙊 Nærmeste som er åpent nå i påska er et stykke unna den og 😬

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd symptomene du beskriver både ved graviditet og ikke-graviditet, så jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med noe tydelig svar. 

Så sterke symptomer som de du beskriver har jeg ikke opplevd før minst uke 6 i mine svangerskap, men her er det vel individuelle forskjeller. 

Mitt råd er å vente til etter test med å tenke på det. Skjønner at det ikke er lett når man ikke har tilgang på det, men jeg tror ikke at man blir så mye klokere av å spekulere.

Anonymkode: 19cf3...065

• Liker 1
Skrevet

Jeg var ganske uggen og små kvalm en god stund før forventet mens, så man kan fakktisk få symptomer ganske tidlig. 4 dager etter forventet mens tok jeg en test og den var svaaaaak positiv. 

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

HCG er et hormon du bare kan produsere dersom et befruktet egg har festet seg i livmoren din. En positiv graviditetstest vil være 100% sikker.

Njaaa, Det finnes noen sjeldne tilstander hvor man får forhøyet HCG uten å være gravid. Men det er svært lite sannsynlig 😊

Anonymkode: 26a75...d19

• Liker 1
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

10 dager over tiden, alt lukter så grusomt rart, er smådårlig og trøtt hele tiden, gråter av alt, oppblåst til tusen, puppene er gørrtunge og brystvortene har blitt hardere og kjennes helt såre ut, mensenkramper hver kveld..

Vil ikke ta test enda. Føler ikke jeg plutselig kommer til å få mensen heller, og jeg er på en måte overbevist om at jeg har et gutteembryo i magen.. 

Vet at dere ikke er synske. Men lurte på om noen av dere hadde erfart alt dette for så at det kun var innbilning? 

Ønske om barn dukket ikke opp før for to dager siden da det gikk opp for meg hva alt dette kunne bety

Er du 10 dager etter EL eller 10 dager etter forventet mens uten tegn til den?

For det høres ut som sistnevnte, og da er du mellom 5 og 6 uker på vei, så med mindre du da har hatt veldig forsinket EL og nå har PMS fra helvete er du sannsynligvis gravid.

Er du derimot 10 dager etter EL er det for tidlig til å skille med sikkerhet mellom PMS og graviditetssymptomer. Uansett, sett på Game of Thrones eller finn en annen distraksjon og vent til tirsdag, om du ikke fikk tak i test i dag. 

Tips til tirsdag dersom du er 10 dager etter EL, samle opp morgenurin så den kan brukes til testen, før du drar ut og handler den. Dersom du er 10 dager etter forventet mens spiller det ingen rolle når på dagen du tester. 

Lykke til, håper testen viser ønsket resultat! 

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Lilypond skrev:

Er du 10 dager etter EL eller 10 dager etter forventet mens uten tegn til den?

For det høres ut som sistnevnte, og da er du mellom 5 og 6 uker på vei, så med mindre du da har hatt veldig forsinket EL og nå har PMS fra helvete er du sannsynligvis gravid.

Er du derimot 10 dager etter EL er det for tidlig til å skille med sikkerhet mellom PMS og graviditetssymptomer. Uansett, sett på Game of Thrones eller finn en annen distraksjon og vent til tirsdag, om du ikke fikk tak i test i dag. 

Tips til tirsdag dersom du er 10 dager etter EL, samle opp morgenurin så den kan brukes til testen, før du drar ut og handler den. Dersom du er 10 dager etter forventet mens spiller det ingen rolle når på dagen du tester. 

Lykke til, håper testen viser ønsket resultat! 

Tusen takk for så koselig svar :)

Er 10 dager forbi forventet menstruasjonsdag. Pleier å være ganske på klokka. 

Regnet også ut 6 uker ca :)

Veldig spent. Så mellom alle disse sporadiske blundene så er KG skikkelig tidsfordriv. Vant til å være veldig aktiv og overalt hele tiden. Så nå vet jeg ikke hvor hodet skal gjøre av seg hehe. 

Stemmer det! Ny episode i dag 🤩

TS

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for så koselig svar :)

Er 10 dager forbi forventet menstruasjonsdag. Pleier å være ganske på klokka. 

Regnet også ut 6 uker ca :)

Veldig spent. Så mellom alle disse sporadiske blundene så er KG skikkelig tidsfordriv. Vant til å være veldig aktiv og overalt hele tiden. Så nå vet jeg ikke hvor hodet skal gjøre av seg hehe. 

Stemmer det! Ny episode i dag 🤩

TS

Jeg predikere klart positiv test i morgen når du tester. Uavhengig av tidspunkt på dagen, men test helst et par timer etter sist toalettbesøk. Oppdater oss gjerne! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, Lilypond skrev:

Jeg predikere klart positiv test i morgen når du tester. Uavhengig av tidspunkt på dagen, men test helst et par timer etter sist toalettbesøk. Oppdater oss gjerne! 

Er så vanvittig spent! For jeg tenker jo også på den geparden i dyreparken som hadde innbilt svangerskap 😂🙊

Skal oppdatere dere ja 🤩 

Mitt eldste barn ville lekeslåss med meg nå i påska.. Vet det var vondt å få en albue i puppen før..  men nå.. nå gråt jeg 😅

TS

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er så vanvittig spent! For jeg tenker jo også på den geparden i dyreparken som hadde innbilt svangerskap 😂🙊

Skal oppdatere dere ja 🤩 

Mitt eldste barn ville lekeslåss med meg nå i påska.. Vet det var vondt å få en albue i puppen før..  men nå.. nå gråt jeg 😅

TS

Har du testet? 😄🤞🏼

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Majamor1 skrev:

Har du testet? 😄🤞🏼

Jepp! Og den var så klinkende soleklar positiv 😍🤩

TS

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...