Medhandapåhjarte Skrevet 21. april 2019 #1 Skrevet 21. april 2019 Vi må ha ny oppvaskmaskin og jeg går meg vill i jungelen der ute. Jeg ønsker meg en med knapper på oppkant, som jeg oppfatter går som helintegrert. Huset vårt er fra sent 90-tall, og hadde oppvaskmaskin med heltredør i en heltreinnredning når vi flyttet inn. Den oppvaskmaskinen gikk heden for x antall år siden, og vi valgte da en billig frittstående oppvaskmaskin og kastet døren til oppvaskmaskinen siden planen vår var å bygge nytt kjøkken når vi pusset opp. I ettertid har vi valgt å beholde innredningen og heller pusse den opp, og nå gikk den billige oppvaskmaskinen heden. Hva kommer med når man kjøper en helintegrert oppvaskmaskin? Må vi få tak i ny dørplate?
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #2 Skrevet 21. april 2019 Dere må kjøpe ny dørplate, ja. Oppvaskmaskinen kommer bare med en grå stygg front. Men man kan kjøpe en plate fra noen andre da, hvis man får det til å passe inn i stilen. Anonymkode: 04e7f...c86 1
Medhandapåhjarte Skrevet 22. april 2019 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2019 Takk for svar💐 Da får vi jakte front😁👍
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #4 Skrevet 22. april 2019 32 minutter siden, Medhandapåhjarte skrev: Takk for svar💐 Da får vi jakte front😁👍 Kan du ikke kjøpe en maskin med ståldør, da? Anonymkode: 3904a...5df 1
Medhandapåhjarte Skrevet 23. april 2019 Forfatter #5 Skrevet 23. april 2019 På 22.4.2019 den 4.16, AnonymBruker skrev: Kan du ikke kjøpe en maskin med ståldør, da? Anonymkode: 3904a...5df Det hadde vært en mulighet såklart, men har hatt komfyr i stål, og det går innmari dårlig sammen småbarnsfingre🤭
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå