Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2005 #1 Skrevet 21. april 2005 Jeg må bare få utløp for min frustrasjon! Ringte en bekjent nettopp. Vedkommende har bare mobiltelefon, ikke fasttelefon. Ringte to ganger, men personen svarte ikke. Sendte da melding om hun ikke kunne ringe når hun hadde tid. Så sender hun en melding om hva var det det gjaldt? :o Jeg trengte å prate med henne om en litt viktig sak, å sende en million tekstmeldinger var ikke aktuelt. Så da måtte altså jeg ringe henne opp igjen. :-x Er ikke det utrolig frekt?? Riktignok var det jeg som ville prate med henne, men det var i vår felles interesse. Kunne hun ikke bare ringt?! Det koster da ikke SÅ allverdens å ringe?
Gjest gjest1 Skrevet 21. april 2005 #2 Skrevet 21. april 2005 Skjønner din frustrasjon! Bra du kan blåse ut litt damp her! :-)
Gjest Lea Skrevet 21. april 2005 #3 Skrevet 21. april 2005 Kanskje hun var opptatt og ville vite om hun skulle prioritere å ringe deg? Jeg gjør dette av og til, jeg. Hvis telefonen ringer når jeg er opptatt med et eller annet og egentlig ikke bør legge det til side der og da, så sender jeg en SMS og spør om det haster/er viktig. Da får jeg som regel en SMS tilbake der det står om det haster eller om personen bare ville småprate. Egentlig synes jeg at mobiltelefonen er fortyrrende i mange situasjoner. Folk vet at du har den med deg over alt og fortsetter å ringe til du svarer. (Liten avsporing) Send en meldig tilbake om hva det gjelder og at det er viktig, så ringer hun nok tilbake så fort hun kan.
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2005 #4 Skrevet 21. april 2005 Har snakket med henne. Hun var ikke opptatt, men synes det er så dyrt å ringe! :-x Men det er det jo for meg også! :veldigsur: Jeg skjønner at folk kan være opptatt, men det var jo derfor jeg sendte melding med spørsmål om hun kunne ringe meg. Da kunne hun ringt når hun fikk tid. Godt man har KG av og til, så man får blåst ut litt...
Gjest Gjesta Skrevet 21. april 2005 #5 Skrevet 21. april 2005 Synes ikke hun var noe frekk jeg. Du kan ikke regne med at det alltid passer for andre å snakke. Jeg har gjort dette mange ganger . Jeg haaaater å snakke i telefonen med mindre jeg kjeder meg ihjel da, men det gjør jeg så og si aldri... En kan ikek forvente at andre alltid ska være parat til å ta telfone og sankke med deg. jeg respektere det til folk og håper de respekterer det tilbake...
Gjest Chrizzy Skrevet 21. april 2005 #6 Skrevet 21. april 2005 Det kan være så enkelt at hun har telefon kort og har lite peng igjen på kortet. Jeg har kort og det skjer ganske ofte at jeg ikke ringer opp fordi jeg har alt for lite peng på kortet til det, da må jeg gå til butikken som ligger et godt stykke unna for å kjøpe osv. Men ellers så hadde jeg nok blitt litt irritert selv ja...
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2005 #7 Skrevet 21. april 2005 Dette er ikke et menneske jeg ringer til for å koseprate, og det visste hun. Hun skjønte også at det var viktig, for jeg hadde ringt to ganger og sendt melding i tillegg, men ville ikke spandere de kronene det kostet å ringe.
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2005 #8 Skrevet 21. april 2005 Det hører med til historien at vi begge er godt voksne og i jobb.
Gjest Chrizzy Skrevet 21. april 2005 #9 Skrevet 21. april 2005 Det hører med til historien at vi begge er godt voksne og i jobb. Ja jeg er også godt voksen, men ikke i jobb Hm, flott å få ut sånt her ja, lurer mange ganger på når jeg skal bruke denne
Gjest sexysadie Skrevet 21. april 2005 #10 Skrevet 21. april 2005 Det er da ingentin som sier at man MÅ ta telefonen når den ringer.
Gjest GreenSky Skrevet 21. april 2005 #11 Skrevet 21. april 2005 Frekt? Jeg liker ikke å snakke i tlf, jeg. Foretrekker sms. Er jeg frekk, da? :klø:
Gjest GreenSky Skrevet 21. april 2005 #12 Skrevet 21. april 2005 Det hører med til historien at vi begge er godt voksne og i jobb. Åååååh. Ja, det forandrer jo saken.
Lestat Skrevet 21. april 2005 #13 Skrevet 21. april 2005 Tror ikke jeg hadde klart å irritere meg over hvem som burde ringe hvem jeg. Hadde sikkert bare ringt etter jeg fikk sms om hva det gjaldt jeg. Da hadde jeg i alle fall vist at hun hadde tid....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå